• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021: 2015 – 15610000-7 « Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» а саме: Вівсяна крупа ( ДК 021: 2015 – 15613100-9 « Вівсяна крупа»); Рисова крупа ( ДК 021: 2015 – 15614000-5 « Рис оброблений»); Ячмінна крупа, гречана крупа, перлова крупа, пшоняна крупа, пшенична крупа (ДК 021: 2015 – 15613000-8 «Продукція із зерна, зернових культур»).

Завершена

120 320.50 UAH без ПДВ
Номер: bf3d3ae5fffd42849a3d7135d300e7c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-12-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 12.02.2024 13:01 - 05.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.02.2024 № 17-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 12.02.2024 № 17-З Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-06-015899-a, 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень у майбутньому та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства "Уманська центральна районна лікарня Паланської сільської ради" (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 30.01.2024 № 32; пояснення та документи Замовника, отримані 15.02.2024 та 21.02.2024 через електронну систему закупівель. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту Особливостей оприлюднене в електронній системі закупівель не разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договором про закупівлю з додатком. Обґрунтування підстави для укладення договору без використання електронної системи закупівель оприлюднене 15.02.2024 під час надання пояснень на запит посадової особи органу державного фінансовго контролю (файл «Звіт_про_договір_про_закупівлю,_укладений_без_використання_ЕСЗ.docx»), тоді як звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договір від 30.01.2024 № 32 з додатком (далі – договір) оприлюднені 06.02.2024. Інформація, що оприлюднена у пункті 11 річного плану, та файл «Звіт_про_договір_про_закупівлю,_укладений_без_використання_ЕСЗ. docx», що оприлюднений 06.02.2024 разом із договором, не містять належного обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Зокрема, відповідно до інформації, що оприлюднена у пункті 11 річного плану, якщо предметом закупівлі є послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 № 2168, та з врахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, така закупівля здійснюється без застосування процедур закупівель, визначених Законом; в інформації, що міститься у файлі «Звіт_про_договір_про_закупівлю,_укладений_без_використання_ЕСЗ. docx» (протокольне прішення (протокол) від 06.02.2024 № 06-02-2024, зміни до річного плану закупівель на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель), який оприлюднений 06.02.2024 разом із договором, відсутнє обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень: 26.02.2024 14:57 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2024 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: "Прийнявши до уваги ваші зауваження вжив заходів що усунення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень."
Дата публікації звіту: 28.02.2024 20:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 01.03.2024 08:44

Запити/Пояснення