• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Синяков Юрій Борисович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkbr@kyivcity.gov.ua. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 6 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: просп. Правди, 17, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва. Місце знаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.

Завершена

9 582 894.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 914.47 UAH
Номер: fe709118d4c04483b71ebb58b46ef99c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 18.04.2024 15:59 - 10.05.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2024 № 21-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.04.2024 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-02-06-009488-a від 06.02.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 за №3, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (далі - ТзОВ «МАЙСТЕРЛІФТ»), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 20.02.2024 за №15, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2024 року, договір підряду від 05.03.2024 за №01/24-КТ, додаткову угоду від 05.03.2024 за №1, пояснення (із долученими документами) Замовника від 23.04.2024 та від 26.04.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 29.04.2024 09:37 - 03.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2024 09:37

Запити/Пояснення