-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "15110000-2 – М'ясо (м'ясо яловичини, м'ясо свійської птиці)"
Завершена
691 497.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 457.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 457.49 UAH
Номер:
83f5ac4ba5f64a8a83b7e0a00c3a0189
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2024 00:00
Період моніторингу:
26.07.2024 15:16 - 17.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2024 Одеса № 156
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2024 № 156
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5 UA-2024-02-06-004677-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 02 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ананьївського дитячого будинку-інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 06.02.2024, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Найфлейш Давида Володимировича (далі – ФОП Найфлейш Д. В.), протокол уповноваженої особи від 14.02.2024№ 31, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.02.2024, договір поставки товарів від 20.02.2024 № 26, пояснення та документи Замовника, отримані 31.07.2024 та 02.08.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 додатка 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, що містить інформацію про наявність в учасника складського приміщення пристосованого для зберігання товару, що є предметом закупівлі та буде задіяне у процесі виконання договору про закупівлю, в якій зазначається: адреса; власне, орендується (номер та дата договору, повне найменування орендодавця).
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 30.07.2024 щодо надання довідки щодо наявності спеціальних складських приміщень придатних для зберігання предмету закупівлі від 07.02.2024 № 669, в якій не зазначено повне найменування орендодавця, Замовник 02.08.2024 надав пояснення в якому зазначив, що учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку щодо наявності спеціальних складських приміщень придатних для зберігання предмету закупівлі від 07.02.2024 № 669, в якій не зазначено повне найменування орендодавця, адже в складі тендерної пропозиції учасником було надано договір оренди нерухомого майна в якому наявна вся інформація про орендодавця.
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки в підпункту 1.2 пункту 1 додатка 2 до ТД, Замовником встановлено пряму вимогу щодо надання довідки, що містить інформацію про наявність у учасника складського приміщення пристосованого для зберігання товару, що є предметом закупівлі та буде задіяне у процесі виконання договору про закупівлю, в якій зазначається: адреса; власне, орендується (номер та дата договору, повне найменування орендодавця).
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП Найфлейш Д. В. (протокольне рішення уповноваженої особи від 14.02.2024 № 21 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.02.2024), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Найфлейш Д. В. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ФОП Найфлейш Д. В. та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності.
Період усунення порушень:
02.08.2024 16:41 - 17.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2024 16:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснювальна записка.
Згідно висновку Держаудитслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:"15110000-2 М'ясо (м'ясо яловичини,м'ясо свійської птиці)” .Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-02-06-004677-a.За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«Встановлено порушення пункту 43 Особливостей.Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ФОП Найфлейш Д. В. та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності.».Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Найфлейш Д. В. вимогам тендерної документації замовника, у зв’язку з наданими документами на нерухоме майно Замовником не було прийнято рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно невиконання учасником процедури фізичною особою - підприємцем Найфлейш Давидом Володимировичем (далі – ФОП Найфлейш Д. В.) вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як вищевказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку щодо наявності спеціальних складських приміщень придатних для зберігання предмету закупівлі від 07.02.2024 № 669, в якій не зазначено повне найменування орендодавця, адже в складі тендерної пропозиції учасником було надано договір оренди нерухомого майна в якому наявна вся інформація про орендодавця. Також Учасник у складі тендерної пропозиції надав завірені згідно чинного законодавства копії документів,що підтверджують право власності Учасника на нерухоме майно, а саме надано: Свідоцтво про право власності№31 на нежитлову будівлю магазину «ТИЛІГУЛ» від 05.12.2007р., Реєстраційний напис від 05.12.2007р., Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно №17040843 від 13.12.2007р., а також Витяг з Державного реєстру речових прав.
Повідомляємо, що було вжито заходи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
Відповідно до зауваження з боку Держаудитслужби до Замовника, керівництвом Ананьївського дитячого будинку-інтернату було проведено бесіду з уповноваженою особою, яка має пряме відношення до цих торгів з особливостями, зроблено зауваження та вимогу до додаткового аналізу проведеної Закупівлі з особливостями . Відповідно до висновку та зауваження від Держаудитслужби до Замовника, уповноваженою особою було надано відповідь до Держаудитслужби із звітуванням, згідно цій закупівлі з особливостями.
Уповноважена особа після висновку Моніторингу Держаудитслужби та проведеною з нею керівництвом бесіди, зробила висновки та зобов'язується не допускати порушень у подальшому, на майбутнє більш уважніше звертати свою увагу на перевірку документів, щоб у подальшому не привело порушень та зауважень відповідно до подібного випадку.
Замовником було здійснено заходи, направлені на недопущення в подальшому Уповноваженою особою встановлених порушень. А саме: було проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення подібних порушень в майбутньому та прийнято рішення за наявності кошторисних призначень в найкоротші терміни, пройти курси з підвищення кваліфікації. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому зобов’язуюсь не допускати подібних порушень, чітко дотримуватися вимог Особливостей та ретельніше перевіряти інформацію та/або документи, що подаються Учасниками процедур закупівель.
Дата публікації звіту:
07.08.2024 13:06
Запити/Пояснення
Номер:
437960ac4cae4a19a09213169097feac
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.07.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
569f0dcd9f7842cc93978c627a679df2
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
31.07.2024 15:34
Опис:
1.На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використана «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затверджена наказом Мінекономіки України №275 від 18.02.2020р., а саме перший метод вище зазначеної методики - Розрахунок очікуваної вартості товарів/ послуг методом порівняння ринкових цін. Згідно методики здійсненний пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, також було проведено аналіз цін Мінфіну та постачальників м.Ананьїв (Додаються) щодо предмета закупівлі ДК 021:2015 "15110000-2 – М'ясо (м'ясо яловичини, м'ясо свійської птиці)".Та на виконання листа від 25.01.2021 № 171/11-01/477 Департаменту соціальної та сімейної політики до виконання Розпорядження голови Одеської державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021р. «Про ефективне використання коштів комунальними уставами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», адміністрація Ананьївського дитячого будинку-інтернату узгоджувала очікувану вартість закупівлі мʼяса яловичини, мʼяса свійської птиці згідно коду ДК 021:2015 "15110000-2 – М'ясо (м'ясо яловичини, м'ясо свійської птиці)", загальною вартістю 691 497,10 грн., з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації.(Погодження додається).
2.Стосовно посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://dssp.od.gov.ua/publichna-informacziya/komunalni-ustanovy/zakupyvli/ananyivskyj-dytyachyj-budynok-internat/
Номер:
026b80f2e91049da8c476d4d94b13234
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.07.2024 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно невиконання учасником процедури фізичною особою - підприємцем Найфлейш Давидом Володимировичем (далі – ФОП Найфлейш Д. В.) вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як вищевказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку щодо наявності спеціальних складських приміщень придатних для зберігання предмету закупівлі від 07.02.2024 № 669, в якій не зазначено повне найменування орендодавця?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно невиконання учасником процедури ФОП Найфлейш Д. В. вимоги пункту 8 додатка 3 до ТД, тоді як вищевказаний учасник надав особову медичну книжку водія серія 1ААМ 453362, в якій вказано найменування суб’єкта господарювання ФОП Найфлейш Л.Ш.?
Слід зазначити, що відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» від 23.07.2002 № 280 затверджено інструкцію щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка». Пунктом 4.1 зазначеної інструкції передбачено, що у пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа.
3. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Найфлейш Д. В. вимогам пункту 6 додатка 3 до ТД в частині надання копій документів на предмет закупівлі, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (копії сертифікатів відповідності та/або копії сертифікатів якості та/або копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або копія декларації виробника, та/або копія посвідчення якості, та/або інші документи, що підтверджують якість предмету закупівлі), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано декларацію виробника (посвідчення якості) від 22.12.2023 № КА-66735, в якій товароотримувач фізична особа - підприємець Албанська Олександра Зеновіївна, також надано посвідчення про якість на готову м’ясну продукцію, в якому товароотримувач фізична особа - підприємець Белік Костянтин Якович?
4. Надайте інформацію на якій стадії знаходиться виконання умов Договору від 20.02.2024 № 26?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
212d6619367b43e0afe275c2ed449570
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
02.08.2024 11:10
Опис:
1.На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
2. Замовником не було прийнято рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно невиконання учасником процедури фізичною особою - підприємцем Найфлейш Давидом Володимировичем (далі – ФОП Найфлейш Д. В.) вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як вищевказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку щодо наявності спеціальних складських приміщень придатних для зберігання предмету закупівлі від 07.02.2024 № 669, в якій не зазначено повне найменування орендодавця, адже в складі тендерної пропозиції учасником було надано договір оренди нерухомого майна в якому наявна вся інформація про орендодавця. Також Учасник у складі тендерної пропозиції надав завірені згідно чинного законодавства копії документів,що підтверджують право власності Учасника на нерухоме майно, а саме надано: Свідоцтво про право власності№31 на нежитлову будівлю магазину «ТИЛІГУЛ» від 05.12.2007р., Реєстраційний напис від 05.12.2007р., Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно №17040843 від 13.12.2007р., а також Витяг з Державного реєстру речових прав.
3. Згідно вимоги пункту 8 додатка 3 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Скановану копію оригіналу особової медичної книжки водія спеціалізованого транспортного засобу. Строк дії обов’язкового медичного огляду повинен бути дійсним відповідно до положень чинного законодавства. З наданих Учасником в складі тендерної пропозиції документів є зрозумілим, що водій Дубина Ярослав Миколайович був прийнятий на роботу 14.11.2023р. (Наказ № 60 від 14.11.2023р. ). Черговий медичний огляд ним було пройдено 13.10.2023р. Наказ МОЗ України «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» від 23.07.2002 № 280 не передбачає проходження позачергових медичних оглядів працівників в зв’язку зі зміною працівником місця роботи.
4. Щодо обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Найфлейш Д. В. вимогам пункту 6 Додатку 3 до ТД в частині надання копій документів на предмет закупівлі, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару повідомляємо:
Пунктом 6 додатку 3 до ТД передбачається необхідність надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції сканованих копій документів (копії сертифікатів відповідності та/або копії сертифікатів якості та/або копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або копія декларації виробника, та/або копія посвідчення якості, та/або інші документи, що підтверджують якість предмету закупівлі) на предмет закупівлі, які є чинними на дату розгляду пропозицій. Відповідно ФОП «найфлейш Д.В.» було надано разом з тендерною пропозицією декларацію виробника (посвідчення якості) від 22.12.2023 № КА-66735 та посвідчення про якість на готову м’ясну продукцію. У вимогах ТД не було зазначено, що документи, які свідчать про безпеку та якість продукції повинні бути видані безпосередньо на імʼя Учасника, тому тендерна пропозиція була прийнята до розгляду.
5.Стосовно виконання умов Договору №26 від 20.02.2024 р.: товари за даним Договором постачаються окремими партіями, згідно Заявок Замовника з дотриманням вимог чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».