• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації шкільного харчування,а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій

Завершена

1 020 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c6da0b5200d245a3a7d8d214fe49542f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 11.03.2024 16:02 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.03.2024 № 21-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 березня 2024 року № 21-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2024-02-05-015802-a від 05.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3-8 розділу X Закону, пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 3-8 розділу X Закону, пункту 13 Особливостей № 1178, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені зазначені порушення, та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного закладу «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-05-005861-b); звіт від 05.02.2024 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування від 05.02.2024 № 2; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 22.03.2024 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області 13.03.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо окремих питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, Замовник надав Пояснення 22.03.2024, тобто на сьомий робочий день з дня оприлюднення зазначеного запиту, чим порушив строки, встановлені частиною п’ятою статті 8 Закону. Так, Замовник у Поясненні зазначив, що підставою для здійснення цієї закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є підпункт шостий пункту 13 Особливостей № 1178 (відмінено відкриті торги UA-2024-01-21-000488-a через неподання жодної тендерної пропозиції). Слід зазначити, що пунктом 13 Особливостей №1178 визначено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (далі – Звіт про договір), відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з пунктом 3-8 розділу X Закону Звіт про договір замовник оприлюднює в електронній системі закупівель не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Водночас, відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із Звітом про договір, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього. Так, відповідно до Звіту про договір, оприлюдненого 05.02.2024 в електронній системі закупівель, Замовник із Фізичною особою-підприємцем Дроняк Миколою Васильовичем уклав Договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування від 05.02.2024 № 2 (далі – Договір № 2). Проте, Договір № 2 Замовник оприлюднив 22.03.2024, тобто на тридцять четвертий робочий день з дня укладення Договору № 2, чим порушив строки, встановлені пунктом 3-8 розділу X Закону. Також, на порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178 Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178 у вигляді розпорядчого рішення або іншого документа, погодженого/затвердженого керівником або іншою визначеною керівником особою.
Період усунення порушень: 25.03.2024 16:24 - 09.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2024 16:24

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: № 13-17-0042/2024 ПР
Дата відкриття провадження: 21.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 13-17-0042/2024 ПН

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Інформація про усунення порушення згідно висновку Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 березня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-M-2024-03-11-000054 закупівлі ID: UA-2024-02-28-012082-a Відповідно до висновку моніторингу : UA-M-2024-03-11-000054 закупівлі ID: UA-2024-02-28-012082-a процедури закупівлі «Послуга з організації шкільного харчування,а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій. Кейтерингові послуги», (ДК:021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги)інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-05-015802-a Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язав здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 3-8 розділу X Закону, пункту 13 Особливостей № 1178, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені зазначені порушення, та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення: На виконання висновку Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 березня 2024 року, для усунення допущених порушень. В Опорному закладі «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» штатним розписом не передбачено посади уповноваженої особи з питань публічних закупівель,але наказом №16-ка від 18.01.2024 року покладено додаткові обов’язки без надбавки та доплат за виконання обов’язків уповноваженої особи на в.о.директора даного закладу.Свій рівень володіння необхідними (базовими) знаннями підтвердив пройшовши тестування на Веб-Порталі. Усвідомлюю допущення мною уповноваженою особою помилки та гарантую надалі якісніше готувати тендерну документацію враховуючи всі норми Закону та Постанови, щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,пункту 3-8 розділу Х Закону,пункту 13 Особливостей №1178,а також пройти навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися. Мною,уповноваженою особою буде посилено увагу,щодо в подальшому недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі. Уповноважена особа Олександр МИХАЙЛЮК
Дата публікації звіту: 29.03.2024 10:08

Запити/Пояснення