-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення
Торги відмінено
1 191 325.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 913.26 UAH
мін. крок: 1% або 11 913.26 UAH
Номер:
d30296fc89374ef6873352085e2b391d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 20:34 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024
№ 78
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 78
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-02-06-014553-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИЛКОМСЕРВІС" (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 06.02.2024 року №1-06/02, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.02.2024 року, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА ЗАХИСТ" (далі – ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" до 14.03.2024, рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №4273-р/пк-пз від 07.03.2024, №5645-р/пк-пз від 28.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 15.03.2024 № 1-15/03, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 15.03.2024 року, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 28.05.2024 року (далі – Пояснення).
За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" установлено наступне.
Відповідно до умов Додатку №1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі” тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: зазначений у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками, акт/и з підписами обох сторін.
При цьому, учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (далі – Довідка), де зазначено, що Договір № 08-209520-21/1 від 11.10.2021р., укладений між ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» та ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" виконано на суму 27600, 00 гривень.
Однак, згідно наданої копії Договору № 08-209520-21/1 сума складає 27600,00 гривень. Відповідно до наданих документів, про підтвердження його виконання (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, форма КБ-3) договір виконано на суму 25 300,00 грн, що не відповідає сумі договору та інформації, зазначеній в Довідці.
Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 23.05.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 28.05.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" надано:
- довідка про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі вих.4 від 13 лютого 2024 року, в якій зазначено інформація за 2 договори №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року та №55/22/ОЗ/ПЗ від 14.01.2022р.
Згідно інформації зазначеної в довідці щодо договору №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» у колонці № та дата договору, сума (ціна) договору №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року 27600,00 грн., в т.ч. ПДВ-4600,00грн., виконаний.
За наданими в складі тендерної пропозиції довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати , форма КБ-3, за вересень 2022 року сума виконання договору складає 25 300, 02 грн. Вказаний договір укладено за закупівлею UA-2021-07-16-003733-a, де в системі електронних закупівель оприлюднений договір з локальними кошторисами і розрахунками до договірної ціни, також оприлюднена додаткова угода №1. Відповідно до умов тендерної документації Замовник самостійно перевіряє у разі, коли інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Крім того учасником надано другий договір №55/22/ОЗ/ПЗ від 14.01.2022 року з додатковими угодами, ЗВІТ про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-24-007164-b, лист-відгук».
Зазначене не спростовує факт наявності порушень пункту 43 Особливостей, оскільки інформація про суму виконання договору, зазначена у Довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, не відповідає сумі його виконання, яка підтверджена ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" документами, наданими у складі тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
30.05.2024 21:53 - 14.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2024 21:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Комунальне підприємство «Житлокомсервіс» приймає рішення про відміну торгів на підставі п.50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації звіту:
03.06.2024 09:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Відповідно до протокольного рішення від 03.06.2024 No1-03/06 процедуру закупівлі відмінено на підставі п.50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації:
06.06.2024 09:47
Запити/Пояснення
Номер:
6a7b276b9dcd4681bba67cbc5ecb344a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2024 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення (ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання), очікуваною вартістю 1 191 325,84 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-06-014553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до умов Додатку №1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: зазначений у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками, акт/и з підписами обох сторін.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору де зазначено, що Договір № 08-209520-21/1 від 11.10.2021р., укладений між ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» та ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" виконано на суму 27600, 00 гривень.
Згідно наданої копії Договору № 08-209520-21/1 сума складає 27600,00 гривень. Відповідно до наданих документів, про підтвердження його виконання (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, форма КБ-3) договір виконано на суму 25 300,00 грн.
Чому в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
75c3da51526043f1ba100913d01c4e21
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
28.05.2024 22:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення (ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання), очікуваною вартістю 1 191 325,84 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-06-014553-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовник надає пояснення на запит.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до щорічних наявних потреб Замовника у послугах технічного обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення.
Послуги з технічного обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення включають проведення щотижневих перевірок, щомісячних профілактичних перевірок, щорічних планово-попереджувальних ремонтних та аварійних робіт. Регламент послуг, що виконуються по технічному обслуговуванню систем димовидалення у житлових будинках, повинні здійснюватися відповідно до Кодексу цивільного захисту, Правил пожежної безпеки України та Інструкції по наладці, ремонту та технічної експлуатації систем пожежного захисту житлових та громадських будівель підвищеної поверховості на території України РДИ 204 УСРС 001-78 та ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" наказ № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій»
Роботи, що виконуються по щомісячному регламенту:
1.1. Перевірка роботи та огляд вузлів, приладів та ліній зв'язку, при наявності несправностей – виконати ремонт.
1.2. Перевірка електродвигунів вентиляторів. Перевірка та підтяжка гвинтових кріплень, плавності та безшумності поворотів, відсутності перегріву на корпусах електродвигунів.
1.3. Перевірка напруги живлення основного та резервного фідерів.
1.4. Перевірка роботи вимикачів, тощо, що входять в систему реле, при необхідності їх регулювання .
1.5. Ручне ввімкнення поверхневих клапанів, перевірка щільності закриття.
1.6. Технічний огляд щитів живлення, заміри напруги.
1.7. Технічний огляд магнітних пускачів, перевірка наявності вхідної та вихідної напруги.
1.8. Ремонт, заміна несправних приладів.
1.9. Зачистка підгорівших контактів.
1.10. Перевірка надходження сигналу при штучному обриві ланцюгів блокування.
1.11. Перевірка променевих комплектів прийомної станції, заміна реле, сигнальної апаратури.
1.12. Перевірка ланцюгів сигналізації від датчиків в квартирах до поверхневих щитків (85% від кількості датчиків у будинку).
1.13. Перевірка ланцюгів сигналізації при імітації «ОБРИВ» .
1.14. Комплексне опробування системи автоматичного пожежного захисту на повідомлення від оповісників при імітації пожежі – здійснювати вибірково шляхом розриву шлейфу на датчику.
1.15. Занесення результатів виконаної роботи та технічного стану систем в журнал технічного обслуговування .
1.16. Забезпечувати наявність елементів інформування мешканців:
• про систему димовидалення (ДВ) та порядку її включення (біля кнопок включення на кожному поверсі)
• про порядок проведення та час проведення технічного обслуговування ДВ (1 поверх)
1.17 Забезпечувати обслуговування систем ДВ як утримання частин будівлі (технічний стан елементів обмеження в технічне приміщення, сміття, освітлення і т.п.) визначити порядок доступу в ті приміщення.
1.18 При підготовці договору про технічне обслуговування систем ДВ надати пропозиції щодо технічних заходів по дистанційного контролю та керуванням роботи системи.
Обсяг послуг та інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі викладені у додатку 2 до тендерної документації.
Обгрунтування розміру витрат та очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом складає 1 191 325,84 грн. КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям), джерело фінансування закупівлі місцевий бюджет (помісячний план використання бюджетних коштів по КП «ЖИЛКОМСЕРВІС» на 2024 рік додається)
Очікувана вартість предмета закупівлі: Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення ДК021-2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів складає 1 191 325,84 грн. та визначена згідно з виділеними коштами на відповідні послуги.
Щодо другого питання, то відповідно до пункту 1 додатку 1 тендерної документації для підтвердження квалфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати:
- зазначений у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками до договору, акт/и з підписами обох сторін.
Учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" надано:
- довідка про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі вих.4 від 13 лютого 2024 року, в якій зазначено інформація за 2 договори №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року та №55/22/ОЗ/ПЗ від 14.01.2022р.
Згідно інформації зазначеної в довідці щодо договору №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» у колонці № та дата договору, сума (ціна) договору №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року 27600,00 грн., в т.ч. ПДВ-4600,00грн., виконаний.
За наданими в складі тендерної пропозиції довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати , форма КБ-3, за вересень 2022 року сума виконання договору складає 25 300, 02 грн. Вказаний договір укладено за закупівлею UA-2021-07-16-003733-a, де в системі електронних закупівель оприлюднений договір з локальними кошторисами і розрахунками до договірної ціни, також оприлюднена додаткова угода №1. Відповідно до умов тендерної документації Замовник самостійно перевіряє у разі, коли інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Крім того учасником надано другий договір №55/22/ОЗ/ПЗ від 14.01.2022 року з додатковими угодами, ЗВІТ про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-24-007164-b, лист-відгук.