-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (Комплекти одягу та покриттів операційних, Набори отоларингологічні)
Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Місце знаходження: 34100, вул. Воробинська, 180, м. Дубровиця, Сарненський район, Рівненська область. ЄДРПОУ 01999788. Закупівля здійснюється для Комунального некомерційного підприємства «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради на 2024 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Завершена
716 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 580.00 UAH
Номер:
25dc5c1f9a91415194cdc25b59f8ba86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 12:54 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-02-06-011592-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-02-06-003730-b на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Діамант – Фарм» в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ПП «Фірма Фармікс»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 №97 та від 19.02.2024 №98; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Діамант – Фарм»; повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2024; Договір від 26.02.2024 №125; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 20.06.2024.
Період усунення порушень:
04.07.2024 16:37 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2024 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
8e1ae2d1a93c4398900fd8cd34dd14ef
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «33140000-3 Медичні матеріали (Комплекти одягу та покриттів операційних, Набори отоларингологічні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-011592-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4cc83bb8781a4a1aa52bd1b7e88a7b02
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.06.2024 12:06
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 18.06.2024 року надаємо наступне пояснення:
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося методом порівняння ринкових цін, відповідно до норм статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Аналіз цінової інформації проводився з отриманих цінових пропозицій від ПП «Фірма Фармікс», ТОВ «Медуа», а також додатково було взято до уваги досвід закупівель у минулих періодах, з додаванням індексу інфляції цін розрахованих планово-економічним відділом для формування річного плану закупівель на 2024 рік (копії комерційних пропозицій, річний план по предмету закупівлі та розрахунок очікуваної прогнозованої вартості додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, а також загальний обсяг предмета закупівлі було сформовано, виходячи з наявної потреби лікарні. Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу предмета закупівлі, а також технічні та якісні характеристики сформовані відповідальною особою аптечного складу лікарні, виходячи з їх обсягів використання за попередні роки (копія потреби на закупівлю додається).
2.Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів зобов’язано забезпечити оприлюднення необхідної інформації, передбаченої даною постановою. Статтею 2 Бюджетного кодексу України визначено термін «розпорядник бюджетних коштів» -це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; та визначено термін «одержувач бюджетних коштів» а саме: суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
На підставі викладеного, комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради не є бюджетною установою, відповідно не є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до зазначеної статті Бюджетного Кодексу наше підприємство є одержувачем бюджетних коштів та дія вищезазначеної постанови щодо оприлюднення інформації на наше підприємство не поширюється (копія Виписки ЄДРПОУ додається).