• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "15110000-2 – М'ясо (м'ясо яловичини, м'ясо свійської птиці)"

Завершена

691 497.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 457.49 UAH
Номер: 83f5ac4ba5f64a8a83b7e0a00c3a0189
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.07.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 26.07.2024 15:16 - 17.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.07.2024 Одеса № 156 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.07.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 26.07.2024 № 156 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 5 UA-2024-02-06-004677-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-31-96, liana_gichka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 02 серпня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ананьївського дитячого будинку-інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 06.02.2024, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Найфлейш Давида Володимировича (далі – ФОП Найфлейш Д. В.), протокол уповноваженої особи від 14.02.2024№ 31, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.02.2024, договір поставки товарів від 20.02.2024 № 26, пояснення та документи Замовника, отримані 31.07.2024 та 02.08.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 додатка 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, що містить інформацію про наявність в учасника складського приміщення пристосованого для зберігання товару, що є предметом закупівлі та буде задіяне у процесі виконання договору про закупівлю, в якій зазначається: адреса; власне, орендується (номер та дата договору, повне найменування орендодавця). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 30.07.2024 щодо надання довідки щодо наявності спеціальних складських приміщень придатних для зберігання предмету закупівлі від 07.02.2024 № 669, в якій не зазначено повне найменування орендодавця, Замовник 02.08.2024 надав пояснення в якому зазначив, що учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку щодо наявності спеціальних складських приміщень придатних для зберігання предмету закупівлі від 07.02.2024 № 669, в якій не зазначено повне найменування орендодавця, адже в складі тендерної пропозиції учасником було надано договір оренди нерухомого майна в якому наявна вся інформація про орендодавця. Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки в підпункту 1.2 пункту 1 додатка 2 до ТД, Замовником встановлено пряму вимогу щодо надання довідки, що містить інформацію про наявність у учасника складського приміщення пристосованого для зберігання товару, що є предметом закупівлі та буде задіяне у процесі виконання договору про закупівлю, в якій зазначається: адреса; власне, орендується (номер та дата договору, повне найменування орендодавця). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП Найфлейш Д. В. (протокольне рішення уповноваженої особи від 14.02.2024 № 21 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.02.2024), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Найфлейш Д. В. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ФОП Найфлейш Д. В. та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності.
Період усунення порушень: 02.08.2024 16:41 - 17.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2024 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснювальна записка. Згідно висновку Держаудитслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:"15110000-2 М'ясо (м'ясо яловичини,м'ясо свійської птиці)” .Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-02-06-004677-a.За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «Встановлено порушення пункту 43 Особливостей.Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ФОП Найфлейш Д. В. та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності.».Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Найфлейш Д. В. вимогам тендерної документації замовника, у зв’язку з наданими документами на нерухоме майно Замовником не було прийнято рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно невиконання учасником процедури фізичною особою - підприємцем Найфлейш Давидом Володимировичем (далі – ФОП Найфлейш Д. В.) вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як вищевказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку щодо наявності спеціальних складських приміщень придатних для зберігання предмету закупівлі від 07.02.2024 № 669, в якій не зазначено повне найменування орендодавця, адже в складі тендерної пропозиції учасником було надано договір оренди нерухомого майна в якому наявна вся інформація про орендодавця. Також Учасник у складі тендерної пропозиції надав завірені згідно чинного законодавства копії документів,що підтверджують право власності Учасника на нерухоме майно, а саме надано: Свідоцтво про право власності№31 на нежитлову будівлю магазину «ТИЛІГУЛ» від 05.12.2007р., Реєстраційний напис від 05.12.2007р., Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно №17040843 від 13.12.2007р., а також Витяг з Державного реєстру речових прав. Повідомляємо, що було вжито заходи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Відповідно до зауваження з боку Держаудитслужби до Замовника, керівництвом Ананьївського дитячого будинку-інтернату було проведено бесіду з уповноваженою особою, яка має пряме відношення до цих торгів з особливостями, зроблено зауваження та вимогу до додаткового аналізу проведеної Закупівлі з особливостями . Відповідно до висновку та зауваження від Держаудитслужби до Замовника, уповноваженою особою було надано відповідь до Держаудитслужби із звітуванням, згідно цій закупівлі з особливостями. Уповноважена особа після висновку Моніторингу Держаудитслужби та проведеною з нею керівництвом бесіди, зробила висновки та зобов'язується не допускати порушень у подальшому, на майбутнє більш уважніше звертати свою увагу на перевірку документів, щоб у подальшому не привело порушень та зауважень відповідно до подібного випадку. Замовником було здійснено заходи, направлені на недопущення в подальшому Уповноваженою особою встановлених порушень. А саме: було проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення подібних порушень в майбутньому та прийнято рішення за наявності кошторисних призначень в найкоротші терміни, пройти курси з підвищення кваліфікації. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому зобов’язуюсь не допускати подібних порушень, чітко дотримуватися вимог Особливостей та ретельніше перевіряти інформацію та/або документи, що подаються Учасниками процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 07.08.2024 13:06

Запити/Пояснення