-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах ,закладах , а саме в КНП "Криворізька міська лікарня №7"КМР, за адресою: вул. Маршака,1а , м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50089 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон), за кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи.
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами й доповненнями)
Завершена
1 482 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 413.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 413.75 UAH
Номер:
1a9302fe02ab42d88505d36bed3ed808
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2024 00:00
Період моніторингу:
03.07.2024 17:01 - 25.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
03.07.2024 № 80
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.07.2024 № 80
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2024-02-05-010267-a 05.02.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами розгляду оприлюднення інформації про закупівлю, а саме оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 Держаудитслужба забов’язує здійснити заходи, зокрема, заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’ять робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вживання таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2024-02-05-001614-b на 2024 КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника від 05.02.2024 року № 85, тендерну пропозицію учасника ТОВ " УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" , протокольне рішення від 19.02.2024 №105 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" , тендерну пропозицію учасника ПП "ВКФ Конкорд", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.02.2024, Договір від 08.03.2024 №14/2240, пояснення Замовника, отриманні 16.07.2024, 24.07.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2024 та 19.07.2024 відповідно.
Аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей, в пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, при визначенні вимоги, установленої пунктом 47 Особливостей (Підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей), Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі не враховано норми пункту 47 Особливостей у редакції на дату проведення торгів, а саме: не вказано «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що Підпунктом 2.2 пункта 2. Додатка 1 до тендерної документації на підтвердження інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник вимагає до Довідки про про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо у тому числі документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо).
У файлі «Довідка працівники.pdf» учасника ПП "ВКФ Конкорд" моніторингом виявлені невідповідності в номерах наказів на працевлаштування та датах, вказаних у Довідці про наявність в учасника ПП "ВКФ Конкорд" та стажу роботи , а саме:
-Гладкий Михайло Олександрович, монтажник- складальник
Наказ №18 від 07.08.2023/ Наказ №18 від 01.08.2023
-Борисов Віталій Анатолійович, начальник цеху
Наказ №8 від 01.12.2016/ Наказ №8 від 29.11.2016
-Дзецюх Василь Володимир, водій:
Наказ №5 від 15.06.2017/ Наказ №5 від 12.06.2017
-Ізотов Роман Михайлович, монтажник- складальник
Наказ №19 від 07.08.2023/ Наказ №19 від 01.08.2023
-Оноприєнко Олег Олександрович , монтажник-складальник
Наказ №8 від 25.05.2018 / Наказ №8 від 29.05.2018
-Сьомушкіна Наталія Володимирівна, комірник
Наказ №27 від 01.06.2021 / Наказ №18 від 27.05.2021
-Форостянов Ігор Валерійович, начальник дільниці
Наказ №20 від 05.08.2019 / Наказ №20 від 01.08.2019
Стаж роботи невірний у вказаних працівників: директор – 1 рік (2), монтажники-складальники (Дашук, Лоза, Ізотов, Гладкий)-0,5 року (1).
Також учасником ПП "ВКФ Конкорд" не предоставлено диплом начальника дільниці Форостянова Ігоря Валерійовича та документ, що підтверджує зміну прізвища головного бухгалтера Максимчук Галини Віталіївни (диплом, представлений в пропозиції на прізвище Скірко).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але замовником не виявлено вказані невідповідності та не опубліковано їх у повідомленні про усунення невідповідностей, чим порушено п.43 Особливостей.
За результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до пункту 10 Особливостей в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону №922 з урахуванням Особливостей.
Моніторингом процедури встановлено, що на порушення пункта 10 Особливостей Замовником Договір, укладений 08.03.2024 №14/2240 оприлюднений 08.03.2024 в неповному обсязі (сторінки №1-5,7). В ході моніторингу замовником оприлюднено всі сторінки договору.
Період усунення порушень:
26.07.2024 14:57 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2024 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту:
09.08.2024 10:01
Запити/Пояснення
Номер:
8af5a383d15e4d5596dd5e74351c865e
Назва:
Запит на надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
Запит на надання пояснень додано у файлі
Номер:
1fcad5034ede40f4a478e5a2cb15af36
Назва:
Відповідь за запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.07.2024 15:23
Опис:
На Ваш запит про надання поясненнь у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опублікованної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-05-010267-a, Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька міська лікарня №7» Криворізької міської ради для обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості, а саме Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах ,закладах , а саме в КНП "Криворізька міська лікарня №7"КМР, за адресою: вул. Маршака,1а , м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50089 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон), за кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи, керувалося Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до п.п.2 п.1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275. Для дотримання принципів здійснення закупівель таких як максимальна економія та ефективність, підприємством проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі та за результатами проведеного моніторингу визначена очікувана вартість предмету закупівлі шляхом обчислення середньої вартості послуг з поточного ремонту по заміні вікон. Дефектний акт в складі тендерній документації надавався як інформація про необхідні найменування робіт та кількісних характеристик предмета закупівлі з демонтажу, монтажу вікон з улаштуванням укосів і планувався бути підписаним під час укладання договору.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» було виявлено невідповідності. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, але Учасником були надані сертифікат відповідності на виріб № 001312 серія ХА зареєстровано в Реєстрі ДП «Харківстандарт метрологія» за № UA.ХОДС.07.1253-23 на блоки віконні та дверні балконні полівінілхлорідні торгівельної марки «WDS» Україна, профільних систем: ЕКІРАZH Ultra 60. ЕКІРАZH Ultra 70, WDS 76 AD, WDS 76 MD, WDS 76 SL виробництва TOB «Міропласт», Україна, код ДКПП 22.23.14 , протокол випробувань № 65.09.23.082 від 15.09.23 та висновок наукової санітарно- епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2023/04/13 від 07.11.2023р. не відповідають заявленим віконним блокам в Додатку 3 до договору в локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01, а також в Додатку 5 до договору в підсумковій відомості ресурсів ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» , а саме вікна ПВХ колір білий марки «Kommerling» 70 мм/6 кам. склопакет двокамерний 32 мм з двома енергозберігаючими листами скла 4і 10Аr -4-10Аr4і, Коефіцієнт опору теплопередач виробу -0,93 м2*К/Вт. Фурнітура Axor К-3.
На вибір «вікна ПВХ колір білий марки «Kommerling» 70 мм/6 кам. склопакет двокамерний 32 мм з двома енергозберігаючими листами скла 4і 10Аr -4-10Аr4і, Коефіцієнт опору теплопередач виробу -0,93 м2*К/Вт. Фурнітура Axor К-3.» Учасник в тендерній пропозиції не надав жодного протоколу випробувань, сертифікату якості, відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Згідно тендерної документації Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» заявлено вироби «Вікна ПВХ колір білий Kommerling 70 мм/6 кам», саме в:
Додаток № 3 Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах, закладах, а саме в КНП "Криворізька міська лікарня №7"КМР, за адресою: вул. Маршака, 1а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50089 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон), за кодом ДК 021:2015- 45420000-7 Столярні та теслярні роботи Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах, закладах, а саме в КНП "Криворізька міська лікарня №7"КМР, за адресою: вул. Маршака, 1а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50089 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон), за кодом ДК 021:2015- 45420000-7 Столярні та теслярні роботи.
Роздiл 2. Прорізи віконні 5 КБ10-20-3 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель
П.п.6 & С121-298- 1 варіант 1 Вікна ПВХ колір білий Kommerling 70 мм/6 кам. склопакет двокамерний 32 мм з двома енергозберігаючими листами скла 4i-10Ar-4- 10Ar-4i. Коефіцієнт опору теплопередачі виробу - 0,93 м2*К/Вт. Фурнітура Axor К-3
П.п. 11 11 & С121-298- 1 варіант 1 Вікна ПВХ колір білий Kommerling 70 мм/6 кам. склопакет двокамерний 32 мм з двома енергозберігаючими листами скла 4i-10Ar-4- 10Ar-4i. Коефіцієнт опору теплопередачі виробу - 0,93 м2*К/Вт. Фурнітура Axor К-3.
Додаток № 5 Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв
П.п. 22 &С121-298-1 варіант 1 Вікна ПВХ колір білий Kommerling 70 мм/6 кам. склопакет двокамерний 32 мм з двома енергозберігаючими листами скла 4i-10Ar-4- 10Ar-4i. Коефіцієнт опору теплопередачі виробу - 0,93 м2*К/Вт. Фурнітура Axor К-3
Додатки до проекту договору Учасника ПП «ВКФ КОНКОРД» були завантажені до системи окремим файлом під № 17 «кошторисна документація.PDF», згідно з яким перелік додатків до проекту Договору було надано в повному обсязі.
Повна сканкопія договору №14/2240 від 08.03.2024 року додається (Файл сканкопіїї )
Номер:
a08daf8ebb0d4fc1b1e8e3616317707b
Назва:
Запит на надання пояснень 2
Дата опублікування:
19.07.2024 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-05-010267-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1) Підпунктом 2.2 пункта 2. Додатка 1 до тендерної документації на підтвердження інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник вимагає у тому числі документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Надайте посилання на файли, в яких знаходяться диплом начальника дільниці Форостянова Ігоря Валерійовича та документ, що підтверджує зміну прізвища головного бухгалтера Максимчук Галини Віталіївни (диплом, представлений учасником ПП "ВКФ Конкорд" в пропозиції на прізвище Скірко).
2) У файлі «Довідка працівники.pdf» учасником ПП "ВКФ Конкорд" допущені помилки, звірено з файлом «Накази працевлаштування»:
-Гладкий Михайло Олександрович, монтажник-складальник
Наказ №18 від 07.08.2023/ Наказ №18 від 01.08.2023
-Борисов Віталій Анатолійович, начальник цеху
Наказ №8 від 01.12.2016/ Наказ №8 від 29.11.2016
-Дзецюх Василь Володимир, водій:
Наказ №5 від 15.06.2017/ Наказ №5 від 12.06.2017
-Ізотов Роман Михайлович, монтажник-складальник
Наказ №19 від 07.08.2023/ Наказ №19 від 01.08.2023
-Оноприєнко Олег Олександрович , монтажник-складальник
Наказ №8 від 25.05.2018 / Наказ №8 від 29.05.2018
-Сьомушкіна Наталія Володимирівна, комірник
Наказ №27 від 01.06.2021 / Наказ №18 від 27.05.2021
-Форостянов Ігор Валерійович, начальник дільниці
Наказ №20 від 05.08.2019 / Наказ №20 від 01.08.2019
Стаж роботи невірний у вказаних працівників: директор – 1 рік (2), монтажники-склададльники (Дашук, Лоза, Ізотов, Гладкий)-0,5 року (1).
Чому не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
3) Додатком 2 Технічні вимоги Замовником допущені помилки:
- технічна спеціфікація п.4 в розмірах вікна Ширина 1260 мм Висота 2100 мм
учасником також допущена ця помилка;
- Замовником Додатком 2 виставлена вимога: «Надати Довідку довільної форми у складі тендерної пропозиції про забезпечення якості надаваних послуг. В разі надання послуг невідповідної якості Виконавець зобов’язується усунути недоліки за власний рахунок протягом 5 (п’яти) років». Що малось на увазі замовником: гарантийний строк обслуговування 5 років чи строк усунення недоліків роботи протягом 5 (п’яти) років?Прощу надати роз’яснення.
4) Дефектний акт не підписан учасником в складі пропозиції (файл кошторисна документація) і замовником, немає дати.
Чому не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешко джання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ed650efd04f64271ac1f73271ce32e90
Назва:
Відповідь за запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2024 18:27
Опис:
На Ваш запит про надання поясненнь у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опублікованної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-05-010267-a, Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька міська лікарня №7» Криворізької міської ради для обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості, а саме Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах ,закладах , а саме в КНП "Криворізька міська лікарня №7"КМР, за адресою: вул. Маршака,1а , м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50089 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон), за кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи, повідомляємо наступне підпунктом 2.2 пункта 2. Додатка 1 до тендерної документації на підтвердження інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагались документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці (копії дипломів, свідоцтв, посвідчень тощо). Учасником ПП «ВКФ КОНКОРД» було надано посвідчення з охорони праці на всіх працівників робітничої спеціальності, а саме на монтажників металопластикових конструкцій. Було прийнято рішення, що цього цілком достатньо для підтвердження кваліфікації учасника. Стосовно диплома начальника дільниці Форостянова Ігоря Валерійовича, та головного бухгалтера Максимчук Галини Віталіївни - Підпунктом 2.2 пункта 2. Додатка 1 визначено, що обов’язкова наявність наступних працівників: монтажник металопластикових конструкцій- не менше 5 працівників, та інженер-проектувальник не менше 1 працівника. Так як такі посади як начальник дільниці та бухгалтер не було визначено обов’язковими, ми не стали подавати підтвердження їхньої кваліфікації на усунення невідповідностей. В п2 додатку 1 до тендерної документації зазначено,що в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково вказати працівників, які будуть безпосередньо задіяні у виконанні поточного ремонту та виконувати роботи підвищеної небезпеки,а працівники з посадами начальника дільниці та головного бухгалтера не являються безпосередньо виконавцями робіт з підвищеною небезпекою,є працівниками з організації та контролю за проведеннім робіт. Тому інформація про цих працівників являється чисто інформаційною та опосередковано стосується предмету закупівлі.Згідно дадатку 1 замовник від учасників вимагав довідку в довільній формі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід., але обовязковими документами кваліфікаційних вимог були наступні працівники а саме монтажники металопластикових конструкцій та інженер проєктувальник. Головний бухгалтер та начальник дільниці ніяк не заняті на цих роботахЦе стосується й файлу «Довідки працівників»помилка зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документу ,заміна цифр або переставляння дат місцями ,що невпливає на ціну тендерної документації та не стосується предмету закупівді є формальною. В проекті договору в п.11.1 замовником конкретно було зазначено ,що гарантійний строк обслуговування виробів становить 60 місяців з моменту підписання акту виконаних робіт. В підписаному договорі також зазначено : Гарантійний строк - 60 місяців. Дефектний акт не підписано учасником ПП «ВКФ КОНКОРД» в складі пропозиції (файл кошторисна документація PDF), але завантажено файл 20_ДЦ_ДФ_02-01-01-8 з накладеним електронним підписом. Дефектний акт з датою та підписом завантажено до системи Prozorro разом з підписаним договором та кошторисом. Згідно п.6 Опису формальних помилок розділу 3 Тендерної документації : Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Дефектний Акт завантажений файлом 20_ДЦ-ДФ_02-01-01-8 з накладеним кваліфікованим підписом. В додатку 2 Технічні вимоги допущено помилку: - технічна специфікація п.4 розмір вікна Ширина 1260 мм Висота 2100 мм. Це технічна помилка. Від учасників закупівлі не надходило запитань щодо цієї позиції, та невідповідності у розмірах. Саме тому не було змін в тендерній документації. Учасником ПП «ВКФ КОНКОРД» також допущена ця помилка, але кошторисна документація зроблена згідно дефектного акту, всі об’єми співпадають.