-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
дизельне паливо, бензин автомобільний А-95 (в талонах)
Завершена
5 343 405.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 434.05 UAH
мін. крок: 1% або 53 434.05 UAH
Номер:
66c6c235cd3341ccaad9e85ea419fe0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 17:10 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 №17-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 15.04.2024 №17-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-02-06-010679-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 20.01.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чисте місто» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.02.2024 (протокол № 4/2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БВС РИТЕЙЛ», вимогу про усунення невідповідностей до 16.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.02.2024 № 6/2024, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024, договір від 26.02.2024 № 240226-01, додаткову угоду від 03.04.2024 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.04.2024.
Період усунення порушень:
22.04.2024 12:52 - 26.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2024 12:52
Запити/Пояснення
Номер:
1722e71d5b2a485eac0b4d599fb659cc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.04.2024 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «дизельне паливо, бензин автомобільний А-95 (в талонах)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-010679-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою № 1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0c37fa62bc4b4030b9794bf1201a3160
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.04.2024 12:04
Опис:
Відповідно до поставлених питань повідомляємо наступне:
1. Згідно з річним планом закупівлі UA-P-2024-02-06-002294-b від 06.02.2024 Комунальним підприємством "Чисте місто" Сумської міської ради джерелом фінансування закупівлі код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин автомобільний А-95 (в талонах)) є власний бюджет замовника (кошти від здійснення ним господарської діяльності), таким чином придбання зазначеного товару не здійснюється за рахунок коштів державного чи місцевих бюджетів.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у тендерній документації на закупівлю товару код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин автомобільний А-95 (в талонах)), визначено на підставі службової записки головного інженера КП "Чисте місто" СМР І. Водзинського від 03.01.2024 (копія додається).
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено виходячи з середніх цін на паливо (дизельне паливо та бензин А-95), отриманих з відкритих джерел (додається).
2. Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підприємство не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), оскільки згідно з пунктом 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
При цьому, згідно з пунктом 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України, бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
Разом з тим, КП "Чисте місто" СМР є комунальним комерційним підприємством, створене з метою одержання прибутку (копія Статуту додається).
Крім того, замовник не належить до суб'єктів господарювання державного сектору економіки, оскільки згідно з частиною другою статті 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Водночас, КП "Чисте місто" СМР діє на основі комунальної форми власності, його засновником є Сумська міська рада, державна частка у статутному капіталі підприємства відсутня (копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається).
3. Додаються копія листа ТОВ "БВС Ритейл" від 20.03.2024 за вих. № 11 та довідки "Про динаміку коливання (зростання) середньоринкових цін на нафтопродукти на внутрішньому ринку Сумської області в порівнянні цін станом на 26.02.2024р. та 19.03.2024р." від 20.03.2024 за вих. №24.14-05/68, виданої Полтавською торгово-промисловою палатою.