• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 03410000-7 Деревина

Завершена

5 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 54 000.00 UAH
Номер: ea6de1a6b6ee4b6cabc5fa5d7e6358ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 19.03.2024 15:50 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.03.2024 № 11-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/3653-2024 від 18.03.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.03.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 19.03.2024 №11-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-05-014956-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Ліспостач» встановлено порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 20.01.2024 (далі – Особливості №1178); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Санаторій «Конча-Заспа» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.02.2024 №б/н зі змінами; тендерні пропозиції ФОП «Чорна Віра Юріївна», ФОП «Ломака Марина Віталіївна» та ТОВ «Компанія Ліспостач»; вимогу про усунення невідповідностей від 23.02.2024 у тендерній пропозиції ФОП «Чорна Віра Юріївна»; вимогу про усунення невідповідностей від 27.02.2024 у тендерній пропозиції ФОП «Ломака Марина Віталіївна»; вимогу про усунення невідповідностей від 05.03.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Компанія Ліспостач»; протоколи відхилення від 26.02.2024 №26-02/1 та від 01.03.2024 №01-03/1; повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2024; договір про закупівлю від 15.03.2024 №15-03/1 на суму 4 624 920,00 грн без ПДВ. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 19.03.2024 та 21.03.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та щодо правомірно висунутої вимоги про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Компанія Ліспостач». Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів про надання пояснень Замовник відповідні пояснення не надав, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Також, за наслідками проведеного моніторингу установлено, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Ліспостач» виявив невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме учасник ТОВ «Компанія Ліспостач» у складі своєї пропозиції не надав документи про якість/відповідність товару, чим не виконав вимогу абзацу 5 Розділу «Наявність дозвільних документів відповідно до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, та у зв’язку з чим Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності в електронній системі закупівель. Разом з цим, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178 Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель, щодо відсутності документів про якість/відповідність товару, які вимагались Замовником відповідно до абзацу 5 розділу «Наявність дозвільних документів відповідно до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації та надав можливість учаснику ТОВ «Компанія Ліспостач» її усунути.
Період усунення порушень: 27.03.2024 11:22 - 11.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2024 11:22

Запити/Пояснення