«КОД ДК 021:2015 34140000-0 - ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ (АВТОКРАН)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
20 940 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 209 400.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:21.03.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:22.03.2024 12:55 - 13.04.2024 01:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2024-02-05-004453-a 05.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації і документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації і документів у випадках передбачених Законом.
відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 05.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ
з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ») та товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» (далі – ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2024 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», протокольне рішення уповноваженої особи від 21.02.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», протокольне рішення уповноваженої особи від 26.02.2024 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2024 про визначення переможцем учасника ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», договір поставки від 15.03.2024 № 124 Т (далі - Договір) на суму 19 600 800,00 грн, в тому числі ПДВ –
3 266 800,00 грн, пояснення Замовника, надані 29.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:12.04.2024 17:25 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:12.04.2024 17:25
Запити/Пояснення
97701
Номер:7251487d15c940e183af3adad2e9fd1c
Назва:Запит на отримання інформації
Дата опублікування:27.03.2024 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:02.04.2024 01:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 marchukm.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (автокран) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-004453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача - надати відповідні запити з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
97939
Номер:2dc03d1df9ea430d80499709dde84475
Назва:Щодо надання пояснень
Дата опублікування:29.03.2024 13:18
Автор:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
Код ЄДРПОУ:
03341305
Контактна особа:
Геннадій Михайлович Деменін +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua http://vodokanal.dp.ua/
Адреса:
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару на кількість товару за такою формулою:
ОВмрц = Цод × V
де:
ОВмрц – очікувана вартість за методом ринкових цін;
Цод – очікувана ціна за одиницю товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі запланованих надходжень коштів від господарської діяльності підприємства.
2. Замовником виконано підпункт 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі щляхом оприлюднення в Тендерній документації наступних вимог до учасників, а саме: «При здійсненні закупівлі замовник застосовує норми пункту 61 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме - замовник здійснює закупівлю товарів, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 %. З метою підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи:- довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products;
- копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
- сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).”
Вимоги цього пункту не застосовуються до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
У разі, якщо учасником пропонується товар , який підпадає під дію вищезазначених положень, на підтвердження даного факту в складі тендерної пропозиції учасник має надати документ, що підтверджує країну походження товару, визначений ст. 43 Митного кодексу України (сертифікат про походження товару та/або засвідчена декларація про походження товару та/або декларація про походження товару та/або сертифікат про регіональне найменування товару та/або інших документів про походження товарів визначених міжнародними угодами про вільну торгівлю) та довідку в довільній формі із зазначенням, що країна походження товару входить до переліку країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, та/або в перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі»
У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступень локалізації товару є меншим ніж 20 %, або ненадання сертифікату, або довідки в довільній формі із зазначенням країни виробника та посилання на угоду, в якій зазначено цю країну, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.»
Вищевикладені вимоги зазначені в ч.9 Розділу III Тендерної документації.
В свою чергу переможцем процедури закупівлі ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" виконано дані вимоги шляхом надання в складі тендерної пропозиції наступних документів:
- довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевірив інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products (Рівень локалізації – 20.02%), а саме:
Посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?text=%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%BD+%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9+AVTR-25+ZN
ID: d07be90c1e2441e3912ec75ec647f181
- копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником;
- свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Вищевикладені документи додаються.