-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо свинини, філе куряче (код ДК 021:2015 1511000-2 - М'ясо)
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Завершена
450 579.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 252.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 252.90 UAH
Номер:
3515a22ae0154d7fa66bb50cb34b0856
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-18-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
18.03.2024 18:04 - 09.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2024 Одеса № 59
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.03.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.03.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 59
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2024-02-05-006734-a 05.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзаців 2, 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, молоді та спорту Тарутинської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.02.2024 № 7, тендерну пропозицію учасника підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» (далі – ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2024 № 21, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.02.2024, договір від 22.02.2024 № 31 (далі – Договір), пояснення Замовника, надані 28.03.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (м’ясо свинини, філе куряче); код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо.
Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «м’ясо свинини » становить код «ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина», «філе куряче» становить код «ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина».
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до Додатка № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати, зокрема скан-копію чинного сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ІSО 9001).
Учасник процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції надав копію сертифікату від 02.04.2020 № UA.MQ/0100-2 на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001).
Проте наданий учасником процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції вищезазначений сертифікат дійсний до 01.04.2023, тобто не є чинним на момент проведення зазначеної процедури закупівлі та на дату подання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції (12.02.2024), чим не дотримано вимоги Додатка № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, відповідно до Додатка № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника учасник повинен у складі своєї пропозиції надати, зокрема документи, що підтверджують походження товару, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам (посвідчення, сертифікат якості, декларація виробника продукції).
У таблиці Додатка № 2 до ТД Замовником наведена інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: м’ясо свинини (без кістки заморожене).
Учасник процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції надав декларацію виробника від 28.12.2023 № 004246 на м’ясну продукцію тваринного походження, згідно з якою учасник планує до постачання замовнику, зокрема: «лопаткова частина свиняча охолоджена 1 категорія» та «тазостегнова частина свиняча охолоджена 1 категорія», а не «заморожене», чим не дотримано вимоги таблиці Додатка № 2 до ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
У пункті 3 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Проте учасником ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначену довідку, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатка 1 до ТД.
Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у той час, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.03.2024 із зазначених питань Замовник 28.03.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що прийнято рішення про укладення додаткової угоди з постачальником щодо розірвання договору.
Період усунення порушень:
29.03.2024 10:54 - 13.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
29.03.2024 10:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
За результатами висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), у зв’язку з виявленими порушеннями прийнято рішення розірвати договір № 31 від 22 лютого 2024 року з підприємством споживчої кооперації «РАЙКООПЗАГОТПРОМ САРАТСЬКОЇ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ» щодо закупівлі М'ясо свинини, філе куряче (код за ДК 021:2015 код 15110000-2 – М'ясо) ID UA-2024-02-05-006734-a за взаємною згодою 02 квітня 2024 року, з причини неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином виявлені ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель усунуто.
Копія додаткової угоди про розірвання Договору №31 від 22 лютого 2024 року та копія протоколу від 02 квітня 2024 року № 30 додається.
Уповноважена особа
відділу освіти, молоді та спорту
Тарутинської селищної ради Надія БУГОР
Дата публікації звіту:
02.04.2024 15:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
05.04.2024 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
38563dd955444d20bdb293f3892d058c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2024 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» (далі – ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки») вимогам таблиці Додатка № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника процедури закупівлі надано декларацію виробника від 28.12.2023 № 004246 на м’ясну продукцію тваринного походження, згідно з якою учасник планує до постачання Замовнику, зокрема: «лопаткова частина свиняча охолоджена 1 категорія» та «тазостегнова частина свиняча охолоджена 1 категорія», а не «заморожене» як вимагає Замовник у таблиці Додатка № 2 до тендерної документації.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки») вимогам Додатка № 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника процедури закупівлі надано копію сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001) термін дії якого до 01.04.2023, тобто не чинним на момент проведення зазначеної процедури закупівлі та на дату подання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції (12.02.2024).
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e21ddd0218cb4bbcbab500189e1dc70a
Назва:
ПІВДЕНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.)
Дата опублікування:
28.03.2024 16:12
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ повідомляємо наступне
1.Щодо розміру бюджетного призначення та очіваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі ,визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 450579,85 грн. Всього 2252 кілограми.
Очікувана вартість предмету закупівлі: Визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі.
При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://osv.org.ua/rada/44118490/news/1711534649/
3.Ознайомившись з усіма Вашими зауваженнями, прийняли рішення про розірвання договору з ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки". Ми прийняли до уваги Ваші зауваження, погоджуємося з ними та обіцяємо в подальшому більш детально й пильно вивчати тендерні пропозиції учасників.