-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги із прибирання та підмітання доріжок в парках та прибирання на інших об’єктах благоустрою міста
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Номер:
c9926a230ce8461a9b86ea703a36d341
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2024 00:00
Період моніторингу:
06.05.2024 12:56 - 28.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024 № 15-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.05.2024 №15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-06-012990-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 20.01.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 №11; тендерну пропозицію ТОВ «Парк Авеню КР»; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024; договір про надання послуг від 22.02.2024 №20 на суму 9 928 573,68 гривень; пояснення Замовника надані 13.05.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.05.2024 16:58 - 24.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2024 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
caa20f6b32d242bbae5997a011f0dcd1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2024 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-012990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
be89301128f04f048c69f96de7ff074e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.05.2024 16:48
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 06.05.2024 по закупівлі UA-2024-02-06-012990-a, комунальне підприємство «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради (далі – Замовник) надає свої пояснення та повідомляє наступне.
Уповноваженою особою Замовника 06.02.2024р. було оголошено процедуру закупівлі - відкриті торги з особливостями на закупівлю «послуги із прибирання та підмітання доріжок в парках та прибирання на інших об’єктах благоустрою міста», згідно до ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (далі – послуги) на очікувану вартість закупівлі на 2024р. на суму 10 000 000,00 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2024-02-06-012990-a.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, а саме здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації, шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (цінові пропозиції додаються) та в межах видатків затверджених на вищезазначені заходи Програмою розвитку та утримання об'єктів (елементів) благоустрою м. Кривого Рогу на період 2017 - 2026 років, яка затверджена рішенням міської ради від 08.12.2023 №2323 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2024 рік», зі змінами. Планування вищезазначених видатків, здійснено на підставі статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» при формуванні проектних показників бюджету на 2024 рік та затверджено у встановленому нормами чинного законодавства порядку.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На балансовому обліку Замовника знаходяться 5 парків міста, а саме: парк культури і відпочинку ім. Богдана Хмельницького, парк ім. Федора Мершавцева (1-ша частина), Парк ім. Федора Мершавцева (2-га частина), районний парк Героїв, Дитячий парк ім. Ю. Гагаріна.
Організацію комплексного обслуговування об’єктів благоустрою підприємство здійснює відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154, Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2003 №145 та інших діючих санітарних норм і правил, державних стандартів і технічних умов, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; Закону України «Про управління відходами»; Правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених рішенням Криворізької міської ради від 31.01.2023р. № 1685; Типових правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 №310; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213 та інші.
До цього пояснення додаються:
1. Сканкопії 3-х комерційних пропозицій на 6 аркушах.