-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване)
Завершена
1 008 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 080.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 080.00 UAH
Номер:
98f55d48489c4324988f007a71cce4b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2024 00:00
Період моніторингу:
28.06.2024 11:00 - 20.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06..2024 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.06.2024 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9. UA-2024-02-06-012480-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28, абзацу четвертого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись абзацу восьмого пункту 28, абзацу четвертого пункту 44 Особливостей під час формування тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.01.2024 №50 (із змінами), реєстр пропозицій, протокол розкриття від 14.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Віньковецький сирзавод», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 №62, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2024, договір від 23.02.2024 №68 (далі – договір), додаткову угоду від 28.06.2024 №1, пояснення від 01.07.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу встановлено, що положення абзацу четвертого підпункту 1 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають вимогам абзацу четвертого пункту першого пункту 44 Особливостей в редакції від 20.01.2024 року, зокрема наступне.
Відповідно абзацу четвертого пункту першого пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
В абзаці четвертому підпункту 1 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Під час проведення моніторингу Замовником опубліковано звіт про виконання договору 01.07.2024 року.
Період усунення порушень:
03.07.2024 10:54 - 18.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2024 10:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання Вашого висновку за результатами проведення моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-06-012480-a, були здійснені заходи, які направлені на недопущення зазначених порушень у подальшому.
Була створена комісія по розгляду цього порушення у складі керівника групи обліку та публічних закупівель управління освіти і науки, заступника головного бухгалтера та юриста, яка заслухала детальні пояснення уповноваженої особи- Володимира Слободяна, провела з ним роз’яснювальну бесіду та прийняла рішення:
- вказати Слободяну Володимиру Борисовичу, уповноваженій особі управління освіти і науки на допущене порушення та в подальшому унеможливити подібні ситуації;
- направити Володимира Слободяна на курси підвищення кваліфікації для поглиблення та вдосконалення знань у сфері публічних закупівель;
- підвищувати свій професійний рівень шляхом самоосвіти відвідуючи онлайн вебінари, семінари і т.д.
Дата публікації звіту:
05.07.2024 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
6ad8481742ed435391f34fe035286fa4
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
28.06.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-012480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dfb21b5ca4b640f89bc15ae1ef7d3540
Назва:
Щодо пояснення на запит ДАСУ від 28.06.2024 р. Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит від 28.06.2024 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-06-012480-a.
Дата опублікування:
01.07.2024 14:18
Опис:
Питання:
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
1. Повідомляємо, що предметом закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-06-012480-a не матеріальні ресурси (будівельні матеріали). Предметом даної закупівлі є продукт харчування.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275.
Було визначено потребу в молоці коров’ячому пастеризованому для закладів освіти, в межах виділеного фінансування, вирішено закупити зазначений у тендерній документації товар для організації навчального процесу в закладах освіти підпорядкованих управлінню освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради.
При формуванні очікуваної ціни за одиницю товару було враховано ціни отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов, а саме: Інформацію щодо мінімальних цін на соціально значущі продовольчі товари у Хмельницькій області станом на 02.02.2024 (покликання https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=546 ), інформацію про рівень цін на молоко за даними сайту Мінфін (покликання https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/dairy/milk/milk/) та ціну за діючим договором постачання даного продукту харчування на момент оголошення торгів (договір №49 від 09.02.2023 р.). На підтвердження додаються файли з інформацією.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені у Додатку 2 до тендерної документації. Вимоги були визначені відповідно до діючих ГОСТ, ДСТУ ISO або ТУ, що діють на території України та вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
Крім того, повідомляємо, що оскільки в рамках закупівлі молока коровячого не проводилась закупівля матеріальних ресурсів (будівельні матеріали), бо вони не являються предметом даної закупівлі, то технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо не враховувались в обрунтуванні очікуваної вартості закупівлі і тим більше розміру витрат на закупівлю.
2. Покликання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osvita-kp.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia/54-zakupivli-obhruntuvannia/4213-moloko-ta-vershky-moloko-korov-iache-pytne-pasteryzovane .
Додатки додаються окремими файлами в форматі pdf.
1. інформація щодо мінімальних цін на соціально значущі продовольчі товари у Хмельницькій області станом на 02.02.2024.
2. інформацію про рівень цін на молоко за даними сайту Мінфін.
3. Додаткова угода №1 до договору №49 від 09.02.2023 р.
Уповноважена особа Володимир СЛОБОДЯН