• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з прання і сухого чищення

Завершена

254 600.00 UAH без ПДВ
Номер: d2548894f0884ef8bc90f2e89a5d6bfd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 26.02.2024 12:50 - 19.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.02.2024 № 21-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.02.2024 № 21-З Витяг із переліку процедур закупівель/ закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-07-004676-a, 07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень у майбутньому та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу «Черкаський геріатричний пансіонат Черкаської обласної ради» (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення Замовника, отримані 01.03.2024 та 08.03.2024 через електронну систему закупівель. Аналізом питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено, що згідно з обгрунтуванням підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів, що оприлюднене у річному плані 12.02.2024, договір укладено відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. В електронній системі закупівель наявна інформація про відмінені відкриті торги UA-2024-01-05-002418-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Моніторинг щодо наявності інших обставин, визначених у підпункті 6 пункту 13 Особливостей для можливості укласти договір без використання електронної системи закупівель (предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, умови та сума договору про закупівлю), не проводився, оскільки договір, укладений між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл», не оприлюднений, та відповідь на питання щодо відповідності вимог до товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» тим вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації до відкритих торгів, не надана. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що 05.02.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, проте на порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту оприлюднив не разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Згідно з поясненнями Замовника, отриманими 01.03.2024 в електронній системі закупівель, між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» 05 лютого 2024 року укладено договір від 05.02.2024 № 25, отже, порушень пункту 3-8 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу тридцять першого пункту 13 Особливостей не встановлено. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надав відповідь на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі (оприлюднений 01.03.2024), у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення такого запиту, а саме 08.03.2024, та не надав відповідь на окремі питання цього запиту.
Період усунення порушень: 11.03.2024 12:52 - 26.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2024 12:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Було розірвано договір
Дата публікації звіту: 12.03.2024 15:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 12.03.2024 15:51

Запити/Пояснення