-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради )
Якість послуги повинна відповідати чинним стандартам якості, технічним нормам згідно з українським законодавством. Ця закупівля керується Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
cd8fa11fa18c42c78d16ddc229007032
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
05.03.2024 09:38 - 27.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 14-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.03.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.03.2024 № 14-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-02-06-015651-a 06.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Добробут» встановлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про надання послуг від 23.02.2024 № 19 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Новобузької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 (протокол № 17) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція комунального підприємства «Новобузької міської ради «Добробут» (далі – КП «Добробут»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 № 21; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 23.02.2024 № 19 (далі – Договір про надання послуг); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначена наступна вимога: «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та надає інформацію за формою, яка наведена у Додатках № 1, № 2, № 5». Крім того, зазначено «якщо субпідрядна організація залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист на фірмовому бланку за підписом керівника підприємства – учасника про намір виконати всі роботи самостійно або залучити субпідрядні організації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою, яка наведена у Додатку № 5».
Проте, учасник КП «Добробут» в складі тендерної пропозиції не надав документів та інформації передбачених пунктом 2 розділу 5 тендерної документації щодо залучення або незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 5 додатку № 2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «Скановану копію з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (документ повинен бути наданий в повному обсязі) – для юридичних осіб. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів юридичної особи. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал)».
Учасник процедури закупівлі КП «Добробут» надав скановану копію статуту, затвердженого рішенням Новобузької міської ради від 21.12.2021 № 383. Проте, на порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник КП «Добробут» в складі тендерної пропозиції не надав «лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів цієї юридичної особи».
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей, про що свідчить інформація з протоколу уповноваженої особи Замовника від 15.02.2024 № 21.
Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) за станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з КП «Добробут» виникли обставини, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію КП «Добробут» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надається згідно з додатком № 2 до тендерної документації.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником різними розділами передбачено спосіб підтвердження відповідності вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей, окремо для учасників та окремо для переможця процедури закупівлі. Зокрема, визначено розділи: «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей» та «Інформація щодо відповідності переможця вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей».
Відповідно до розділу «Інформація щодо відповідності переможця вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей» додатку 2 до тендерної документації «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
1. Інформаційна довідка* з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (на виконання вимог, визначених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей).
*Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі повідомлення про намір укладення договору.
2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»** сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (на виконання вимог, визначених пунктами 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей).
**Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини (30 днів) відносно дати подання документа.
3. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (на виконання вимог, визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей)».
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав КП «Добробут» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 15.02.2024.
При цьому, КП «Добробут», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 15.02.2024, не оприлюднив в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в розділі «Інформація щодо відповідності переможця вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей» додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію КП «Добробут», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Незважаючи на наявність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції КП «Добробут», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним Договір про надання послуг.
Період усунення порушень:
20.03.2024 17:17 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2024 17:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Новобузькою міською радою прийнято рішення, про оскарження висновку моніторингу в судовому порядку, та подано позов до Миколаївського адміністративного окружного суду
Дата публікації:
03.04.2024 16:24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
b244aa8c3b4e49159c787e812e1e4a13
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.03.2024 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b800398bfd694e9c82659e9544aa5b34
Назва:
Лист-відповідь
Дата опублікування:
07.03.2024 10:34
Опис:
Уповноважена особа з публічних закупівель Новобузької міської ради, на вимогу Державної аудиторської служби України, яка відкрила процедуру моніторингу (UA-M-2024-03-04-000076) на запит про надання пояснень, інформації та документів, щодо закупівлі ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради ) (UA-2024-02-06-015651-a) повідомляє:
Планування закупівлі було організовано відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та Розпорядження Новобузького міського голови від 01.02.2021 р. № 34-р «Про затвердження Порядку організації планування та проведення закупівель», в якості експертів для планування цієї закупівлі були задіяні: спеціалісти апарату Новобузької міської ради, спеціалісти відділу з питань житлово-комунального господарства Новобузької міської ради. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, відповідно до внутрішнього обліку фактично використаних товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуваням запланованих поточних завдань Новобузької міської ради.
Для розрахунку очікуваної вартості за методикою Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» використовувались дані про ціни попередніх власних закупівель з урахуванням індексу інфляції.
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей предмету закупівлі, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик закупівлі та його очікувана вартість: https://novobuzka-gromada.gov.ua/news/1707292025/ .
Для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Уповноважена особа, не вимагала у учасника ніяких підтверджувальних документів, крім особистого декларування в електронній системі, але Учасник в період «Подання пропозицій» підгрузив всі Довідки, які були в Додатку 2 Тендерної документації для Переможця торгів. Також, в Додатку 2 Тендерної документації, вказано: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Тому при перевірці документів, уповноважена особа скористалась публічною інформацією, яка є у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких був вільний, а також інформацією яка була доступна в електронній системі закупівель.
Також, хочемо зазначити, що Замовник своїм рішенням про визначення переможця, не дискримінував жодного учасника торгів, так як тендерну пропозицію надав лише один учасник, який вже декілька років є добросовісним виконавцем послуг для Новобузької міської ради, про що свідчать виконані договори, які можна від слідкувати в електронній системі закупівель, наприклад: UA-2023-11-06-011253-a, UA-2023-01-27-001376-a, UA-2022-01-28-010619-b, UA-2021-11-30-002668-a.
Номер:
9227a3571ef2423c9ad3e73135310ee2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.03.2024 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Додатком 2 тендерної документації для переможця процедури закупівлі визначено спосіб документального підтвердження відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Аналіз інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель щодо закупівлі UA-2024-02-06-015651-a, засвідчив, що учасник процедури закупівлі КП «Новобузької міської ради «Добробут» після визначення його переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель не розмістив жодного документа згідно додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
У зв’язку з вищенаведеним, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція КП «Новобузької міської ради «Добробут» не була відхилена із зазначеної вище підстави?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0e64abee99b548c2a6d0c1b998aa8b51
Назва:
Лист-пояснення
Дата опублікування:
07.03.2024 10:35
Опис:
Уповноважена особа з публічних закупівель Новобузької міської ради, на вимогу Державної аудиторської служби України, яка відкрила процедуру моніторингу (UA-M-2024-03-04-000076) на запит про надання пояснень, інформації та документів, щодо закупівлі ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради ) (UA-2024-02-06-015651-a) повідомляє:
Планування закупівлі було організовано відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та Розпорядження Новобузького міського голови від 01.02.2021 р. № 34-р «Про затвердження Порядку організації планування та проведення закупівель», в якості експертів для планування цієї закупівлі були задіяні: спеціалісти апарату Новобузької міської ради, спеціалісти відділу з питань житлово-комунального господарства Новобузької міської ради. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, відповідно до внутрішнього обліку фактично використаних товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуваням запланованих поточних завдань Новобузької міської ради.
Для розрахунку очікуваної вартості за методикою Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» використовувались дані про ціни попередніх власних закупівель з урахуванням індексу інфляції.
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей предмету закупівлі, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик закупівлі та його очікувана вартість: https://novobuzka-gromada.gov.ua/news/1707292025/ .
Для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Уповноважена особа, не вимагала у учасника ніяких підтверджувальних документів, крім особистого декларування в електронній системі, але Учасник в період «Подання пропозицій» підгрузив всі Довідки, які були в Додатку 2 Тендерної документації для Переможця торгів. Також, в Додатку 2 Тендерної документації, вказано: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Тому при перевірці документів, уповноважена особа скористалась публічною інформацією, яка є у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких був вільний, а також інформацією яка була доступна в електронній системі закупівель.
Також, хочемо зазначити, що Замовник своїм рішенням про визначення переможця, не дискримінував жодного учасника торгів, так як тендерну пропозицію надав лише один учасник, який вже декілька років є добросовісним виконавцем послуг для Новобузької міської ради, про що свідчать виконані договори, які можна від слідкувати в електронній системі закупівель, наприклад: UA-2023-11-06-011253-a, UA-2023-01-27-001376-a, UA-2022-01-28-010619-b, UA-2021-11-30-002668-a.
Номер:
94dc73bb0fd446adb9fd22e4a52686bf
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.03.2024 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначена наступна вимога: «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та надає інформацію за формою, яка наведена у Додатках №1, №2, №5». Крім того, зазначено «якщо субпідрядна організація залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист на фірмовому бланку за підписом керівника підприємства – учасника про намір виконати всі роботи самостійно або залучити субпідрядні організації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою, яка наведена у Додатку № 5».
У зв’язку з зазначеним, пропоную пояснити, яким чином учасник КП Новобузької МР «ДОБРОБУТ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації? Повідомити назву файлу в складі тендерної пропозиції учасника, в якому надано інформацію, передбачену пунктом 2 розділу 5 тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 5 Додатку № 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Скановану копію з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (документ повинен бути наданий в повному обсязі) – для юридичних осіб. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів юридичної особи. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал)».
Аналізом тендерної пропозиції КП Новобузької МР «ДОБРОБУТ» встановлено, що зазначений учасник надав скановану копію статуту, затвердженого рішенням Новобузької міської ради від 21.12.2021 № 383.
У зв’язку з зазначеним, пропоную пояснити, в якому файлі учасник КП Новобузької МР «ДОБРОБУТ» надав лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів цього учасника (зазначити назву файлу у складі тендерної пропозиції учасника, що містить вищенаведений лист, передбачений пунктом 5 Додатку № 2 до тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
06cbce07647f4908932f7f44e77a1831
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
13.03.2024 15:13
Опис:
1) В пункті 2 розділі 5 Тендерної документації до предмету закупівлі вказано про надання довідки згідно форми Додатку 5, але при цьому замовником допускаються до участі у закупівлі як учасники, що будуть залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг в обсязі більше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, так і субпідрядника (субпідрядників) – в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або не буде залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг (виконання робіт). Отже, згідно умов Тендерної документації залучення або не залучення потенційним виконавцем договору до участі у роботі субпідрядника (субпідрядників) не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції. . Незважаючи на ненадання КП НМР «Добробут» довідки про не залучення субпідрядників, інформація про відсутність субпідрядників міститься в інших документах учасника, наданих у складі тендерної пропозиції. Уповноважена особа вважала, що в даному випадку учасник допустив формальну помилку, відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерноїдокументації, не надавши окрему довідку про незалучення субпідрядників, та така помилка не впливала на зміст тендерної пропозиції, а тому, тендерна пропозиція переможця з найвигіднішою економічною пропозицією не підлягала відхиленню. Також зазначає, що підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця відсутні, оскільки стаття 31 Закону передбачає відхилення у випадку коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А довідка про субпідрядників не відноситься ні до технічної специфікації, ні до вимог до предмету закупівлі, а всі документи, що стосуються безпосередньо послуг (наявність аналогічних договорів , згода з технічними,якісними та кількісними характеристиками предмету, згода з договорем та інше) учасником складені без порушень. В наданих довідках тендерної пропозиції, КП НМР «Добробут» вказує самого себе, як надавача послуг.
2) Статут, вимагався уповноваженою особою, як документ, який підтверджує повноваження та право підпису Тендерної пропозиції зі сторони учасника. Лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів юридичної особи – це є узаконена, та стисла інформація для самостійної перевірки паперового Статуту, тому вона є повним відображенням інформації, яка наведена в Статуті. При перевірці документів, уповноваженою особою, було перевірено Статут КП НМР «Добробут», в якому була інформація, яка показувала відповідність кваліфікаційним критеріям учасника.