• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конвеєрне стрічкове полотно; Роликоопора РЛ-100 (127х360)

Завершена

18 548 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 743.00 UAH
Номер: 581065dccda44fdea46dbb799a98f603
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 19.03.2024 17:16 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.03.2024 № 20-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-02-02-014538-a 02.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Добропіллявугілля – видобуток» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.02.2024 № 1,2, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» (далі – ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.02.2024, протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель ДП «Добропіллявугілля – видобуток» щодо визначення переможця процедури закупівлі від 13.02.2024 б/н, повідомлення про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель ДП «Добропіллявугілля – видобуток» щодо подовження строку для укладання договору про закупівлю від 28.02.2024 б/н, договір від 25.03.2024 № 248-24, укладений Замовником з ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 25.03.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 25.03.2024. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено, що Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 02.02.2024 о 21:07 год. оприлюднено тендерну документацію відповідно до абзацу третього пункту 9 додатку 3 до тендерної документації якої Замовником передбачено, що «Постачання продукції здійснюється на умовах DDP на склад Шахта «Новодонецька» - 84052, Донецька обл., Краматорський р-н, село Курицине, вул. Робоча, будинок 15» (попередню версію тендерної документації оприлюднено 02.02.2024 о 20:50 год. у абзаці третьому пункту 9 додатку 3 до тендерної документації якої Замовником визначено, що «Постачання продукції здійснюється на умовах DDP на склад Шахта «Добропільська», 85003, Донецька обл., м. Добропілля, вул. Київська, 1Г; Шахта «Новодонецька» - 84052, Донецька обл., Краматорський р-н, село Курицине, вул. Робоча, будинок 15»). Проте, Замовником, в порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, а саме виключення постачання продукції, що здійснюється на умовах DDP на склад Шахта «Добропільська», 85003, Донецька обл., м. Добропілля, вул. Київська, 1Г. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. За нормою пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. У ході моніторингу встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 2 календарних днів з дати проведення електронного аукціону, направити на електронну адресу замовника (tenderdvv@ukr.net) сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні (у разі пониження ціни), оформлений згідно з Додатком №3 до цієї тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (оновлені тендерні пропозиції подаються тільки тоді, коли відбувається коливання ціни. Якщо початкова пропозиція не відрізняється від остаточної - то надсилати таку пропозицію НЕ ПОТРІБНО). У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію». Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів. Таким чином, Замовник встановив у тендерній документації вимогу щодо можливості надання сканованих документів на електронну адресу замовника, чим порушив вимогу частини восьмої статті 12 Закону.
Період усунення порушень: 03.04.2024 12:50 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2024 12:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" врахований висновок Державної Аудиторської Служби України про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-02-014538-a. У подальшому, Замовником будуть враховані висновки Державної Аудиторської Служби України щодо недопущення порушення законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту: 08.04.2024 22:13

Запити/Пояснення