-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15530000-2 Вершкове масло
Завершена
514 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 574.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 574.60 UAH
Номер:
0e914b5e59ee4fe88fe0a9660e4f5ec0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
11.03.2024 16:56 - 02.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 Одеса № 58
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.03.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.03.2024 № 58
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2024-02-06-012783-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Красносільського дитячого будинку-інтерната (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 № 08/24, тендерну пропозицію виробничо-комерційної фірми «Агромарін» (далі – ВКФ «Агромарін»), протокольне рішення уповноваженої особи від 16.02.2024 № 12/24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 16.02.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю товарів від 22.02.2024 № 16 (далі – Договір), пояснення та документи отримані 19.03.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до підпункту 1.1.7 пункту 1 розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження скан-копії оригіналу (завіреної копії) статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 щодо надання учасником ВКФ «Агромарін» статуту не у повному обсязі, Замовник 19.03.2024 завантажив його до пояснення у повному обсязі.
Проте у складі тендерної пропозиції учасник ВКФ «Агромарін» надав статут не у повному обсязі, а саме – відсутня сторінка 4 (пункти 2.3.2 – 3.1.9) статуту, чим не дотримав вимоги підпункту 1.1.7 пункту 1 розділу 3 ТД.
Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД учасник повинен надати особові медичні книжки персоналу – сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и).
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 щодо ненадання учасником ВКФ «Агромарін» особових медичних книжок експедитора та вантажника, Замовник 19.03.2024 надав інформацію, що вимогами ТД передбачено варіанти працівників (професій / посад), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), та учасник надав особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.
Надані пояснення не спростовують виявлені порушення, оскільки підпунктом 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД встановлено пряму вимогу щодо надання особових медичних книжок персоналу на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, а також конкретизовано в дужках, які саме працівники мають бути залучені до постачання предмету закупівлі – водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и.
Проте у складі тендерної пропозиції учасник ВКФ «Агромарін» не надав особові медичні книжки експедитора та вантажника, які будуть залучені до постачання предмета закупівлі, чим не дотримав вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД.
Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД учасник повинен надати оригінал (копію) документів, передбачених умовами зазначеного у довідці договору, які підтверджують повне виконання договору (оформлені відповідним чином видаткові накладні, акти звіряння тощо).
У складі тендерної пропозиції учасника ВКФ «Агромарін» міститься довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів б/д б/н, аналогічний договір від 09.02.2023 № 2 та акт звірки за ним.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 щодо ненадання учасником ВКФ «Агромарін» документів, передбачених умовами аналогічного договору, які підтверджують повне його виконання, Замовник 19.03.2024 надав інформацію, що вимогами ТД передбачено різні варіанти підтвердження повного виконання аналогічного договору.
Надані пояснення не спростовують виявлені порушення, оскільки ТД містить вимоги щодо надання документів, передбачених умовами зазначеного у довідці договору, при цьому саме умовами наданого аналогічного договору від 09.02.2023 № 2 не передбачено такий документ, як акт звірки.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2.3 розділу 2 аналогічного договору від 09.02.2023 № 2 постачальник виписує покупцю витратні накладні за узгодженими з покупцем відпускними цінами, відповідно до пункту 4.1 розділу 4 вказаного договору оплата здійснюється покупцем за замовлений товар за фактично поставлений товар згідно зведеної накладної, яку постачальник виставляє покупцю.
Проте у складі тендерної пропозиції учасник ВКФ «Агромарін» не надав оригінал (копію) документів, передбачених умовами аналогічного договору від 09.02.2023 № 2, зазначеного у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів б/д б/н, які підтверджують повне його виконання, чим не дотримав вимоги підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ВКФ «Агромарін» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
З метою з’ясування питання щодо наявності власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення від 18.03.2024.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Замовником своєю чергою надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 19.03.2024, яка не містить вищезазначену запитувану інформацію, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.03.2024 18:00 - 11.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2024 18:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявлені Держаудитслужби, Красносільський дитячий будинок– інтернат звітує про усунення порушень та вжиття з цим відповідних заходів дотримуючись положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, шляхом розірвання Договору № 16 з ВКФ «Агромарін»
Дата публікації звіту:
01.04.2024 17:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
.
Дата публікації:
02.04.2024 18:10
Запити/Пояснення
Номер:
b6016b7c33cd46c78a93ff621de9c176
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.03.2024 12:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження скан-копії оригіналу (завіреної копії) статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виробничо-комерційної фірми «Агромарін» (далі – ВКФ «Агромарін») вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано статут не у повному обсязі, а саме – відсутня сторінка 4? Надайте статут у повному обсязі (у разі наявності).
3. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД учасник повинен надати особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и).
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВКФ «Агромарін» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано особові медичні книжки експедитора та вантажника, які будуть залучені до постачання предмета закупівлі?
4. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД учасник повинен надати оригінал (копію) документів, передбачених умовами зазначеного у довідці договору, які підтверджують повне виконання договору (оформлені відповідним чином видаткові накладні, акти звіряння тощо).
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВКФ «Агромарін» вимогам підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінал (копію) документів, передбачених умовами аналогічного договору від 09.02.2023 № 2, зазначеного у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів б/д б/н, які підтверджують повне його виконання?
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника міститься акт звірки, при цьому саме умовами вищевказаного наданого аналогічного договору не передбачені такий документ.
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВКФ «Агромарін» вимогам підпункту 1.3 пункту 1 Додатка 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень (акти виконаних робіт/послуг) за останні 3 (три) місяці, а саме – складських приміщень за адресою: місто Одеса, Новомосковська дорога, 21?
Слід зазначити, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази б/д б/н учасник має складські приміщення за адресою: місто Одеса, Новомосковська дорога, 21. При цьому в договорі надання послуг дезінсекції, дезінфекції та дератизації від 03.01.2024 № 03/01/18 зазначено, що об’єкт – цех за адресою: місто Одеса, Новомосковська дорога, 23, така ж адреса зазначена в акті наданих послуг від 31.01.2024. Крім того, учасник надав акти наданих послуг від 30.11.2023 та 31.12.2023 за договором від 01.06.2022 № 01/06/12, в яких також зазначено адресу: місто Одеса, Новомосковська дорога, 23.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0438f04740a448e182b6ccddaaff4d4d
Назва:
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-06-012783-a.
Дата опублікування:
19.03.2024 19:35
Опис:
По першому питанню: Відповідно до Типового положення про дитячий будинок – інтернат підопічні відповідно до встановлених норм забезпечуються раціональним, не менше ніж чотирьох разовим харчуванням, у тому числі і дієтичним, з урахуванням вікових груп і стану здоров’я підопічних, у межах натуральних норм харчування. З метою виконання завдань покладених на Красносільський дитячий будинок – інтернат, а саме забезпеченням продуктів харчування в достатньому обсязі, необхідно було передбачити закупівлю масла натурального вершкового, жирність не менше 73 %, шляхом проведення відкритих торгів з особливостями згідно ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло. Для забезпечення існуючої потреби у вершковому маслі, жирністю не менше 73% в 2024 році Красносільським дитячим будинком – інтернатом, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі -Особливості) та іншими нормативними актами чинного законодавства, оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro відповідну закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями. А саме 06.0.2024 року керуючись статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі (Далі-Закон), з урахуванням п. 10 Особливостей через авторизований електронний майданчик оприлюднено інформацію про закупівлю по предмету згідно ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером UA-2024-02-06-012783-a.
У відповідності до частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Зокрема, у річному плані зазначається розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Частиною 2 статті 21 Закону передбачено, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі. Відповідно до цього на Замовника покладено обов’язок визначення очікуваної вартості предмета закупівель. У даному випадку, визначення очікуваної вартості відбувалося на підставі загальної кількісті необхідного до закупівлі обсягу товару сформована виходячи із його обсягів, спожитих у попередні роки підопічними Красносільського дитячого будинку - інтернату та відповідними нормами харчування. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
На виконання листа від 25.01.2021 № 171/11-01/477 Департаменту соціальної та сімейної політики до виконання Розпорядження голови Одеської державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021р. «Про ефективне використання коштів комунальними уставами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», Адміністрація Красносільського дитячого будинку-інтернату погоджувала закупівлю вешкового масла жирність не менше 73 %, згідно ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації на що отримала погодження даної закупівлі.(Погодження додається). Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використана «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затверджена наказом Мінекономіки України №275 від 18.02.2020р., а саме перший метод вище зазначеної методики - Розрахунок очікуваної вартості товарів/ послуг методом порівняння ринкових цін. Згідно методики здійсненний пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, також було проведено аналіз з отриманих цінових пропозицій щодо предмета закупівлі ДК021:2015:15530000-2 Вершкове масло.
КРАСНОСІЛЬСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ (далі -Установа), є об'єктом права спільної власності територіальних громад, сіл,селищ, міст,області, інтереси яких представляє Одеська обласна рада (далі -Власник) в межах повноважень, визначених законодавством України. Постійний контроль за виконанням завдань Установи здійснює Департамент соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації (далі - орган управління). Орган управління є відповідальним за належне виконання функцій контролю щодо діяльності Установи. Установа є неприбутковою та фінансується з бюджету.
По другому питанню: надаємо статут у повному обсязі (додається).
По третьому питанню: Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатка 3 до ТД учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно наданої довідки ВКФ «Агромарін» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, будуть задіянні наступні працівники а саме : Мельниченко Галина Анатоліївна завідуюча складом, Сохацький Олександр Володимирович – водій автотранспортних засобів та Майборода Володимир Анатолійович – водій автотранспортних засобів. Тоді відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД учасник ВКФ «Агромарін» надав собові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі. ВКФ «Агромарін» відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД. Відповідно до до підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД передбачено варіанти працівників (професій / посад) які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и).
По четвертому питанню: Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД учасник повинен надати оригінал (копію) документів, передбачених умовами зазначеного у довідці договору, які підтверджують повне виконання договору (оформлені відповідним чином видаткові накладні, акти звіряння тощо) вбачається варіанти підтвердження повного виконання аналогічного договору. На виконання вимог підпункту 3.1,3.2,3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД учасник ВКФ «Агромарін» надав всі документи в повному обсязі.
По п’ятому питанню: На виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 3 до ТД, учасником ВКФ «Агромарін» було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей в якій вказано що, підприємство має обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі офіс за адресою: м.Одеса Новомосковська дорога ,23 і власних виробничих потужностей, пристасовані складські приміщення загальна площа яких складає 300 кв. м. для зберігання виробленної молочної продукції за адресою м.Одеса Новомосковська дорога ,21. Холодильне обладнання з температурнім режимом : 1-а камера від -15С до -24С; 2-а камера від 0Сдо +3С; 3-я камера від 0С до -10С; 4-а камера від 0С до +6С, 5-а камера від 0С до +6С ; два прицепа рефрежератора від -24С до +3С.
Відповідно до запиту Південного офісу Держаудитслужби, Красносільський дитячий будинок – інтернат вимагав пояснення від учасника ВКФ «Агромарін», щодо наданої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей , на що отримав письмову відповідь ( Додається.)
Відповідно до наданого пояснення вбачається що учасник ВКФ «Агромарін» допустив помилку в адресі для зберігання виробленної молочної продукції. На виконання вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатка 3 до ТД, учасником ВКФ «Агромарін» було надано документи,( договір надання послуг дезінсекції, дезінфекції та дератизації від 03.01.2024 № 03/01/18 зазначено, що об’єкт – цех за адресою: місто Одеса, Новомосковська дорога, 23, така ж адреса зазначена в акті наданих послуг від 31.01.2024. Крім того, учасник надав акти наданих послуг від 30.11.2023 та 31.12.2023 за договором від 01.06.2022 № 01/06/12, в яких також зазначено адресу: місто Одеса, Новомосковська дорога, 23. що підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень (акти виконаних робіт/послуг) за останні 3 (три) місяці, а саме – складських приміщень за адресою : м.Одеса Новомосковська дорога ,23.) Учасник ВКФ «Агромарін» відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 Додатка 3 до ТД.