-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021: 2015 – 15610000-7 « Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» а саме: Вівсяна крупа ( ДК 021: 2015 – 15613100-9 « Вівсяна крупа»); Рисова крупа ( ДК 021: 2015 – 15614000-5 « Рис оброблений»); Ячмінна крупа, гречана крупа, перлова крупа, пшоняна крупа, пшенична крупа (ДК 021: 2015 – 15613000-8 «Продукція із зерна, зернових культур»).
Завершена
120 320.50
UAH без ПДВ
Номер:
bf3d3ae5fffd42849a3d7135d300e7c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 13:01 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.02.2024 № 17-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 12.02.2024 № 17-З
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-02-06-015899-a,
06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень у майбутньому та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства "Уманська центральна районна лікарня Паланської сільської ради" (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 30.01.2024 № 32; пояснення та документи Замовника, отримані 15.02.2024 та 21.02.2024 через електронну систему закупівель.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту Особливостей оприлюднене в електронній системі закупівель не разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договором про закупівлю з додатком. Обґрунтування підстави для укладення договору без використання електронної системи закупівель оприлюднене 15.02.2024 під час надання пояснень на запит посадової особи органу державного фінансовго контролю (файл «Звіт_про_договір_про_закупівлю,_укладений_без_використання_ЕСЗ.docx»), тоді як звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договір від 30.01.2024 № 32 з додатком (далі – договір) оприлюднені 06.02.2024.
Інформація, що оприлюднена у пункті 11 річного плану, та файл «Звіт_про_договір_про_закупівлю,_укладений_без_використання_ЕСЗ. docx», що оприлюднений 06.02.2024 разом із договором, не містять належного обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Зокрема, відповідно до інформації, що оприлюднена у пункті 11 річного плану, якщо предметом закупівлі є послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 № 2168, та з врахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, така закупівля здійснюється без застосування процедур закупівель, визначених Законом; в інформації, що міститься у файлі «Звіт_про_договір_про_закупівлю,_укладений_без_використання_ЕСЗ. docx» (протокольне прішення (протокол) від 06.02.2024 № 06-02-2024, зміни до річного плану закупівель на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель), який оприлюднений 06.02.2024 разом із договором, відсутнє обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.02.2024 14:57 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2024 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
"Прийнявши до уваги ваші зауваження вжив заходів що усунення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень."
Дата публікації звіту:
28.02.2024 20:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
01.03.2024 08:44
Запити/Пояснення
Номер:
caa2bfc3b1494132bdbc393667cd66b9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2024 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-02-003022-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме фізичну особу-підприємця Булку В. С., з яким укладений договір від 30.01.2024 № 32?
3) чому укладено договір без використання електронної системи закупівель, якщо вартість товару перевищує 100 тис грн,?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
91ee06bb754642c99128a69d8f4e7dbe
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 17:24
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету ДК 021: 2015 – 15610000-7 « Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» а саме: Вівсяна крупа ( ДК 021: 2015 – 15613100-9 « Вівсяна крупа»); Рисова крупа ( ДК 021: 2015 – 15614000-5 « Рис оброблений»); Ячмінна крупа, гречана крупа, перлова крупа, пшоняна крупа, пшенична крупа (ДК 021: 2015 – 15613000-8 «Продукція із зерна, зернових культур») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером IDUA-2024-02-06-015899-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба Замовнику надати відповідь на запит від Західного офісу Держаудитслужби.
1. Обґрунтування розміру витрат та формування очікуваної вартості було на основі Складеної Потреби в Продуктах харчування на 2024 рік.
2. Згідно ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 ПРИМІРНА МЕТОДИКА
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме II. Етапи визначення очікуваної вартості Визначення замовником очікуваної вартості складається з таких етапів:
1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах.
Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.
До формування опису предмета закупівлі рекомендується залучати відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, а у разі відсутності таких фахівців - залучати експертів на договірних засадах.
3. Аналіз ринку.
Під час проведення ринкових консультацій замовники можуть направляти учасникам ринку повідомлення (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, в яких, крім іншого, слід зазначати, що надсилання таких повідомлень (анкет, запитів, запрошень) не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. За потреби замовники можуть організовувати зустрічі з зацікавленими постачальниками/підрядниками для консультацій та обговорення. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволить визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.. Було отримано 3 комерційні пропозиції, і з них вибрана та що має найнищі ціни.
3. Так, 15 січня 2024 року КНП «Уманська ЦРЛ» Паланської сільської ради було оголошено відкриті торги у порядку визначеному Особливостями на закупівлю ДК 021: 2015 – 15610000-7 « Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» а саме: Вівсяна крупа ( ДК 021: 2015 – 15613100-9 « Вівсяна крупа»); Рисова крупа ( ДК 021: 2015 – 15614000-5 « Рис оброблений»); Ячмінна крупа, гречана крупа, перлова крупа, пшоняна крупа, пшенична крупа (ДК 021: 2015 – 15613000-8 «Продукція із зерна, зернових культур»). за № UA-2024-01-15-003671-a які були відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі № № UA-2024-01-15-003671-a , що додається.
Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби на 2024 рік у товарі за предметом закупівлі ДК 021: 2015 – 15610000-7 « Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» а саме: Вівсяна крупа ( ДК 021: 2015 – 15613100-9 « Вівсяна крупа»); Рисова крупа ( ДК 021: 2015 – 15614000-5 « Рис оброблений»); Ячмінна крупа, гречана крупа, перлова крупа, пшоняна крупа, пшенична крупа (ДК 021: 2015 – 15613000-8 «Продукція із зерна, зернових культур»). необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Номер:
ad5153141a1f4403ba1ad2ed92df8d6d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2024 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-02-003022-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чи відповідають вимоги до фізичної особи-підприємця Булки В. С. тим вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації до відкритих торгів UA-2024-01-15-003671;
2) чому згідно з вимогами абзацу 32 пункту 13 Особливостей разом звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не було оприлюднене в електронній системі закупівель відповідне обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7f7cffc8e9ad4e908640c51cb4da6c3a
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 20:14
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-02-003022-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, у Замовника постала потреба у надані Пояснення для Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, а саме:
1. Так, надані документи ФОП Булка В. С. відповідають вимогам Замовника що були визначені замовником у тендерній документації до відкритих торгів UA-2024-01-15-003671 ( документи додаються)
2. Згідно абзацу 24 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Замовником разом з договором було оприлюднено протокол "Звіт_про_договір_про_закупівлю,_укладений_без_використання_ЕСЗ" де описане обґрунтування яке вимагалося Згідно абзацу 24 пункту 13 Особливостей ( прикріплюється повторно)