-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення) - альтернативний вид палива
Завершена
2 182 348.25
UAH без ПДВ
Номер:
ef5516071aeb4e2bb1fc9f2e29be7a29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-13-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2024 00:00
Період моніторингу:
13.11.2024 16:23 - 05.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 № 61-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-02-05-006252-a 05.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Ніжинський професійний аграрний ліцей Чернігівської області» (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, технічні умови ТУ У 35.3-32359003-001:2021 на підключення до об’єкта теплопостачання, довідку від 05.02.2024 № 124/08, договір про приєднання від 31.12.2021, укладений Замовником з Приватним підприємством «Марконі Плюс», договір оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 30.12.2021 № 13/65-21 укладений між Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Київській, Черкаській та Чернігівській областях та Приватним підприємством «Марконі Плюс», обґрунтування підстави, договір про надання послуг з централізованого опалення від 05.02.2024 № 01-24, укладений Замовником з Приватним підприємством «Марконі Плюс» (далі – Договір), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, додаткову угоду від 01.11.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.11.2024.
Період усунення порушень:
20.11.2024 15:43 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
10caaa07d3aa4348a77558c84a3321b0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення) - альтернативний вид палива», очікуваною вартістю 2 182 348,25 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-006252-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору про надання послуг з централізованого опалення від 05.02.2024 № 01-24, укладеного між Замовником та Приватним підприємством «Марконі Плюс» за результатами даної закупівлі, з наданням підтверджуючих документів.
3. Чи були дотримані Приватним підприємством «Марконі Плюс» вимоги Замовника, а саме: технічні умови ТУ У 35.3-32359003-001:2021 на підключення до об’єкта теплопостачання, з наданням підтверджуючих документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9758132e9231482e9400f9ceec62d53b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.11.2024 11:30
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення) - альтернативний вид палива», очікуваною вартістю 2 182 348,25 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-006252-a), надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення, по даному договору становить 2 182 348,25 грн., відповідно до кошторису на 2024 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та в зв’язку з переходом на використанням теплової енергії, яка виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проводився згідно примірної методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:
ОВрег = V * Цтар,
де:
ОВрег - очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар - ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.
Очікувана вартість для закупівлі складає: 801,5 Гкал (прогнозований обсяг споживання Гкал)* 2722,83 гривень. (вартість гривень за Гкал без ПДВ, згідно з рішенням Виконавчого комітету Ніжинської міської ради №11 від 11.01.2024р. «Про встановлення тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії приватному підприємству «МАРКОНІ ПЛЮС»»), що в складає 2182348,25 гривень (очікувана вартість закупівлі).
2. Фактичний стан виконання договору на 01.11.2024 року становить:
Обсяг наданих послуг – 507,4 Гкал на суму 1 381 563,94 грн.
Сплачено за надані послуги – 462,80 Гкал на суму 1 260 125,72 грн.
Для підтвердження фактичного стану виконання договору додається акт звірки.
3. Приватним підприємством «Марконі Плюс» були дотримані вимоги Замовника, а саме: технічні умови ТУ У 35.3-32359003-001:2021 на підключення до об’єкта теплопостачання. Для підтвердження надається акт виконаних робіт.