-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (60173000-1 Прокат пасажирських транспортних засобів без водія) - оренда легкового автомобіля без водія
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Номер:
deb7e3c9803a445dba25e014ea7c8e17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 17:50 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 14-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.03.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.03.2024 № 14-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-02-07-008816-a 07.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ФО «Голінко Світлана Сергіївна» встановлені порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом розірвання договору оренди автомобіля від 28.02.2024 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 07.02.2024 № 07022024 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи «Голінко Світлана Сергіївна» (далі - ФО «Голінко Світлана Сергіївна»); повідомлення з вимогою про виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції ФО «Голінко Світлана Сергіївна»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2024 № 20022024; повідомлення про намір укласти договір; договір оренди автомобіля від 28.02.2024; пояснення, надані Замовником 08.03.2024 та 18.03.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-02-07-008816-a Замовник в електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» розмістив наступну інформацію: «ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм».
Відповідно до Єдиного закупівельного словника назві номенклатурній позиції найбільше відповідає код предмета закупівлі «ДК 021:2015: 60171000-7 — Прокат легкових автомобілів із водієм».
Таким чином, Замовник на порушення пункту 14 Порядку № 1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-02-07-008816-a не зазначив код послуги, який найбільше відповідає назві номенклатурній позиції предмета закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника ФО «Голінко Світлана Сергіївна», подання яких вимагалось тендерною документацією.
Так, згідно з пунктом 1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації «учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)», зокрема підтверджують «Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(-их)* за предметом закупівлі договору(-ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми».
У складі тендерної пропозиції учасник ФО «Голінко Світлана Сергіївна» у файлі «Довідка про виконання аналогічних договорів.docx» надала «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)», в якій відсутня інформація щодо «ПІБ керівника Замовника», що не відповідає формі, наведеній в додатку 1 до тендерної документації.
Також згідно з пунктом 4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації учасник подає у складі тендерної пропозиції «Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної нижче форми».
У складі тендерної пропозиції учасник ФО «Голінко Світлана Сергіївна» (файл «Довідка_що містить відомості про учасника.docx») надала «Довідку, що містить відомості про учасника», яка не містить всі відомості про учасника, передбачені в наведеній формі в додатку 1 тендерної документації. Зокрема, відсутні відомості, передбачені в пункті 7 форми «Класифікація суб'єкта господарювання: (Обрати варіант: суб'єкт мікропідприємництва / малого підприємництва /середнього підприємництва / великого підприємництва / не є суб'єктом господарювання) та в пункті 13 форми «Уповноважена особа учасника на укладання та підписання договору за результатами процедури закупівлі (прізвище, ім’я по батькові, посада)».
Крім того, згідно з пунктом 3 розділу VІ тендерної документації «Для підтвердження згоди з проектом договору про закупівлю, що наведений у Додатку № 3, учасник подає письмове погодження учасника із проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції згідно наведеної нижче форми».
Учасник ФО «Голінко Світлана Сергіївна» у файлі «Письмове-погодження із проєктом Договору.docx» тендерної пропозиції надала «Письмове погодження із проєктом Договору на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 60170000-0 – Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (60173000-1 Прокат пасажирських транспортних засобів без водія) (Оренда легкового автомобіля без водія), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-07-008816-a», складене не за формою, встановленою Замовником в тендерній документації.
Відповідно до умов пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з цим, під час розгляду тендерної пропозиції ФО «Голінко Світлана Сергіївна» Замовник не виявив зазначених у цьому висновку невідповідностей, про що свідчить інформація з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2024 № 20022024 та з Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 09:03 20.02.2024, та, як наслідок, на порушення пункту 43 Особливостей вказані невідповідності не відображені в Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей до 09:03 20.02.2024, яке розміщене в електронній системі закупівель щодо учасника ФО «Голінко Світлана Сергіївна».
Необхідно зазначити, що відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, внаслідок вказаних дій (бездіяльності) за станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ФО «Голінко Світлана Сергіївна» виникли обставини, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ФО «Голінко Світлана Сергіївна» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що згідно з вимогою Замовника, зазначеною в примітці додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Оренда легкового автомобіля без водія)» (далі – Додаток 2), «Технічні, якісні та кількісні вимоги надаються у складі тендерної пропозиції Учасника». При цьому, одна з вимог Замовника до транспортного засобу, визначених в Додатку 2, – «пробіг не більше 115 тис.км».
Учасник ФО «Голінко Світлана Сергіївна» у файлі «Довідка згода з Технічними вимогами до транспортного засобу.docx» надала лист «Згода з Технічними вимогами до транспортного засобу» на автомобіль MAZDA 3, в якому зазначив: «Одночасно підтверджую, що вищезазначений автомобіль має пробіг 116630 км.». Тобто, учасник зазначив пробіг автомобіля MAZDA 3, який перевищує показник пробігу транспортного засобу, що вимагав Замовник в Додатку 2.
Відповідно до умов пункту 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФО «Голінко Світлана Сергіївна» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації. Натомість, Замовник визнав учасника ФО «Голінко Світлана Сергіївна» переможцем процедури закупівлі та уклав договір оренди автомобіля від 28.02.2024.
Період усунення порушень:
19.03.2024 15:56 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2024 15:56
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов від 01.04.2024 № 2629/19.01-13/19/012/24 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель
Дата публікації:
01.04.2024 15:06
Дата відкриття провадження:
16.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
400/2929/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
562a080957e04e26b728528a3b208dc5
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.03.2024 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5083931abbba4892b0702083f4a0e684
Назва:
Відповідь на запит від 05.03.2024 про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.03.2024 09:02
Опис:
Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – ДНАП ММР) на запит від 05.03.2024 про надання інформації та документів повідомляє наступне:
І. Відповідь на питання № 1 – щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Послуги оренди легкового автомобіля без водія (код ДК 021:2015 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм, 60173000-1 Прокат пасажирських транспортних засобів без водія)» відповідає розрахунку видатків до паспорту бюджетної програми ДНАП ММР на 2024 рік за КПКВК 3410160. Технічні та якісні характеристики, очікувану вартість предмета закупівлі «Послуги оренди легкового автомобіля без водія (код ДК 021:2015 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм, 60173000-1 Прокат пасажирських транспортних засобів без водія)» визначено:
1) на підставі закупівельних цін попередніх закупівель ДНАП ММР за кодом ДК 021:2015 60170000-0, вхідні дані для розрахунку:
16580,00 грн/міс. – щомісячна середня плата у 2023 році (згідно з аналогічним договором ДНАП ММР № 492 від 10.03.2023 - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-001013-a), 102,2% – коефіцієнт індексації (квітень 2023 – січень 2024), розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України (http://db.ukrcensus.gov.ua/dw_infl_uk/calc_p1.asp?ter=00000000000&month=1&year=2024&month_b=4&year_b=2023&sum=16580&tov=1&kat=8&Submit=%D0%CE%C7%D0%C0%D5%D3%C2%C0%D2%C8), друга-третя декада лютого 2024 року по 31.12.2024 -орієнтовний прогнозний строк (обсяг) надання послуг (11 місяців, починаючи з другої-третьої декади лютого місяця 2024 року).
Розрахунок очікуваної вартості послуг на підставі цін попередніх закупівель: 11 міс. * 16580,00 грн/міс. * 102,2% ≈ 186392,36 грн.
2) з урахуванням проведеного аналізу ринку цін на аналогічні послуги в Україні шляхом моніторингу, зокрема, інформації щодо закупівель аналогічних лотів (в рамках активних та завершених процедур, посилання на лоти в електронній системі закупівель "Prozorro": https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-014623-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-05-002273-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-10-009096-a). Середньоарифметичне значення масиву даних, врахованих під час дослідження цінових показників вказаних вище лотів та обчислення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, становить: Цод = (Ц1 + Ц2 + Ц3) / 3= (21200,00+17914,90+18210,52)/3 ≈ 19108,47 грн./міс. (де: Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1 (21200,00) – ціна за одиницю у закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-10-009096-a; Ц2 (17914,90) - ціна за одиницю у закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-014623-a; Ц3 (18210,52) - ціна за одиницю у закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-05-002273-a.
ІІ. Відповідь на питання № 2 – щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Надаємо відповідне посилання: https://mkrada.gov.ua/content/viddil-buhgalterskogo-obliku-ta-zvitnosti-dnap.html.
Номер:
c29c63f5f4c94b6cace7f43c9cdd5cfc
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.03.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
В додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Оренда легкового автомобіля без водія)» (далі – Додаток 2) Замовник визначив «вимоги до транспортного засобу» та «вимоги до оренди». При цьому, Замовник зазначив, що «Учасник, який погоджується з умовами та вимогами щодо надання послуги, підписує беззаперечну згоду з даними Технічними вимогами та подає в складі своєї пропозиції на закупівлю».
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасник «Фізична особа Голінко Світлана Сергіївна» погодився з усіма умовами та вимогами щодо надання послуги, визначеними в Додатку 2, а його тендерна пропозиція відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
050c142af1494121a024120f89a3908c
Назва:
Відповідь на запит від 14.03.2024 про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.03.2024 15:38
Опис:
Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – ДНАП ММР) на запит від 14.03.2024 про надання інформації та документів повідомляє наступне:
І. Відповідь на питання – «яким чином та на підставі яких документів встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасник «Фізична особа Голінко Світлана Сергіївна» погодився з усіма умовами та вимогами щодо надання послуги, визначеними в Додатку 2, а його тендерна пропозиція відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації».
Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону; тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній до-кументації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які, серед іншого, повинні містити: інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі), згідно з умовами та вимогами тендерної документації; письмове погодження учасника із проектом договору про закупівлю, згідно з умовами та вимогами тендерної документації.
Згідно з п. 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» факт подання тендерної пропозиції учасником вважається безумовною згодою Учасника, який подав тендерну пропозицію, з дотриманням умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
На виконання додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Оренда легкового автомобіля без водія)» (далі – додаток 2), Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подав/завантажив до електронної системи закупівель, серед іншого, такі документи:
1) назва файлу - «Довідка згода з Технічними вимогами до транспортного засобу», тип файлу – Технічні специфікації; з точки зору синтаксичного аналізу зі змісту та форми вказаного документа вбачається, що Учасник погоджується з додатком 2;
2) назва файлу – «Письмове-погодження із проєктом Договору», тип файлу – підтвердження відповідності; зі змісту та форми окресленого документа вбачається, що Учасник надає свою пропозицію згідно з технічними вимогами Замовника та погоджується з ними та умовами Договору, а значить - з усіма умовами та вимогами щодо надання послуги;
3) назва файлу – «Скан техпаспорт», тип файлу – Технічні специфікації.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, беручи до уваги (з позиції застосування методів структурно-функціонального аналізу та синтезу до Тендерної документації) подані Учасником «Фізична особа Голінко Світлана Сергіївна» документи (окремо та у сукупності), вчиняючи дії, спрямовані на досягнення визначеної преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) мети, Замовником в межах визначених Законом повноважень прийнято управлінське рішення, яким встановлено відповідність пропозиції учасника «Фізична особа Голінко Світлана Сергіївна» вимогам тендерної документації.