• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15530000-2 Вершкове масло

Завершена

514 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 574.60 UAH
Номер: 0e914b5e59ee4fe88fe0a9660e4f5ec0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.03.2024 16:56 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 Одеса № 58 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.03.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024 № 58 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 12 UA-2024-02-06-012783-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Красносільського дитячого будинку-інтерната (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 № 08/24, тендерну пропозицію виробничо-комерційної фірми «Агромарін» (далі – ВКФ «Агромарін»), протокольне рішення уповноваженої особи від 16.02.2024 № 12/24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 16.02.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю товарів від 22.02.2024 № 16 (далі – Договір), пояснення та документи отримані 19.03.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до підпункту 1.1.7 пункту 1 розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження скан-копії оригіналу (завіреної копії) статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 щодо надання учасником ВКФ «Агромарін» статуту не у повному обсязі, Замовник 19.03.2024 завантажив його до пояснення у повному обсязі. Проте у складі тендерної пропозиції учасник ВКФ «Агромарін» надав статут не у повному обсязі, а саме – відсутня сторінка 4 (пункти 2.3.2 – 3.1.9) статуту, чим не дотримав вимоги підпункту 1.1.7 пункту 1 розділу 3 ТД. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД учасник повинен надати особові медичні книжки персоналу – сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 щодо ненадання учасником ВКФ «Агромарін» особових медичних книжок експедитора та вантажника, Замовник 19.03.2024 надав інформацію, що вимогами ТД передбачено варіанти працівників (професій / посад), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), та учасник надав особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі. Надані пояснення не спростовують виявлені порушення, оскільки підпунктом 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД встановлено пряму вимогу щодо надання особових медичних книжок персоналу на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, а також конкретизовано в дужках, які саме працівники мають бути залучені до постачання предмету закупівлі – водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. Проте у складі тендерної пропозиції учасник ВКФ «Агромарін» не надав особові медичні книжки експедитора та вантажника, які будуть залучені до постачання предмета закупівлі, чим не дотримав вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 3 до ТД. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД учасник повинен надати оригінал (копію) документів, передбачених умовами зазначеного у довідці договору, які підтверджують повне виконання договору (оформлені відповідним чином видаткові накладні, акти звіряння тощо). У складі тендерної пропозиції учасника ВКФ «Агромарін» міститься довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів б/д б/н, аналогічний договір від 09.02.2023 № 2 та акт звірки за ним. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 щодо ненадання учасником ВКФ «Агромарін» документів, передбачених умовами аналогічного договору, які підтверджують повне його виконання, Замовник 19.03.2024 надав інформацію, що вимогами ТД передбачено різні варіанти підтвердження повного виконання аналогічного договору. Надані пояснення не спростовують виявлені порушення, оскільки ТД містить вимоги щодо надання документів, передбачених умовами зазначеного у довідці договору, при цьому саме умовами наданого аналогічного договору від 09.02.2023 № 2 не передбачено такий документ, як акт звірки. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2.3 розділу 2 аналогічного договору від 09.02.2023 № 2 постачальник виписує покупцю витратні накладні за узгодженими з покупцем відпускними цінами, відповідно до пункту 4.1 розділу 4 вказаного договору оплата здійснюється покупцем за замовлений товар за фактично поставлений товар згідно зведеної накладної, яку постачальник виставляє покупцю. Проте у складі тендерної пропозиції учасник ВКФ «Агромарін» не надав оригінал (копію) документів, передбачених умовами аналогічного договору від 09.02.2023 № 2, зазначеного у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів б/д б/н, які підтверджують повне його виконання, чим не дотримав вимоги підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 3 до ТД. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ВКФ «Агромарін» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З метою з’ясування питання щодо наявності власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення від 18.03.2024. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовником своєю чергою надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 19.03.2024, яка не містить вищезазначену запитувану інформацію, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 27.03.2024 18:00 - 11.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2024 18:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявлені Держаудитслужби, Красносільський дитячий будинок– інтернат звітує про усунення порушень та вжиття з цим відповідних заходів дотримуючись положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, шляхом розірвання Договору № 16 з ВКФ «Агромарін»
Дата публікації звіту: 01.04.2024 17:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 02.04.2024 18:10

Запити/Пояснення