-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю)
Завершена
633 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 168.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 168.00 UAH
Номер:
1fa5bf51268d4e21846fbbb39214babe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2024 00:00
Період моніторингу:
27.02.2024 12:34 - 20.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2024 № 16-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 27.02.2024 № 16-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
5. UA-2024-02-06-003237-a; 06.02.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мосійчук В. А. встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти Шепетівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.02.2024 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.02.2024, тендерну пропозицію фізичної особою-підприємця Мосійчука Валерія Андрійовича (далі – ФОП Мосійчук В. А.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Мосійчук В. А., документи, завантажені учасником ФОП Мосійчук В. А. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 15.02.2024 № 30, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2024, договір від 21.02.2024 № 80 (далі – Договір), пояснення та документи від 01.03.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до вимог, встановлених Замовником у пункті 2 частина ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47, зокрема:
- Довідку (витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особа, яка є учасником процедури закупівлі, було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, яка датована не більше дванадцятимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Або
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" із інформацією про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особа, яка є учасником процедури закупівлі, було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, який датований не більше дванадцятимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із ФОП Мосійчук В. А. оприлюднене в електронній системі закупівель 15.02.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель та враховуючи пояснення та документи від 01.03.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, переможець процедури закупівлі ФОП Мосійчук В. А. не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Мосійчук В. А., оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 пункту 47 Особливостей, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
06.03.2024 16:21 - 21.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2024 16:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Шепетівської міської ради повідомляє, що на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-06-003237-a від 06.03.2024р. договір №80 від 21.02.2024р. розірвано 08.03.2024р.
Дата публікації звіту:
08.03.2024 10:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 08.03.2024 № 1 до договору від 21.02.2024 № 80. Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 08.03.2024.
Дата публікації:
12.03.2024 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
befbefd5cc014f15895cc203eb7eab37
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
29.02.2024 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-003237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Крім того, відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до вимог, встановлених Замовником у пункті 2 частина ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47, а саме:
- Довідку (витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особа, яка є учасником процедури закупівлі, було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, яка датована не більше дванадцятимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Або
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" із інформацією про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особа, яка є учасником процедури закупівлі, було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, який датований не більше дванадцятимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з фізичною особою-підприємцем Мосійчук Валерій Андрійович (далі – ФОП Мосійчук В. А.) оприлюднене в електронній системі закупівель 15.02.2024.
Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ФОП Мосійчук В. А. не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпунктах 5, 6 Особливостей.
Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлена імперативна норма на підставі якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Мосійчук В. А. відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у пункті 2 частина ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8769823032224ff8b1abae5452ec1939
Назва:
Надання інформації (пояснення) на запит
Дата опублікування:
01.03.2024 15:27
Опис:
На ваш запит про надання інформації (пояснень) розміщений в системі від 29.02.2024р. повідомляємо наступне.
1. Стосовно запитання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років. Складання кошторису є обов’язковим для всіх бюджетних установ.
Важливо розуміти, що абсолютно за кожним КЕКВ показники видатків, включені до проєкту кошторису, мають бути обґрунтовані відповідними розрахунками. Крім того, видатки за КЕКВ необхідно деталізувати за видами та кількістю товарів (робіт, послуг) із зазначенням вартості за одиницю. Розрахунки, які обґрунтовують показники видатків бюджету або надання кредитів з бюджету, що включаються до кошторису, є невід'ємною частиною кошторису.
Таким чином в управління освіти економічний відділ на підставі поданих обрахунків керівників закладів здійснює відповідні обрахунки потреби у товарах та послугах на наступний рік, та складає економічні обґрунтування до кошторису та бюджетних запитів.
Відповідно до Економічних обґрунтувань (граничних) до бюджетних запитів на 2024 рік по Плесенському ЗДО «ПРОЛІСОК» на придбання твердого палива, а саме дров було заплановано 90 куб. м. по ціні 1912,50 грн. (з врахуванням збільшення ціни на коефіцієнт 1,125) загальною вартістю 172 125,00 грн.
Відповідно до Економічних обґрунтувань (граничних) до бюджетних запитів на 2024 рік по Плесенській гімназії на придбання дров було заплановано 182 куб. м. по ціні 1795,00 грн. (з врахуванням збільшення ціни на коефіцієнт 1,125) загальною вартістю 326 690,00 грн.
Відповідно до Економічних обґрунтувань (граничних) до бюджетних запитів на 2024 рік по Пліщинській гімназії на придбання дров було заплановано 80 куб. м. по ціні 1912,50 грн. (з врахуванням збільшення ціни на коефіцієнт 1,125) загальною вартістю 153 000,00 грн.
Таким чином відповідно до економічних обґрунтувань потреба у дровах на 2024 рік складає 352 куб. м загальною вартістю 651 815,00 грн.
06 лютого 2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю)», код ДК 021:2015: 03410000-7: Деревина, на суму 633 600,00 грн. з ПДВ.
Розрахунок ціни проводився з урахуванням цін за якими були закуплені дані товари у 2023 році та відповідно до моніторингу цін на даний товар на bi.prozorro, а саме:
Ідентифікатор лота Лот Очікувана вартість Процедура закупівлі Ціна за одиницю Одиниця виміру
UA-2024-02-05-015339-a-L1 Дрова паливні (твердих порід) 99 000,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 1 320,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-015050-a-L1 Деревина (дров’яна деревина не промислового використання I групи твердолистяних порід) 59 976,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 2 142,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013931-a-L1 Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи 298 400,00 Відкриті торги з особливостями 1 340,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013851-a-L1 Деревина 25 999,92 Закупівля без використання електронної системи (базова) 1 300,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013782-a-L1 Деревина 3 500,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 7 000,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013434-a-L1 Дрова твердопаливні 481 371,00 Відкриті торги з особливостями 1 495,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013246-a-L1 Деревина паливна (20% угода). 211 200,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 2 400,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-011127-a-L1 Лісопродукція 19 600,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 980,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-010617-a-L1 ДК 021:2015-03410000-7 : Деревина (Деревина дров"яна непромислового використання 2 групи) 623 820,00 Відкриті торги з особливостями 1 099,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-010504-a-L1 Дрова хвойних порід (група 2а) 192 776,69 Закупівля без використання електронної системи (базова) 763,20 метр кубічний
UA-2024-02-05-009562-a-L1 Деревина дров’яна, 1 групи, неколоті 124 000,00 Запит ціни пропозиції 1 884,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-009410-a-L1 Деревина дров’яна непромислового використання твердої породи (дуб, граб, бук, ясен, берест, в’яз, клен, модрина) 2 192 000,00 Відкриті торги з особливостями 1 345,00 метр кубічний
Виходячи з вищезазначеного, середня ціна на деревину становить 1922,35 грн. Відповідно до економічних обґрунтувань до кошторису на 2024 рік розрахунок проводився за ціною 1851,75 грн за 1 куб. метр.
Очікуваний обсяг постачання становить – 352 куб. м. Очікувана вартість становить 633 600,00 грн.. Тобто, відкриті торги з особливостями було оголошено за ціною 1800,00 грн. за 1 куб.м.
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги, а також всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, які встановлені в Україні для даної групи товару.
2. Стосовно невідхилення пропозиції учасника ФОП Мосійчука В.А.
Відповідно до пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Переможець ФОП Мосійчук В.А. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надав пакет документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей, крім Довідки (Витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особа, яка є учасником процедури закупівлі, було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, яка датована не більше дванадцятимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Дану Довідку/Витяг учасник отримує онлайн – на сайті Головного сервісного центру МВС України досить швидко (за пару хвилин). Проте, по об’єктивним причинам, що не залежать ні від учасника, ні від замовника даний витяг не був сформований електронною системою. Натомість строк опрацювання даної довідки, як видно з гарантійного листа завантаженого в систему закупівель Переможцем – 30 днів. В свою чергу Переможець надав гарантійний лист у якому зобов’язується надати даний витяг щойно отримає. Також на підтвердження неможливості отримання документу надав скріншот надісланих запитів до Головного сервісного центру МВС України.
Окрім того, замовником було перевірено інформацію щодо судимості учасника чи відкриття виконавчого провадження щодо нього (згадування у документах)– інформація відсутня у реєстрах.
Враховуючи економію коштів (193 952,00 грн.), відсутность інформації щодо судимості учасника чи відкриття виконавчого провадження у реєстрах, надання гарантійного зобов’язання надати витяг відразу після отримання, було прийнято рішення про підписання договору.
Додатки до листа:
1. Економічні обґрунтування ЗДО «ПРОЛІСОК» на 2 арк. в 1 прим.
2. Економічні обґрунтування Плесенської гімназії на 1 арк. в 1 прим.
3. Економічні обґрунтування Пліщинської гімназії на 1 арк. в 1 прим.
4. Дані про ціни з bi.prozorro на 1 арк. в 1 прим.
5. обґрунтування до закупівлі Деревина 06.02.2024 на 2 арк. в 1 прим.
6. Дані про учасника з Youcontrol на 3 арк. в 1 прим.
7. Лист гарантія щодо витягу МВС на 1 арк. в 1 прим.
8. Скрін 1 щодо витягу МВС на 1 арк. в 1 прим.
9. Скрін 2 щодо витягу МВС на 1 арк. в 1 прим.
10. Тендер UA-2024-02-06-003237-a Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю) від 06.02.2024 на суму до 633 600,00 UAH E-Tender щодо підтвердження учасником відсутності підстав для відмови на 2 арк. в 1 прим.