• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах ,закладах , а саме в КНП "Криворізька міська лікарня №7"КМР, за адресою: вул. Маршака,1а , м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50089 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон), за кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи.

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами й доповненнями)

Завершена

1 482 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 413.75 UAH
Номер: 1a9302fe02ab42d88505d36bed3ed808
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.07.2024 17:01 - 25.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 03.07.2024 № 80 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.07.2024 № 80 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2024-02-05-010267-a 05.02.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, o.v.kolosova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами розгляду оприлюднення інформації про закупівлю, а саме оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 Держаудитслужба забов’язує здійснити заходи, зокрема, заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’ять робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вживання таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2024-02-05-001614-b на 2024 КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника від 05.02.2024 року № 85, тендерну пропозицію учасника ТОВ " УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" , протокольне рішення від 19.02.2024 №105 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" , тендерну пропозицію учасника ПП "ВКФ Конкорд", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.02.2024, Договір від 08.03.2024 №14/2240, пояснення Замовника, отриманні 16.07.2024, 24.07.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2024 та 19.07.2024 відповідно. Аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей, в пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, при визначенні вимоги, установленої пунктом 47 Особливостей (Підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей), Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі не враховано норми пункту 47 Особливостей у редакції на дату проведення торгів, а саме: не вказано «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що Підпунктом 2.2 пункта 2. Додатка 1 до тендерної документації на підтвердження інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник вимагає до Довідки про про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо у тому числі документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). У файлі «Довідка працівники.pdf» учасника ПП "ВКФ Конкорд" моніторингом виявлені невідповідності в номерах наказів на працевлаштування та датах, вказаних у Довідці про наявність в учасника ПП "ВКФ Конкорд" та стажу роботи , а саме: -Гладкий Михайло Олександрович, монтажник- складальник Наказ №18 від 07.08.2023/ Наказ №18 від 01.08.2023 -Борисов Віталій Анатолійович, начальник цеху Наказ №8 від 01.12.2016/ Наказ №8 від 29.11.2016 -Дзецюх Василь Володимир, водій: Наказ №5 від 15.06.2017/ Наказ №5 від 12.06.2017 -Ізотов Роман Михайлович, монтажник- складальник Наказ №19 від 07.08.2023/ Наказ №19 від 01.08.2023 -Оноприєнко Олег Олександрович , монтажник-складальник Наказ №8 від 25.05.2018 / Наказ №8 від 29.05.2018 -Сьомушкіна Наталія Володимирівна, комірник Наказ №27 від 01.06.2021 / Наказ №18 від 27.05.2021 -Форостянов Ігор Валерійович, начальник дільниці Наказ №20 від 05.08.2019 / Наказ №20 від 01.08.2019 Стаж роботи невірний у вказаних працівників: директор – 1 рік (2), монтажники-складальники (Дашук, Лоза, Ізотов, Гладкий)-0,5 року (1). Також учасником ПП "ВКФ Конкорд" не предоставлено диплом начальника дільниці Форостянова Ігоря Валерійовича та документ, що підтверджує зміну прізвища головного бухгалтера Максимчук Галини Віталіївни (диплом, представлений в пропозиції на прізвище Скірко). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але замовником не виявлено вказані невідповідності та не опубліковано їх у повідомленні про усунення невідповідностей, чим порушено п.43 Особливостей. За результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до пункту 10 Особливостей в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону №922 з урахуванням Особливостей. Моніторингом процедури встановлено, що на порушення пункта 10 Особливостей Замовником Договір, укладений 08.03.2024 №14/2240 оприлюднений 08.03.2024 в неповному обсязі (сторінки №1-5,7). В ході моніторингу замовником оприлюднено всі сторінки договору.
Період усунення порушень: 26.07.2024 14:57 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2024 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту: 09.08.2024 10:01

Запити/Пояснення