• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради )

Якість послуги повинна відповідати чинним стандартам якості, технічним нормам згідно з українським законодавством. Ця закупівля керується Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: cd8fa11fa18c42c78d16ddc229007032
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 05.03.2024 09:38 - 27.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.03.2024 № 14-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.03.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.03.2024 № 14-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2024-02-06-015651-a 06.02.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Добробут» встановлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про надання послуг від 23.02.2024 № 19 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Новобузької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 (протокол № 17) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція комунального підприємства «Новобузької міської ради «Добробут» (далі – КП «Добробут»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 № 21; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 23.02.2024 № 19 (далі – Договір про надання послуг); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначена наступна вимога: «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та надає інформацію за формою, яка наведена у Додатках № 1, № 2, № 5». Крім того, зазначено «якщо субпідрядна організація залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист на фірмовому бланку за підписом керівника підприємства – учасника про намір виконати всі роботи самостійно або залучити субпідрядні організації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою, яка наведена у Додатку № 5». Проте, учасник КП «Добробут» в складі тендерної пропозиції не надав документів та інформації передбачених пунктом 2 розділу 5 тендерної документації щодо залучення або незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 5 додатку № 2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «Скановану копію з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (документ повинен бути наданий в повному обсязі) – для юридичних осіб. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів юридичної особи. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал)». Учасник процедури закупівлі КП «Добробут» надав скановану копію статуту, затвердженого рішенням Новобузької міської ради від 21.12.2021 № 383. Проте, на порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник КП «Добробут» в складі тендерної пропозиції не надав «лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів цієї юридичної особи». Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей, про що свідчить інформація з протоколу уповноваженої особи Замовника від 15.02.2024 № 21. Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) за станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з КП «Добробут» виникли обставини, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію КП «Добробут» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надається згідно з додатком № 2 до тендерної документації. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником різними розділами передбачено спосіб підтвердження відповідності вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей, окремо для учасників та окремо для переможця процедури закупівлі. Зокрема, визначено розділи: «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей» та «Інформація щодо відповідності переможця вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей». Відповідно до розділу «Інформація щодо відповідності переможця вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей» додатку 2 до тендерної документації «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: 1. Інформаційна довідка* з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (на виконання вимог, визначених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей). *Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі повідомлення про намір укладення договору. 2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»** сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (на виконання вимог, визначених пунктами 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей). **Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини (30 днів) відносно дати подання документа. 3. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (на виконання вимог, визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей)». В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав КП «Добробут» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 15.02.2024. При цьому, КП «Добробут», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 15.02.2024, не оприлюднив в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в розділі «Інформація щодо відповідності переможця вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей» додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію КП «Добробут», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Незважаючи на наявність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції КП «Добробут», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним Договір про надання послуг.
Період усунення порушень: 20.03.2024 17:17 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2024 17:17

Оскарження висновку в суді

Опис: Новобузькою міською радою прийнято рішення, про оскарження висновку моніторингу в судовому порядку, та подано позов до Миколаївського адміністративного окружного суду
Дата публікації: 03.04.2024 16:24

Запити/Пояснення