• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вершкове масло

Завершена

262 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 312.00 UAH
Номер: 4c6a74831bf0451cacfab76cabf18095
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-25-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 25.03.2024 16:06 - 16.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2024 № 6-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 25.03.2024 № 6-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-02-06-014933-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 539-04-77, annago8891@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 41, абзацу першого та другого пункту 43 та абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального закладу «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 06.02.2024 № № 10; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вектор-трейд-захід» (далі- Учасник, ТОВ «Вектор-трейд-захід»); протокол визначення переможця від 20.02.2024 № 19; повідомлення про намір укласти договір; договір від 27.02.2024 №18 (далі – Договір), відповідь Замовника на запити Управління від 26.03.2024 року та від 03.04.2024 року. Пунктом 4 статті 41 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Також пунктом 18 Особливостей №1178 встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. На виконання вимоги підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції Учасником надано проект договору, умови якого мають відповідати умовам проекту договору Замовника, наведеного у Додатку 5 до тендерної документації. Між Замовником та Учасником укладено договір від 27.02.2024 №18, умови якого відрізняються від проекту договору Учасника (переможця) та тендерної документації Замовника, а саме: • в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній; • пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору; • в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей №1178 уклав Договір з переможцем торгів ТОВ «Вектор-трейд-захід», умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції цього учасника. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей №1178. Абзацом першим та другим пункту 43 Особливостей №1178 зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також пунктом 41 Особливостей №1178 встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовником 19.03.2024 року надана вимога ТОВ «Вектор-трейд-захід», щодо усунення невідповідностей, а саме: 1.надана Інформаційна довідка про виробника, зміст якої адресований іншому Замовнику, а також виробник зазначений у поданій довідці відрізняється від виробника, з яким в Учасника укладено Договір №22-07/1/19, а самеТОВ «Авідаль»; 2. у листі, Інформація про перелік матеріально - технічної бази (складських приміщень зазначено Договір №7 від 01.12.2021 року, проте на підтвердження даного факту, надано копію Договору №7 від 01.01.2024року; 3.гарантійний лист щодо постачання товару адресований іншому Замовнику (Кіцманська міська рада); 4.гарантійний лист про зазначення терміну придатності продукції на момент поставки не менже 70% від загального строку зберігання не відповідає вимогам Замовника зазначених у Додатку №4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», що суперечить вимогам абзацу першого та другого пункту 43 Особливостей №1178 Моніторингом встановлено, що підпунктом 2.5 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено вимогу надання листа - гарантії, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 14.05.2018 № 126/2018; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020. Учасником надано лист-гарантію б/д №б/н, де вказано не повний перелік вищезазначених норм чинного законодавства України, що суперечить вимогам підпункту 2.5 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника В ході моніторингу встановлено, що пунктом 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагається надання довідки довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Проте Учасником в складі тендерної пропозиції не надано вищезазначену Довідку, чим порушено вимогу пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Моніторингом встановлено, що пунктом 1 розділу ІІ Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки Додатку 4 тендерної документації Замовника зазначено, що товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Законом України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», що підтверджуються сертифікатами ISO 9001:2015 та ISO 22000:2018. Проте Учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 22000:2018, чим порушено вимогу пункту 1 розділу ІІ Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки Додатку 4 тендерної документації Замовника В ході моніторингу встановлено, що пунктом 1 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника, встановлено вимогу про надання Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1. Проте Учасником надано інформацію про наявність транспортних засобів та інформацію про перелік матеріально-технічної бази (складських приміщень) за формою, що відрізняється від зазначеної пунктом 1 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону та вимоги пункту 1 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника. Також моніторингом встановлено, що пунктом 2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника, встановлено вимогу щодо надання за встановленою формою довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього. Учасником надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 16.03.2023 №83, що передує даті оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-02-06-014933-a (06.02.2024 року). Також в Довідці зазначено договір від 18.02.2022 №7, проте фактично на підтвердження наданої в довідці інформації Учасник надав копію договору від 18.02.2022 №17, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону та вимоги пункту 2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 16.03.2023 №83 є графа «Документ(и), що підтверджують виконання договору». Учасник на підтвердження виконання договору, надав копію договору від 18.02.2022 №17, проте надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом (Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Кам’янської сільської ради), також не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання, адже за певних обставин після його укладення він може бути не виконаний або виконаний неналежним чином, або розірваний сторонами тощо, тобто не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону та вимоги пункту 2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу першому частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, абзацу четвертому підпункту 2 пункту 44 та пункту 41 Особливостей №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 41, абзацу першого та другого пункту 43 та абзацу четвертому підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовник не відхилив пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вектор-трейд-захід», як таку, де тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та уклав з ним договір від 27.02.2024 №18, на загальну суму 188 600,00 гривень. Під час моніторингу Управлінням надано запит на надання пояснення від 02.04.2024 року. Замовник надав відповідь від 03.04.2024 року: «…1) На виконання вимоги підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 до тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції Учасником надано проект договору, умови якого відповідають умовам проекту договору Замовника, наведеного у Додатку 5 до тендерної документації. Між Замовником та Учасником укладено договір від 27.02.2024 №18 (далі - Договір), умови якого відрізняються від проекту договору Учасника (переможця) та тендерної документації Замовника, а саме: • в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній; • пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору; • в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору. - В ході аналізу даного питання було з’ясовано, що під час підготовки Договору до підписання за результатами процедури, сталася механічна помилка, а саме: був використаний інший бланк договору, що призвело до вищезазначених розбіжностей між Проектом договору, який був завантажений у систему прозоро разом з тендерної документацією та Договором №18 від 27.02.2024року. Проте, Замовник гарантує, що Договір буде приведено у відповідність до проекту договору, шляхом укладення додаткової угоди з відповідними змінами. 2) Учасником на вимогу підпункту 2.5 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника надано лист-гарантію б/д №б/н, де вказано не повний перелік вищезазначених норм чинного законодавства України. - Учасником, дійсно було надано Лист-гарантію, про дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з неповним переліком, зазначеним Замовником у тендерній документації. Проте, Замовник самостійно перевірив інформацію у відкритих джерелах про Учасника ТОВ «Вектор-Трейд-Захід», а також його директора, на якого покладено право підпису документів – Білявського Романа Богдановича. В ході перевірки було встановлено, що даний Учасник під жодними санкціями не перебуває, інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, адміністративні або кримінальні проводження проти даного Учасника не знайдено. Отже, Замовником було зроблено висновок, про те, що ТОВ «Вектор-Трейд-Захід» в своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства України. 3) Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не надано довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. - Строк дії тендерної пропозиції, не є предметом закупівлі, а лише вимогою до строку дії тендерної пропозиції, яка регламентована законом із зазначенням кількості днів ( не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) п. 10 ч.2 ст. 22 закону. Тож, на момент розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Вектор Трейд Захід», Замовник не вбачав відсутність зазначеної довідки, як підставу для відхилення пропозиції даного Учасника. До того ж, під час укладання Договору, Учасник (Переможець) передав Замовнику усі відповідні документи його тендерної пропозиції, у тому числі і «Довідку довільної форми», (довідка додається), про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. 4) Учасником на вимогу пункту 1 розділу ІІ «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції не надано сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 22000:2018. - У пункті 1 розділу ІІ «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації зазначено, що товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Законом України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», що підтверджуються сертифікатами ISO 9001:2015 та ISO 22000:2018. Проте Замовником не було встановлено вимогу, що зазначені сертифікати мають бути завантажені Учасником разом з тендерною пропозицією. Натомість, Замовник визначив іншу вимогу у пункті 1.2 розділу ІІ «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4, а саме: при поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару - посвідчення, сертифікат якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України. Дана вимога виконується Постачальником у повному обсязі. 5) Учасником надано інформацію про наявність транспортних засобів та інформацію про перелік матеріально-технічної бази (складських приміщень) за формою, що відрізняється від форми №1 встановленої пунктом 1 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника. - Інформаційна довідка (табличка), про наявність транспортних засобів та інформації про перелік матеріально-технічної бази (складських приміщень) дійсно, певним чином відрізняється від форми №1 встановленої пунктом 1 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії), але вона містить повну інформацію, яку вимагає Замовник за формою 1 Додатку 2, яка є суттєвою при визначенні Переможця. 6) Учасником на вимогу пункту 2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Замовника надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 16.03.2023 №83, що передує даті оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-02-06-014933-a (06.02.2024 року). Також в Довідці зазначено договір від 18.02.2022 №7, проте фактично на підтвердження наданої в довідці інформації Учасник надав копію договору від 18.02.2022 №17 - Стосовно наданої Учасником довідки від 16.03.2023 №83, про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), повідомляємо, що тендерною документацію не встановлено вимоги відносно того, що всі документи, в тому числі і складені у довільній формі, мають бути номеровані і датовані датою, актуальною на момент подання їхніх пропозицій. - В довідці зазначено аналогічний договір від 18.02.2022 №7, проте фактично на підтвердження наданої в довідці інформації Учасник надав копію договору від 18.02.2022 №17, що відповідає дійсності. Не вірний номер аналогічного договору, зазначений у довідці, а саме №7, Замовник розцінює як формальну помилку. Під формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно до пункту 2, помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних вимог до учасника процедури закупівлі. 7) В довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 16.03.2023 №83 є графа «Документ(и), що підтверджують виконання договору». Учасник на підтвердження виконання договору, надав копію договору від 18.02.2022 №17, проте надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом (Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Кам’янської сільської ради), не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання, адже за певних обставин після його укладення він може бути не виконаний або виконаний неналежним чином, або розірваний сторонами тощо. - На підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасником було надано копію Договору від 18.02.2022р. №17, досвід виконання якого підтверджено Листом – Відгуком №26 від 25.01.2023року від Замовника, з яким безпосередньо було укладено даний договір. В ході вивчення пропозиції Учасника (Переможця), Замовником були виявленні певні розбіжності і не точності в інформації, тож Замовник скористався абзацом 1 пункту 43 Особливостей, а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником було виправлено неточності вчасно і у повній мірі. Тож законних підстав для відхилення Учасника (переможця) у Замовника не було, адже для відхилення переможця існує вичерпний перелік підстав відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022року (особливостей) та ЗУ «Про публічні закупівлі).Враховуючи вищезазначену інформацію, Замовник не вбачав законних підстав для відхилення пропозиції Учасника ТОВ « Вектор-Трей-Захід».
Період усунення порушень: 04.04.2024 14:37 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2024 14:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку ДАСУ Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, Договір №18 від 27.02.2024 року знаходиться на етапі розірвання.
Дата публікації звіту: 08.04.2024 12:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Додатковою угодою від 05.04.2024 №1 прийнято рішення про розірвання договору
Дата публікації: 13.06.2024 16:26

Запити/Пояснення