• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 34140000-0 - ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ (АВТОКРАН)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

20 940 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 209 400.00 UAH
Номер: e09e1f2b236f4d8e97a16468dbaca0ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-22-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.03.2024 12:55 - 13.04.2024 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 50 № 21.03.2024 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2024-02-05-004453-a 05.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації і документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації і документів у випадках передбачених Законом. відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 05.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ») та товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» (далі – ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2024 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», протокольне рішення уповноваженої особи від 21.02.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», протокольне рішення уповноваженої особи від 26.02.2024 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2024 про визначення переможцем учасника ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», договір поставки від 15.03.2024 № 124 Т (далі - Договір) на суму 19 600 800,00 грн, в тому числі ПДВ – 3 266 800,00 грн, пояснення Замовника, надані 29.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 12.04.2024 17:25 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2024 17:25

Запити/Пояснення