• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони службових приміщень

Завершена

493 397.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 933.97 UAH
Номер: c1042119fb854d42aa5e179842a13554
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-18-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.03.2024 18:29 - 09.04.2024 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.03.2024 № 26-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 18.03.2024 № 26-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-02-05-012295-a, 05.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 183-58-60, natalya2904@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом питання відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 4 пункту 49 Особливостей та пункту 18 Особливостей. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Українського гідрометеорологічного інституту Державної служби України з надзвичайних ситуацій та Національної академії наук України (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.02.2024 № 11; тендерні пропозиції ТОВ «КРЕМЕНЬ НП», ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САКУРА ГРУПП»», ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 16.02.2024 № 14; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2024 № 15; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2024 № 16; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-02-05-012295-a; Договір про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 19.03.2024 та 22.03.2024. Моніторингом питання відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 4 пункту 49 Особливостей, в частині невідповідності укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації замовника та тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» (далі – Товариство, Переможець) та порушення пункту 18 Особливостей, в частині невідповідності укладеного договору про закупівлю тендерній пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ». Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та підпунктом 3 розділу 6 тендерної документації проект Договору про закупівлю викладено в Додатку № 5 до тендерної документації. ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» в пункті 4 Форма «Тендерна прпозиція» від 12.02.2024 № 08/ТП, поданої в складі тендерної пропозиції, гарантує укладання договору відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, зміст окремих положень Договору про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6 не відповідає Проекту договору, викладеного в Додатку 5 до тендерної документації та тендерній пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» (Договір про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6 не містить пунктів 3.9, 9.4, 9.5, 9.6). З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 19.03.2024 через електронну систему закупівель надано замовнику відповідний запит. Замовником 21.03.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Замовник в своєму поясненні зазначив, що «Переможець торгів ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» не є платником ПДВ і звернувся на етапі підписання Договору з проханням виключити з Договору пункти, які стосуються ПДВ (пункти 3.9, 9.4, 9.5, 9.6). Порадившись з заступником директора, головним бухгалтером Дмитренко М.М., погодилися задовольнити це звернення». Таким чином, Замовником на порушення абзацу 4 пункту 49 та пункту 18 Особливостей укладено Договір про надання охоронних послуг від 27.02.2024 № 6, положення якого не відповідають вимогам тендерної документації замовника та тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ». Відповідно до норм підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним, зокрема, у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 вказаної Постанови, в частині не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Разом з цим, встановлено, що замовником не оприлюднено зазначену вище інформацію на власному веб-сайті, як це передбачено чинним законодавством. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 22.03.2024 через електронну систему закупівель надано замовнику відповідний запит. Замовником 27.03.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. На підтвердження не оприлюднення інформації, передбаченої пунктом 4-1 Постанови № 710, замовник в своєму поясненні зазначив, що «відділом матеріально-технічного забезпечення не було забезпечено надання інформації щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості для оприлюднення на власному веб-сайті». Таким чином, Замовник на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень: 05.04.2024 18:58 - 20.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.04.2024 18:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі «Послуги з охорони службових приміщень» (UA-2024-02-05-012295-a) з ТОВ «ПРОТЕКТ ФІРМ» 12.04.2024 р. було підписано додаткову угоду щодо дострокового розірвання договору з 15.04.2024 (додається). Відповідна інформація щодо дострокового розірвання Договору буде опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 15.04.2024 р.
Дата публікації звіту: 12.04.2024 11:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 28.06.2024 08:25

Запити/Пояснення