• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення

Торги відмінено

1 191 325.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 913.26 UAH
Номер: d30296fc89374ef6873352085e2b391d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.05.2024 20:34 - 11.06.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 № 78 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби 
Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 78 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2024-02-06-014553-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИЛКОМСЕРВІС" (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 06.02.2024 року №1-06/02, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.02.2024 року, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА ЗАХИСТ" (далі – ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" до 14.03.2024, рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №4273-р/пк-пз від 07.03.2024, №5645-р/пк-пз від 28.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 15.03.2024 № 1-15/03, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 15.03.2024 року, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 28.05.2024 року (далі – Пояснення). За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" установлено наступне. Відповідно до умов Додатку №1 “Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі” тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: зазначений у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками, акт/и з підписами обох сторін. При цьому, учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (далі – Довідка), де зазначено, що Договір № 08-209520-21/1 від 11.10.2021р., укладений між ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» та ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" виконано на суму 27600, 00 гривень. Однак, згідно наданої копії Договору № 08-209520-21/1 сума складає 27600,00 гривень. Відповідно до наданих документів, про підтвердження його виконання (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, форма КБ-3) договір виконано на суму 25 300,00 грн, що не відповідає сумі договору та інформації, зазначеній в Довідці. Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 23.05.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 28.05.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" надано: - довідка про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі вих.4 від 13 лютого 2024 року, в якій зазначено інформація за 2 договори №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року та №55/22/ОЗ/ПЗ від 14.01.2022р. Згідно інформації зазначеної в довідці щодо договору №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» у колонці № та дата договору, сума (ціна) договору №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року 27600,00 грн., в т.ч. ПДВ-4600,00грн., виконаний. За наданими в складі тендерної пропозиції довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати , форма КБ-3, за вересень 2022 року сума виконання договору складає 25 300, 02 грн. Вказаний договір укладено за закупівлею UA-2021-07-16-003733-a, де в системі електронних закупівель оприлюднений договір з локальними кошторисами і розрахунками до договірної ціни, також оприлюднена додаткова угода №1. Відповідно до умов тендерної документації Замовник самостійно перевіряє у разі, коли інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Крім того учасником надано другий договір №55/22/ОЗ/ПЗ від 14.01.2022 року з додатковими угодами, ЗВІТ про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-24-007164-b, лист-відгук». Зазначене не спростовує факт наявності порушень пункту 43 Особливостей, оскільки інформація про суму виконання договору, зазначена у Довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, не відповідає сумі його виконання, яка підтверджена ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" документами, наданими у складі тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 30.05.2024 21:53 - 14.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2024 21:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Комунальне підприємство «Житлокомсервіс» приймає рішення про відміну торгів на підставі п.50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації звіту: 03.06.2024 09:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Відповідно до протокольного рішення від 03.06.2024 No1-03/06 процедуру закупівлі відмінено на підставі п.50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації: 06.06.2024 09:47

Запити/Пояснення