-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони службових приміщень
Завершена
493 397.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 933.97 UAH
мін. крок: 1% або 4 933.97 UAH
Номер:
c1042119fb854d42aa5e179842a13554
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-18-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
18.03.2024 18:29 - 09.04.2024 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.03.2024 № 26-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
18.03.2024 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-02-05-012295-a, 05.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторингом питання відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 4 пункту 49 Особливостей та пункту 18 Особливостей.
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Українського гідрометеорологічного інституту Державної служби України з надзвичайних ситуацій та Національної академії наук України (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.02.2024 № 11; тендерні пропозиції ТОВ «КРЕМЕНЬ НП», ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САКУРА ГРУПП»», ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 16.02.2024 № 14; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2024 № 15; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2024 № 16; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-02-05-012295-a; Договір про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 19.03.2024 та 22.03.2024.
Моніторингом питання відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 4 пункту 49 Особливостей, в частині невідповідності укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації замовника та тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» (далі – Товариство, Переможець) та порушення пункту 18 Особливостей, в частині невідповідності укладеного договору про закупівлю тендерній пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ».
Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та підпунктом 3 розділу 6 тендерної документації проект Договору про закупівлю викладено в Додатку № 5 до тендерної документації.
ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» в пункті 4 Форма «Тендерна прпозиція» від 12.02.2024 № 08/ТП, поданої в складі тендерної пропозиції, гарантує укладання договору відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому, зміст окремих положень Договору про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6 не відповідає Проекту договору, викладеного в Додатку 5 до тендерної документації та тендерній пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» (Договір про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6 не містить пунктів 3.9, 9.4, 9.5, 9.6).
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 19.03.2024 через електронну систему закупівель надано замовнику відповідний запит. Замовником 21.03.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Замовник в своєму поясненні зазначив, що «Переможець торгів ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» не є платником ПДВ і звернувся на етапі підписання Договору з проханням виключити з Договору пункти, які стосуються ПДВ (пункти 3.9, 9.4, 9.5, 9.6). Порадившись з заступником директора, головним бухгалтером Дмитренко М.М., погодилися задовольнити це звернення».
Таким чином, Замовником на порушення абзацу 4 пункту 49 та пункту 18 Особливостей укладено Договір про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6, положення якого не відповідають вимогам тендерної документації замовника та тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ».
Відповідно до норм підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним, зокрема, у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 вказаної Постанови, в частині не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Так, пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Разом з цим, встановлено, що замовником не оприлюднено зазначену вище інформацію на власному веб-сайті, як це передбачено чинним законодавством.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 22.03.2024 через електронну систему закупівель надано замовнику відповідний запит. Замовником 27.03.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. На підтвердження не оприлюднення інформації, передбаченої пунктом 4-1 Постанови № 710, замовник в своєму поясненні зазначив, що «відділом матеріально-технічного забезпечення не було забезпечено надання інформації щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості для оприлюднення на власному веб-сайті».
Таким чином, Замовник на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень:
05.04.2024 18:58 - 20.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.04.2024 18:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі «Послуги з охорони службових приміщень» (UA-2024-02-05-012295-a) з ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» 12.04.2024 р. було підписано додаткову угоду щодо дострокового розірвання договору з 15.04.2024 (додається). Відповідна інформація щодо дострокового розірвання Договору буде опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 15.04.2024 р.
Дата публікації звіту:
12.04.2024 11:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
- other: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
28.06.2024 08:25
Запити/Пояснення
Номер:
860050d9518b4bb792fc7e6783ce451a
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2024 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 493 397,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-012295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- відповідно до норм пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» (далі – Переможець) надано Довідку-згоду від 12.02.2024 № 05-ПД, яка містить Проект договору передбачений в Додатку 5 до тендерної документації. При цьому, в укладеному між Замовником та Переможцем, Договорі про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6 виключено окремі пункти (пункти 3.9, 9.4, 9.5, 9.6), передбачені Додатком 5 до тендерної документації (Проект договору) та Довідкою-згодою від 12.02.2024 № 05-ПД, яка надана в складі тендерної пропозиції Переможця. Поясніть вказане.
- надати інформацію та/або відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b62087dc2a3c4875af6d88b03a37b814
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.03.2024 17:25
Опис:
Відкриті торги з особливостям за номером ID: UA-2024-02-05-012295-a були оголошені на суму 493 397,00 грн з ПДВ. Переможець торгів ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» не є платником ПДВ і звернувся на етапі підписання Договору з проханням виключити з Договору пункти, які стосуються ПДВ (пункти 3.9, 9.4, 9.5, 9.6). Порадившись з заступником директора, головним бухгалтером Дмитренко М.М., погодилися задовольнити це звернення.
Що стосується розрахунку очікуваної вартості закупівлі, то згідно затвердженого в Інституті адміністративного регламенту процесу «Закупівля товарів робіт і послуг» Уповноважена особа проводить закупівлі відповідно до поданої на її ім’я Службової записки, де вказана в тому числі і очікувана вартість закупівлі (Службова записка додається).
Надаю розрахунок очікуваної вартості закупівлі «Послуги з охорони службових приміщень», наданий головним бухгалтером Дмитренко М.М.
Номер:
521512a343e84f9aa50b27ef8fc3e0cf
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 493 397,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-012295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- згідно наданої Замовником Службової записки начальника відділу матеріально-технічного забезпечення Правдивого С.І., обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно з комерційними пропозиціями. Враховуваючи зазначене, повідомляємо про необхідність надання, зазначених в Службовій записці, комерційних пропозицій, згідно з якими Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f6baf222ebed4898acf2b2cb88ed894e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.03.2024 15:40
Опис:
На запит надсилаю надані начальником відділу матеріально-технічного забезпечення Правдивим С.І комерційні пропозиції, які були враховані при розрахунку очікуваної вартості закупівлі «Послуги з охорони службових приміщень».
Щодо питання, яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, надсилаю Пояснювальну записку директора інституту Осадчого В.І.