-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Завершена
8 892 824.40
UAH без ПДВ
Номер:
bb65d47c02a5418ca38db6f0fb2c44ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 15:47 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 37-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.04.2024 № 37-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-02-05-012648-a, 05.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; договір про закупівлю послуг спеціалізованого санітарного транспорту від 05.02.2024 № 17; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення (інформація та документи) замовника, надані 24.04.2024 через електронну систему закупівель на запити органу державного фінансового контролю.
Між замовником та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ укладено договір про закупівлю послуг спеціалізованого санітарного транспорту від 05.02.2024 № 17 на суму 8892824,40 (без ПДІВ).
Період усунення порушень:
30.04.2024 18:29 - 04.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2024 18:29
Запити/Пояснення
Номер:
98124ae4583d45cb8c75debdbda7321e
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.04.2024 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8892824,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-012648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
276f9729d9914a02ac0fddde34afa5ca
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.04.2024 14:18
Опис:
Керуючись нормою частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на питання, які виникли у органу державного фінансового контролю під час проведення моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-02-05-012648-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради (далі Підприємство, Замовник).
Щодо питання «На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?».
Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність та організовує свою роботу відповідно фінансового плану.
Водночас, повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням положень розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При цьому, слід зауважити, що згідно з п.1 розділу 1 цієї методики, - Примірна методика має рекомендаційний характер.
Так, розрахунок очікуваної вартості послуг проведений з урахуванням тарифів, які затверджені наказом директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 28.11.2023 №125.
Всі документи, які мають відношення до вказаної закупівлі оприлюднені в електронній системі закупівель у розділі «Тендерна документація».
Крім цього, надаємо: графік роботи спеціалізованого санітарного транспорту на 2024р. та копію наказу від 28.11.2023 №125 (джерело інформації: https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/tarifi_na_koristuvannya_avtotransportom_na_2024_rik.pdf).