-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з постачання лікувального харчування) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Завершена
8 625 888.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 129.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 129.44 UAH
Номер:
e43593d0f0004f12b5b0577f1c09eafb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 15:53 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 27-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 № 27-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-02-02-013726-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «03» травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.02.2024 № 36; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі по тексту – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розміщене в електронній системі закупівель, щодо учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»; протокол визначення переможця торгів від 15.02.2024 № 48; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15 лютого 2024 року; договір про закупівлю від 23.02.2024 № 120/24 та додаткові угоди до нього; пояснення та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 30.04.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, від учасників вимагалось надання карток-розкладок на страви, які вказані у примірному тижневому меню, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» завантажено файл «Технологічні карти.pdf», в якому відсутня технологічна картка-розкладка на страву «Суп картопляний з вівсяною крупою», чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
Згідно наданих пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель 30.04.2024, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» завантажено файл «Технологічні карти.pdf», в якому надано картку-розкладку № 31 на суп картопляний з вермішеллю, картку-розкладку № 33 на суп картопляний з гречаною крупою, картку-розкладку № 35 на суп картопляний з рисовою крупою. Вбачаючи категорійну типовість, повторюваність інгредієнтів, технологічного процесу та близьку енергетичну цінність, Замовником було прийнято рішення про повноту складу карток-розкладок.
Крім того, пунктом першим «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції від учасників вимагалось надання проекту договору про закупівлю, підготовленого у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього.
Наданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» проект договору заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього, невід’ємною частиною якого є, в тому числі, додаток № 5 «Технологічні картки-розкладки», також не містив технологічної картки-розкладки на страву «Суп картопляний з вівсяною крупою».
При цьому, Замовником, керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: надання учасником ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» оновленої довідки про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі. Вимоги ж про усунення невідповідностей щодо відсутності технологічної картки-розкладки на страву «Суп картопляний з вівсяною крупою» Замовник не розміщував, хоча враховуючи надані пояснення, Замовник був обізнаний про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» вказаної картки-розкладки.
З огляду на викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не відповідала вимогам ТД Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Попри це, на порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», натомість відповідно до протоколу визначення переможця торгів від 15.02.2024 № 48 його визначено переможцем процедури закупівлі, та в подальшому укладено договір про закупівлю від 23.02.2024 № 120/24.
Період усунення порушень:
06.05.2024 17:43 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2024 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Замовником ініційований процес розіврання Договору від 23 лютого 2024 року №120/24. Відповідний лист направлений товариству з обмеженою відповідальністю "Олімпіус Консалт".
Дата публікації звіту:
13.05.2024 15:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис:
Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору
Дата публікації:
26.09.2024 12:03
Запити/Пояснення
Номер:
d63cfa2b8b9c4d0f8401fe5879e5678c
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
25.04.2024 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з постачання лікувального харчування» (код ДК 021:2015: 55520000-1: Кейтерингові послуги) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-02-013726-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, від учасників вимагалось надання карток-розкладок на страви, які вказані у примірному тижневому меню, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» завантажено файл «Технологічні карти.pdf», в якому відсутня технологічна картка-розкладка на страву «Суп картопляний з вівсяною крупою».
З огляду на вище викладене, прошу надати пояснення щодо визначення даного учасника переможцем торгів за наявності підстави для відхилення його тендерної пропозиції або ж надати інформацію в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надано технологічну картку-розкладку на страву «Суп картопляний з вівсяною крупою».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6f1e85a96cdd4e28880a4ce099553a06
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
30.04.2024 16:01
Опис:
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, від учасників вимагалось надання карток-розкладок на страви, які вказані у примірному тижневому меню, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» завантажено файл «Технологічні карти.pdf», в якому надано картку-розкладку №31 на суп картопляний з вермішеллю, картку-розкладку №33 на суп картопляний з гречаною крупою, картку-розкладку №35 на суп картопляний з рисовою крупою. Вбачаючи категорійну типовість, повторюваність інгредієнтів, технологічного процесу та близьку енергетичну цінність, Замовником було прийнято рішення про
повноту складу карток-розкладок.