• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна : крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові та крани Маєвського)

Завершена

460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер: 9055551c163c4f93ab7b2d2c0bf9c152
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-04-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.07.2019 09:24 - 27.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.07.2019 № 128 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2019 № 128 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника UA-2018-04-19-000189-а 19.04.2018 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог статей 5, 6, 7 Закону №851 та абзацу другого пункту 2 наказу № 490; аналізом питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) – номер плану UA-P-2018-04-20-000334-a, обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, договір поставки від 11.06.2018 №157, звернення громадської організації. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Згідно зі статтею 5 Розділу ІІ Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 (далі – Закон №851), електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Відповідно до статті 6 Розділу ІІ Закону України №851 для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (частина перша статті 7 Закону України №851). Аналізом процедури UA-2018-04-19-000189-а встановлено, що при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, договору про закупівлю №157 від 11.06.2019 електронний цифровий підпис не накладався. Отже, при оприлюдненні інформації про проведення процедури закупівлі, договору про закупівлю №157 від 11.06.2019 Замовником порушено вимоги статей 5, 6, 7 Закону №851, абзацу другого пункту 2 наказу № 490. Аналізом річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовника встановлено, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене на сайті Уповноваженого органу 19.04.2018, а інформація про закупівлю внесена до плану 20.04.2018. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже Замовник, на порушення частини 1 статті 4 Закону провів процедуру закупівлі до внесення її до річного плану (додатку до річного плану). Моніторинг питання застосування ціни на відповідність «Ринковій», «Середньоринковій», а також визначення різниці такої ціни та їх порівняння не здійснювався. Дане питання не належить до компетенції органів державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 24.07.2019 17:56 - 08.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2019 17:56

Запити/Пояснення