-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Рукавиці
Завершена
781 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 812.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 812.00 UAH
Номер:
2dd82c97efd64913a67c0e140deb44c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:40 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
23 UA-2024-02-06-007708-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Морський торговельний порт «Південний» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи протокол від 06.02.2024 б/н, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Петля Аліна Олегівна, товариства з обмеженою відповідальністю «Бест-Текст», товариства з обмеженою відповідальністю «Захист ЛТД» (далі – ТОВ «Захист ЛТД»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2024 б/н, від 26.02.2024 б/н, від 29.02.2024 б/н, вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Захист ЛТД», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 29.02.2024 в електронній системі закупівель, договір поставки від 14.03.2024 № Т/СН-61/24, пояснення та документи отримані 30.05.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
31.05.2024 15:02 - 06.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2024 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
5152d58dc73a43cd9c9621a073ec630a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.05.2024 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД) тендерна пропозиція учасника повинна містити скановані копії чинних документів на товар, а саме: декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту; сертифікат перевірки типу або сертифікат експертизи типу вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, або сертифікат про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
Учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Захист ЛТД» (далі – ТОВ «Захист ЛТД») на виконання вимог пункту 3 Додатка 1 до ТД надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат експертизи типу № UA.ST.087.0186-21, термін дії з 02.06.2021 до 01.06.2024 та Декларацію про відповідність № UA.TR.087.0414-21, термін дії з 02.06.2021 до 01.06.2024, видану на підставі Сертифіката експертизи типу № UA.ST.087.0186-21 від 02.06.2021, дійсний до 01.06.2024, виданого ООВ ПП «ЕТАЛОН».
Водночас переможець ТОВ «Захист ЛТД» після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднив в електронній системі закупівель той самий Сертифікат експертизи типу № UA.ST.087.0186-21, термін дії з 02.06.2021 до 01.06.2024 та Декларацію про відповідність № UA.TR.087.0414-21, термін дії з 02.06.2021 до 01.06.2024, видану на підставі Сертифіката експертизи типу № UA.ST.087.0186-21 від 02.06.2021, дійсний до 01.06.2022, виданого ООВ ПП «ЕТАЛОН».
Чи скористався Замовник своїм правом, передбаченим пунктом 42 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, враховуючи, що ТОВ «Захист ЛТД» як учасник процедури закупівлі надав Декларацію про відповідність № UA.TR.087.0414-21 з посиланням на сертифікат, який чинний на момент проведення процедури закупівлі (до 01.06.2024), при цьому як переможець він завантажив вказану Декларацію з посилання на той самий сертифікат, який втратив чинність на момент проведення процедури закупівлі (до 01.06.2022)?
Надайте документальне підтвердження у разі, якщо Замовник підтверджував відповідність документів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Захист ЛТД», відповідно до пункту 42 Особливостей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
93ba600db5f144e2a42170bf9b095943
Назва:
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.05.2024
Дата опублікування:
30.05.2024 09:18
Опис:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому внутрішнім нормативним документом, затвердженим в ДП «МТП «Південний», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом проведення аналізу (дослідження) ринку потенційних постачальників товару через проведення письмових ринкових консультацій, за допомогою яких було можливо визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі з максимально можливою відповідністю до умов ДП «МТП «Південний» згідно технічної специфікації, що є невід'ємним додатком до тендерної документації. З цією метою було направлено письмові запити цінових пропозицій стосовно вартості товару потенційним постачальникам з урахуванням визначених в ДП «МТП «Південний» умов постачання, оплати товару тощо. Визначення та відповідне обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій та аналізу загальнодоступної інформації, що міститься у відкритих джерелах (Інтернет), щодо цін на товар.
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-02-06-007708-a: http://www.port-yuzhny.com.ua/obruntuvannya-tekhnichnih (дата оприлюднення 07.02.2024).
2. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» тендерна пропозиція учасника повинна містити скановані копії чинних документів на товар, а саме:
- Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту. Також усі додатки до неї, за умови, що вони були передбачені при оформленні декларації. Декларація повинна підтверджувати наявність захисних властивостей товару, зазначених у технічній специфікації Покупця;
- Сертифікат перевірки типу або сертифікат експертизи типу вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, або сертифікат про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту. Також усі додатки до нього, за умови, що вони були передбачені при оформленні сертифікату. Сертифікат перевірки типу або сертифікат експертизи типу, або сертифікат про експертизу зразка повинен підтверджувати наявність захисних властивостей зазначених у технічній специфікації Покупця.
На виконання вищевказаної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАХИСТ ЛТД» (далі – ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД») у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат експертизи типу № UA.ST.087.0186-21, термін дії з 02.06.2021 до 01.06.2024 та Декларацію про відповідність № UA.TR.087.0414-21, термін дії з 02.06.2021 до 01.06.2024, видану на підставі Сертифіката експертизи типу № UA.ST.087.0186-21 від 02.06.2021, дійсний до 01.06.2024, виданого ООВ ПП «ЕТАЛОН», чим виконано вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» у повному обсязі.
Слід звернути увагу, що відповідно до умов частини 7 розділу 1 тендерної документації Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Замовником не встановлені тендерною документацією та додатками до неї вимоги щодо повторного надання переможцем процедури закупівлі Декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту та сертифікату перевірки типу або сертифікату експертизи типу вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, або сертифікату про експертизу зразка, на підставі якого було видано декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламент, тому Замовником не розглядалися документи, які ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД» додатково надав на власний розсуд після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме Сертифікат експертизи типу № UA.ST.087.0186-21, термін дії з 02.06.2021 до 01.06.2024 та Декларацію про відповідність № UA.TR.087.0414-21, термін дії з 02.06.2021 до 01.06.2024, видану на підставі Сертифіката експертизи типу № UA.ST.087.0186-21 від 02.06.2021, виданого ООВ ПП «ЕТАЛОН».
Повідомляємо, що Замовник не звертався за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАХИСТ ЛТД», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, у зв’язку з відсутністю потреби.