-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення) - альтернативний вид палива
Завершена
498 061.25
UAH без ПДВ
Номер:
53ffd4541dbd4474ac7a808a3baa17e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-13-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2024 00:00
Період моніторингу:
13.11.2024 16:23 - 05.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 № 61-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-02-05-014121-a 05.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Ніжинський професійний аграрний ліцей Чернігівської області» (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, технічні умови ТУ У 35.3-32359003-001:2021 на підключення до об’єкта теплопостачання, довідку від 05.02.2024 № 124/08, договір про приєднання від 31.12.2021, укладений Замовником з Приватним підприємством «Марконі Плюс», договір оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 30.12.2021 № 13/65-21 укладений між Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Київській, Черкаській та Чернігівській областях та Приватним підприємством «Марконі Плюс», обґрунтування підстави, договір про надання послуг з централізованого опалення від 05.02.2024 № 02-24, укладений Замовником з Приватним підприємством «Марконі Плюс» (далі – Договір), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, додаткову угоду від 01.11.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.11.2024.
Період усунення порушень:
22.11.2024 11:17 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 11:17
Запити/Пояснення
Номер:
8b05fab0face44c7beb2d175302dac78
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення) - альтернативний вид палива», очікуваною вартістю 498 061,25 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-014121-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору про надання послуг з централізованого опалення від 05.02.2024 № 02-24, укладеного між Замовником та Приватним підприємством «Марконі Плюс» за результатами даної закупівлі, з наданням підтверджуючих документів.
3. Чи були дотримані Приватним підприємством «Марконі Плюс» вимоги Замовника, а саме: технічні умови ТУ У 35.3-32359003-001:2021 на підключення до об’єкта теплопостачання, з наданням підтверджуючих документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.