-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Завершена
214 177.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 070.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 070.89 UAH
Номер:
70dd0785e688445f88f268d7799b7d71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 16:46 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024
№9-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.04.2024 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-02-05-004488-a 05.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 41, абзацу першого та другого пункту 43 та абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план Комунального закладу «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація затверджена рішенням Замовника від 05.02.2024 року № 7; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Логвіненко Льоля Василівна» (далі – ФОП «Логвіненко Льоля Василівна»); повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця від 15.02.2024 № 11; договір про закупівлю від 21.02.2024 №158 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.04.2024 року.
На вимогу пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього.
Проте, під час моніторингу встановлено, що надані в складі тендерної пропозиції ФОП «Логвіненко Льоля Василівна» договори:
від 18.01.2022 року № 4, укладений з Кострижівською селищною радою про закупівлю товарів на суму 17 000,00 грн. не містить додатків до договору, видаткових накладних на всю суму договору (надана лише видаткова накладна на суму 315,00 грн.);
від 02.01.2023 року № 2, укладений з «Заліщицьким дитячим центром медичної реабілітації» Тернопільської обласної ради на суму 28 500,00 грн. не містить додатків до договору, видаткових накладних;
від 02.01.2023 № 4, укладений з КНП «Заставнівською багатопрофільною лікарнею» Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області про закупівлю на суму 195 200,00 грн. не містить додатків до договору, видаткових накладних на всю суму договору (надана лише видаткова накладна на суму 292,00 грн.), чим порушено вимогу пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що пунктом 2 Розділу II «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації зазначено, що у разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.
Проте, ФОП «Логвіненко Льоля Василівна» в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, в якому вказано, що в разі поставки товару неналежної якості учасник зобов’язується замінити товар на якісний протягом двох днів, чим порушено вимогу пункту 2 Розділу II «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації.
В ході моніторингу встановлено, що на вимогу пункту 2.7 Розділу ІІ «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації: водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом.
Проте, під час моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП «Логвіненко Льоля Василівна» медичні книжки з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів відсутні, чим порушено вимогу пункту 2.7 Розділу ІІ «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації.
Також, Учасником на підтвердження наявності водія для виконання перевезення товару не надано підтверджуючих документів (наказ про прийняття, договір на надання послуг, цивільно правова угода, трудова книжка, тощо), чим порушено вимогу пункту 2.7 Розділу ІІ «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації.
Крім того, під час проведення моніторингу встановлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту проекту договору, наданого в складі тендерної пропозиції ФОП «Логвіненко Льоля Василівна», а саме:
в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в Договорі він відсутній;
пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору;
в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей №1178 уклав Договір з переможцем торгів ФОП «Логвіненко Льоля Василівна», умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції цього учасника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей №1178.
Також пунктом 41 Особливостей №1178 встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно абзацу першому частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, абзацу четвертому підпункту 2 пункту 44 та пункту 41 Особливостей №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 41, абзацу першого та другого пункту 43 та абзацу четвертому підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовник не відхилив пропозицію ФОП «Логвіненко Льоля Василівна», як таку, де тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав Договір на загальну суму 198 771,75 гривень.
Період усунення порушень:
30.04.2024 13:11 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2024 13:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За рішенням органу Північно-східного офісу Держаудитслужби, договір знаходиться на етапі розірвання.
Дата публікації звіту:
02.05.2024 11:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
- corruptionContracting: Так
Опис:
Додатковою угодою № 1 до Договору № 158 від 21.02.2024р. прийнято рішення про розірвання договору
Дата публікації:
13.06.2024 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
5280232cd588421ab495304dcf85a7ff
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 09:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Молоко та вершки (ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-02-05-004488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dc39e0b1ee5c4d02a9b9e9c9d545d502
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.04.2024 20:31
Опис:
Доброго дня! Стосовно першого питання, надаємо наступну інформацію. Очікувана вартість предмета закупівлі проводилася відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та визначено методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації, інформації потенційних постачальників з порталу PPROZORRO та інформації Головного Управління Статистики. На підставі проведеного моніторингу було визначено середню ціну у регіоні, яка була використана для визначення очікуваної вартості закупівлі. Аналіз моніторингу цін додається окремим файлом. Що стосується другого питання, повідомляємо наступне. Комунальний заклад "Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" не є органом місцевого самоврядування, у зв’язку з чим не підпадає під вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», у зв'язку з цим у Замовника відсутня сторінка власного веб-сайту.