-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти (буряк, капуста, морква, цибуля ріпчаста, картопля, яблука)
Завершена
544 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 720.00 UAH
Номер:
c5706d9b4fd34821a311e27e413b67cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-25-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2024 00:00
Період моніторингу:
25.04.2024 14:55 - 17.05.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2024 № 22-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.04.2024 № 22-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-02-04-000622-a 04.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 3, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого пункту 10 Особливостей та пункту 12 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ», зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» від 26.02.2024 року № 44 з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру «Шаян» МВС України (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.02.2024 № 24/02-7; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» (далі – ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ»); протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 16.02.2024 № 24/02-7; повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2024 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 30квітня та 08 травня 2024 року.
Пунктом 4-1 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. З приводу зазначеного, Замовником 30.04.2024 надано пояснення, що таке посилання не надається, так як замовником не було опубліковано обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вказаної закупівлі.
Отже, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданих Замовником пояснень встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» кваліфікаційним вимогам Замовника, які визначені в тендерній документації встановлено наступне.
Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону № 922-VIII, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в тендерній документації (пункт 3 додатку 1) вимагається надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:03220000-9 овочі, фрукти та горіхи, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі (таблиця 2), а також пердбачено, що аналогічний договір, вказаний у довідці, надається з усіма додатками та додатковими угодами до нього, видатковими накладними.
Проте, учасником ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» всупереч вимог додатку 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:03220000-9 овочі, фрукти та горіхи, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі (таблиця 2). Окрім того, у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі видаткові накладні до договору від 10.11.2021 № 48, який виконаний в повному обсязі, на загальну вартість 109652,90 гривень, оскільки надано тільки дві видаткові накладні на загальну суму 2635,00 гривень від 15.11.2021 № 3485 та від 02.12.2021.
Враховуючи вищезазначене, учасником ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» документально не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації (пункт 3 додатку 1).
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 03.05.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо прийнятого рішення про визначення учасника ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» переможцем закупівлі, яким не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у спосіб, встановлений Замовником у пункті 3 додатку 1 тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області з вищезазначеного питання в електронній системі закупівель Замовником 08.05.2024 надано пояснення, в якому зокрема зазначено наступне: «Відповідно п. 3 Додатку 1 тендерної документації дійсно визначена вимога щодо надання довідки складеної в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі, згідно Таблиці 2, яку учасник та переможець не надав. Однак з природи самого документу, довідки в довільній формі, зрозуміло, що вона є лише документом, який полегшує замовнику розгляд тендерної документації учасника, а ніяким чином не підтверджує або не спростовує наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Учасником було надано копію виконаного договору з усіма додатками та додатковими угодами, а також двома накладними. Слід зазначити, що умовами тендерної документації не вимагалось надання ВСІХ накладних. Крім того учасником надано позитивний лист-відгук від замовника Відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Горінчівської сільської ради (код ЄДРПОУ 44248600), де зазначено що відповідно до наданого договору №48 від 11.10.2021, що поставка товару здійснювалась вчасно та з урахуванням потреб замовника. Про те, що згаданий договір було укладено та виконано в повному обсязі, свідчать документи, оприлюднені електронній системі публічних закупівель, закупівля UA-2021-10-26-007540-a. При розгляді пропозиції та прийнятті рішення про визначення ФОП «Келемен Сергій Іванович» переможцем, в першу чергу була врахована ціна пропозиції та подання учасником документів, які відповідали тендерній документації, крім довідки про наявність документально підтвердженого досвіду, адже учасник надав договір та лист відгук на підтвердження наявності відповідного досвіду».
Однак, надане Замовником пояснення не обґрунтовує прийняте рішення про відповідність учасника ФОП «Келемен Сергій Іванович» кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації, окрім того, документи, оприлюднені електронній системі публічних закупівель по закупівлі UA-2021-10-26-007540-a не свідчать про виконання укладеного договору, як наслідок, тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП «Келемен Сергій Іванович», що вимагалися на виконання кваліфікаційним критеріям, визначеним у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Внаслідок вказаних дій виникли обставини, передбачені абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацом п’ятим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ», а визначено переможцем закупівлі «Овочі, фрукти (буряк, капуста, морква, цибуля ріпчаста, картопля, яблука), код ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи».
В ході проведення моніторингу з питань своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що 17.02.2024 Замовником оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ».
Разом з тим, станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу зазначеної закупівлі (25.04.2024), в електронній системі закупівель відсутня інформація, яка б свідчила про укладення договору.
Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей передбачено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Так, згідно пункту 10 статті 10 Закону № 922-VIII, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Враховуючи зазначене, в ході проведення моніторингу постала потреба в отриманні пояснень щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі – ФОП «Келемен Сергій Іванович» та оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За наданих 30.04.2024 Замовником пояснень слідує, що договір на закупівлю овочів, фруктів (буряк, капуста, морква, цибуля ріпчаста, картопля, яблука) укладено 26.02.2024 року № 44, який розміщено на майданчику https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/48914692. На сьогоднішній день не виділено відповідні асигнування на продукти харчування, а отже і договір, відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних котів та одержувачів в органах державної казначейської служби України, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 (далі – порядок 309), не може бути зареєстрований у органах казначейства для його виконання.
Разом з тим, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок 1082) - розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/ учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Водночас, пунктом 6 Порядку 1082 установлено, що у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал) чи в електронній системі закупівель, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а орган оскарження та органи державного фінансового контролю - від адміністратора. При цьому, у разі якщо замовник не має змоги розмістити інформацію через авторизований електронний майданчик, який відключений від електронної системи закупівель, він повинен розмістити необхідну інформацію через інший авторизований електронний майданчик, а в разі відсутності такої можливості - через веб-портал.
Таким чином, за результатами аналізу інформації з питань своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 12 статті 10 Закону № 922-VIII.
Окрім того, такі дії Замовника під час проведення закупівлі порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання коштів.
Період усунення порушень:
15.05.2024 15:51 - 30.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2024 15:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області прийнятого за результатами проведення моніторингу закупівлі, у зв’язку з виявленими порушеннями законодавства під час проведення процедури закупівлі - сторони домовилися розірвати договір за взаємною згодою сторін.
Дата публікації звіту:
23.05.2024 10:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
24.05.2024 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
3a47ec97e85447b5a34ed6fb2d8cb721
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.04.2024 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Овочі, фрукти (буряк, капуста, морква, цибуля ріпчаста, картопля, яблука)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-04-000622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі – ФОП «Келемен Сергій Іванович»?
У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини його не укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
681e389ac3c04789be5cd7a8293081ce
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.04.2024 23:06
Опис:
На ваші запитання вказані у запиті надаю наступну інформацію:
1. Інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість зазначено у файлі завантаженому до цієї відповіді, щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», то таке посилання не надається, так як замовником не було опубліковано обгрунтування вказаної закупівлі((.
2. За результатами закупівлі UA-2024-02-04-000622-a із переможцем торгів ФОП «Келемен Сергій Іванович» було укладено договір № 44 від 26.02.2024, який розміщено на майданчику https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/48914692
На сьогоднішній день не виділено відповідні асигнування на продукти харчування, а отже і договір, відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних котів та одержувачів в органах державної казначейської служби України, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 (далі – порядок 309), не може бути зареєстрований у органах казначейства для його виконання.
Номер:
6a4b27c44fa74d2495b29dc45cea9ed2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.05.2024 08:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Замовником для підтвердження учасника відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону № 922-VIII, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в тендерній документації (пункт 3 додатку 1), установлена умова щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:03220000-9 овочі, фрукти та горіхи, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі (таблиця 2). Також надання аналогічного договору, вказаного у довідці, надається з усіма додатками та додатковими угодами до нього, видатковими накладними.
Проте, учасником ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» всупереч вимог додатку 1 (пункт 3) тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:03220000-9 овочі, фрукти та горіхи, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі (таблиця 2). Окрім того, у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі видаткові накладні до договору від 10.11.2021 № 48, який виконаний в повному обсязі, на загальну вартість 109652,90 гривень, оскільки надано тільки дві видаткові накладі на загальну суму 2635,00 гривень від 15.11.2021 № 3485 та від 02.12.2021.
Враховуючи зазначене, поясніть, чому Замовником прийнято рішення про визначення учасника ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» переможцем закупівлі, яким не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у спосіб, встановлений Замовником у пункті 3 додатку 1 тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
761b38f46da647fcbb42e174b55f813c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.05.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Овочі, фрукти (буряк, капуста, морква, цибуля ріпчаста, картопля, яблука)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-04-000622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Замовником для підтвердження учасника відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону № 922-VIII, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в тендерній документації (пункт 3 додатку 1), установлена умова щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:03220000-9 овочі, фрукти та горіхи, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі (таблиця 2). Також надання аналогічного договору, вказаного у довідці, надається з усіма додатками та додатковими угодами до нього, видатковими накладними.
Проте, учасником ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» всупереч вимог додатку 1 (пункт 3) тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:03220000-9 овочі, фрукти та горіхи, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі (таблиця 2). Окрім того, у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі видаткові накладні до договору від 10.11.2021 № 48, який виконаний в повному обсязі, на загальну вартість 109652,90 гривень, оскільки надано тільки дві видаткові накладі на загальну суму 2635,00 гривень від 15.11.2021 № 3485 та від 02.12.2021.
Враховуючи зазначене, поясніть, чому Замовником прийнято рішення про визначення учасника ФОП «КЕЛЕМЕН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» переможцем закупівлі, яким не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у спосіб, встановлений Замовником у пункті 3 додатку 1 тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a1180efef2ef469ab7ca55f5a7b1c13a
Назва:
Щодо запиту від 3 травня 2024 повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
08.05.2024 22:38
Опис:
Відповідно п.3 Додатку 1 тендерної документації дійсно визначена вимога щодо надання довідки складеної в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі, згідно Таблиці 2, яку учасник та переможець не надав. Однак з природи самого документу, довідки в довільній формі, зрозуміло, що вона є лише документом, який полегшує замовнику розгляд тендерної документації учасника, а ніяким чином не підтверджує або не спростовує наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Учасником було надано копію виконаного договору з усіма додатками та додатковими угодами, а також двома накладними. Слід зазначити, що умовами тендерної документації не вимагалось надання ВСІХ накладних. Крім того учасником надано позитивний лист-відгук від замовника Відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Горінчівської сільської ради (код ЄДРПОУ 44248600), де зазначено що відповідно до наданого договору №48 від 11.10.2021, що поставка товару здійснювалась вчасно та з урахуванням потреб замовника. Про те, що згаданий договір було укладено та виконано в повному обсязі, свідчать документи, оприлюднені електронній системі публічних закупівель, закупівля UA-2021-10-26-007540-a.
При розгляді пропозиції та прийнятті рішення про визначення ФОП «Келемен Сергій Іванович» переможцем, в першу чергу була врахована ціна пропозиції та подання учасником документів, які відповідали тендерній документації, крім довідки про наявність документально підтвердженого досвіду, адже учасник надав договір та лист відгук на підтвердження наявності відповідного досвіду. Вважаю, що ненадання довідки не заперечує наявність підтвердженого документально досвіду.