-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Адгезор (16710-Стоматологічний цемент на основі фосфату цинку); Адсил (Adseal) 13,5 г (36095- Матеріал пломбувальний ендодонтичний); Аргелат (45232- Дентальний покрив для зменшення чутливості зубів); Гель ENDO- PREP.-для розширення кореневих каналів (45233- Матеріал для розширення кореневого каналу); Гемокса (46922- Гемостатичний засіб на основі хітозану); Гель труючий 37 % 8 г (36153- Стоматологічний травильний розчин); Гіпохлорит натрію 3%, 215г (45233- Матеріал для розширення кореневого каналу); Голки карпульні 100 шт (30889- Голки, ін'єкції, одноразові); Голки ендодонтичні (0,3х25) (12740- Разова голка на стоматологічний шприц); Дентин паста Темпорарі, 40 г (38776- Зубний цемент на основі сульфату цинку); Дентин порошок, 80 г (16709- Зубний цемент (цинку евгенол)); Джен Лайн ЛСФ( JEN-LINE LCF) 1 шпр. х 3 г (16182- Зубна прокладка); Джен ЛС Флоу (JENLC-FLOW) у 1 шпр. х 3 г (35870- Дентальна композитна смола); ДженРеліф (Jen-Relief AB) гель для анестезії 30 мл (42341- Гель з вмістом фтору); Ендокорт (порошок 20 г, рідина 10 мл) (36095- Матеріал пломбувальний ендодонтичний); Замінник кістковий Біоколаген BCG-01, мембрана 25х25 мм (34006- Матеріал для реконструкції кістки, стоматологічний); Зуби пластмасові (фронтальні) 120 шт; Зуби пластмасові (повні гарнітури) 20гарнітур \560зубів; Зуби пластмасові (жувальні) 40 гарнітур \640 зубів (38643- Зуби штучні пластмасові); Йодоформ (Iodoform) порошок 10 г (36095- Матеріал пломбувальний ендодонтичний); Карбодент (16727- Матеріал на основі ненаповненого полімеру для ремонту дентальних протезів); Кістковий матеріал TheGraft 0.5 г, (обсяг 1.2 куб. см) (34006- Матеріал для реконструкції кістки, стоматологічний); Лайф (LIFEKerr) (16182- Зубна прокладка); Лезо для скальпеля № 10-15 (37445- Лезо скальпеля, одноразового використання); Паста полірувальна Супер Поліш (Super Polish) 45 г (38785- Стоматологічний відбілювач); Прайм енд Бонд Універсал 4 мл, самопротравлюючий (Prime&BondUniversal) (35870- Дентальна композитна смола); Рейнбоу флоу набір (6 різних відтінків по 1 г); Рейнбоу флоу шприц 1г (47907- Світлолікувальний стоматологічний відновлювальний комплекс композитної смоли, стандартний); Резодонт (40 г + 12 мл + 12 мл) (36095- Матеріал пломбувальний ендодонтичний); Сингл бонд 2 (SingleBond 2), однокомпонентний адгезив, 6 мл (35870- Дентальна композитна смола); Склоіномер RivaLС LIGHT CURE А2, А3 (15 г + 8 мл); Склоіномер Riva хім.затвердження А2, А3 (15 г + 6,9 мл) (16704- Стоматологічний склойономірний цемент); Стоматологічні нагрудники (серветки) для пацієнтів одноразові 3 шарові (61050- Нагрудник стоматологічний); Спектрум ТРН3 (Spectrum TPH 3 Kit) набір (47907- Світлолікувальний стоматологічний відновлювальний комплекс композитної смоли, стандартний); Спектрум ТРН 3 шприц 4,5 г ОА2; Спектрум ТРН 3 шприц 4,5 г ОА3,5; Спектрум ТРН 3 шприц 4,5 г А2; Спектрум ТРН 3 шприц 4,5 г А3; Спектрум ТРН 3 шприц 4,5 г А3,5; Спектрум ТРН 3 шприц 4,5 г В2;Спектрум ТРН 3 шприц 4,5 г В1; Спектрум ТРН 3 шприц 4,5 г I-В1 (38764- Світлотвердна композитна смола, що відновлює зуби); Трімгель, 3 мл (45233- Матеріал для розширення кореневого каналу); УльтраКал XS (UltraCal XS), шприц 1,2 мл (38778- Тимчасовий матеріал для наповнення зубів); Файндам (рідкий кофердам) шприц (45004- Нелатексний кофердам); Фторкальцит Д;Фтороплен, 12 г (фтор-лак) (42341- Гель з вмістом фтору); Форедес (36095- Матеріал пломбувальний ендодонтичний); Шприц ендодонтичний одноразовий (35390- Шприц для промивання); Штифти гутаперчеві (15,20, 25, 30, 35, 40, асорті) (31872- Гутаперча натуральна); BiflujenLC, шприц 3г, однокомпонентний світлотвердільний фторлак та герметик (42341- Гель з вмістом фтору); Calasept (Каласепт) 1,5мл паста на основі гідроокису кальцію (38778- Тимчасовий матеріал для наповнення зубів); RIVALuting (потрійна упаковка) (16704- Стоматологічний склойономірний цемент); NeoSpectraSTHV (висока в'язкість), набір шприців INTROKIT (47907-Світлолікувальний стоматологічний відновлювальний комплекс композитної смоли, стандартний); NeoSpectraSTHV (висока в'язкість) 3г шприц; WAVEHV 1 SYR- текучий композит високого рівня в’язкості з виділенням фтору, шприц 1г (38764- Світлотвердна композитна смола, що відновлює зуби); Порцелайнейч шприц 1,2 мл х2 насадки (36153 Стоматологічний травильний розчин ); Panavia V5 Standart Kit( Панавія B5)набір; Multilink Hybrid Abatment композитний цемент (62477 - Набір зі стоматологічним композитом) згідно з ДК 021:2015 33140000- 3 Медичні матеріали
Завершена
1 379 156.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 791.56 UAH
мін. крок: 1% або 13 791.56 UAH
Номер:
442e6b09b4a44633abf48085ef6f72d5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 16:52 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 43-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.06.2024 № 43-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-06-006931-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міська стоматологічна поліклініка» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 06.02.2024 № 20, тендерні пропозиції учасників фізичної особи підприємця Калашник Елли Іванівни, товариства з обмеженою відповідальністю «Віола Медтехніка» (далі – ТОВ «Віола Медтехніка», протокольні рішення від 21.02.2024 № 36, від 26.02.2024 № 40, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.02.2024, роз’яснення від 28.02.2024 на вимоги про усунення порушення від 26.02.2024, договір про закупівлю від 08.03.2024 № 62-20 на суму 1 354 839,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Віола Медтехніка», пояснення надані 20.06.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.07.2024 16:51 - 16.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2024 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
8f4237993797429ea527277da67798a0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2024 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару: перелік медичних матеріалів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-06-006931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a51dc9271be24a188df6ed439f59e4dc
Назва:
Пояснення по закупівлі «Медичні матеріали» (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-006931-a)
Дата опублікування:
20.06.2024 09:26
Опис:
Комунальне підприємство «Міська стоматологічна поліклініка» Олександрійської міської ради на Ваш запит UA-M-2024-06-17-000043 від 17.06.2024 року щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Медичні матеріали» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-006931-a) надає наступні пояснення.
Обґрунтування обсягів закупівель. Обсяги визначено на основі динаміки звернень населення за стоматологічною допомогою, галузевих стандартів та протоколів лікування з надання стоматологічної допомоги, фактичного використання медичних виробів у попередньому періоді та в межах отриманого фінансового ресурсу.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі.
Загальні вимоги до медичних виробів встановлюються Постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013 року «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», згідно з якими медичні вироби, що виробляються та реалізуються населенню, мають бути високоефективними, безпечними та якісними.
Спеціальні вимоги до якості медичних виробів визначено нормативно-правовими актами (постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України) та нормативними документами (стандартами, технічними умовами, технологічними регламентами, специфікаціями), сертифікатами якості. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі було сформовано з врахуванням положень чинних нормативно-правових актів, наявної потреби у медичних виробах та відповідно до специфіки закладу, де використовуються та застосовуються закуповувані медичні вироби з метою повноцінного функціонування установи та надання якісної високоспеціалізованої стоматологічної допомоги пацієнтам.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з метою забезпечення безпечних та належних умов праці медичних працівників задля надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги населенню, з урахуванням вимог законодавства, та оприлюднено Замовником у тендерній документації.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.).
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля Медичні матеріали» (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-006931-a).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2023 р. № 1212) передбачений обов’язок головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України Комунальне підприємство «Міська стоматологічна поліклініка» Олександрійської міської ради являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що Комунальне підприємство «Міська стоматологічна поліклініка» Олександрійської міської ради не є бюджетною установою та, як наслідок розпорядником бюджетних коштів, та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Комунальне підприємство «Міська стоматологічна поліклініка» Олександрійської міської ради не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.