-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії № 21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Завершена
7 893 896.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 469.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 469.48 UAH
Номер:
294e8c4e91bf448d8122a90c77294f41
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 12:07 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 10-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-02-06-009409-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06 лютого 2024 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Сапсан-КР»; протокол визначення переможця від 19 лютого 2024 № 6; повідомлення про намір укласти договір; договір від 29.02.2024 № 8, відповідь Замовника на запит Управління від 22.04.2024.
Період усунення порушень:
08.05.2024 18:28 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 18:28
Запити/Пояснення
Номер:
dd4ec83301b24209bbcadbed0740fe7b
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2024 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії № 21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-06-009409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
658e1bbd718e4899867e2152ac1a52d9
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
22.04.2024 16:07
Опис:
На запит про надання пояснень від 19.09.2022 у межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії № 21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-06-009409-a) надаємо пояснення, а саме:
1). Статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що будівництво об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Таким чином обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено відповідно до проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії №21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка отримала позитивний експертний звіт №02343-23 від 13.09.2023, виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» №Т1898-ОБ від 30.11.2023 року. Сума планових призначень затверджена рішенням Криворізької міської ради від 26.01.2024 року №2420 «Про внесення змін до рішення міської ради від 08.12.2023 №2323 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2024 рік» та доведена довідкою про зміни до кошторису на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії №21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка отримала позитивний експертний звіт №02343-23 від 13.09.2023, виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» №Т1898-ОБ від 30.11.2023 року.
Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з втратою чинності ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджених наказом міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
2). З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uokr.dnepredu.com/uk/news-2071-1458