-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НАСОС ВАКУУМНИЙ ДЛЯ ТЕРАПІЇ РАН З ВИТРАТНИМИ МАТЕРІАЛАМИ, згідно коду ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
кількісні, технічні та інші характеристики предмету закупівлі зазначені у Тендерній документації та додатках до неї
Завершена
1 257 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 285.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 285.50 UAH
Номер:
e90c12d6f0e44d1190cd79d42df09dd4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 21:23 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 186
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 21.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 186
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-02-02-013610-a 02.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЧУПРИНА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 17» Харківської міської ради 02.02.2023 № 58, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.02.2024, тендерну пропозицію Фізичної Особи Підприємця "ЧУПРИНА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (далі – ФОП "ЧУПРИНА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА") протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.02.2024, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2024, договір укладено від 26.02.2024 № 72 (далі – Договір), пояснення Замовника від 23.10.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.11.2024 20:30 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 20:30
Запити/Пояснення
Номер:
a1b3a67c9fb2447db4935517e1f5ebf0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2024 21:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НАСОС ВАКУУМНИЙ ДЛЯ ТЕРАПІЇ РАН З ВИТРАТНИМИ МАТЕРІАЛАМИ), за адресою: 61037, Україна, Харківська обл., місто Харків, проспект Героїв Харкова, будинок 195, (інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-02-02-013610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Згідно п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Інформація (викладена у Додатку 3 до тендерної документації) подається замовником разом з тендерною документацією в окремому файлі «Додаток 3. Вимоги до предмета закупівлі.doc».
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначені у Додатку 3 до тендерної документації.
При цьому, Учасником ФОП «ЧУПРИНА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» надано керівництво користувача, Система для вакуумної терапії ран (NPWT) C300, С300 TS (Інструкція файл ВАКів С300, С300 ТS. pdf), де зазначено номер за каталогом та назва.
При цьому, у вищезазначеному керівництві користувача окремі параметри не відповідають технічним вимогам, визначеним у Додатку 3 до тендерної доку-ментації, а саме:
Застосування одноразових наборів перев'язувальних матеріалів для терапії ран негативним тиском, малий розмір - 150х100х30 мм (+-10 мм) так, ст. 13 - Учасником була надана керівництво користувача - Комплект для вакуумної те-рапії ран: пов'язка мала та аксесуари. Розмір губки: 15х10х3 см, яка не відповідає вимогам тендерної документації;
Застосування одноразових наборів перев'язувальних матеріалів для терапії ран негативним тиском, середній розмір - 170х130х30 мм (+-10 мм) так, ст. 13 - Учасником була надана керівництво користувача - Комплект для вакуумної те-рапії ран: пов'язка середня та аксесуари. Розмір губки: 17х13х3 см яка не відповідає вимогам тендерної документації;
Застосування одноразових наборів перев'язувальних матеріалів для терапії ран негативним тиском, великий розмір - 240х150х30 мм (+-10 мм) так, ст. 13 - Учасником була надана керівництво користувача Комплект для вакуумної терапії ран: пов'язка велика та аксесуари. Розмір губки: 24х15х3 см. яка не відповідає вимогам тендерної документації;
Застосування одноразових наборів перев'язувальних матеріалів терапії ран негативним тиском для черевної порожнини, 375х250х18 мм (+-10 мм) – взагалі відсутня інформація.
Чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не визначено вищевикладену невідповідність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2d79d29243534959a971219df711941f
Назва:
Відповідь на Запит Держаудитслужби України - 23.10.2024 21:30 закупівля за номером UA-2024-02-02-013610-a
Дата опублікування:
25.10.2024 12:44
Опис:
В зв'язку із великим об'ємом відповід на запит Держаудитслужби України, текст відповіді прікріплений окремим файлом
Номер:
6e87fb56370548d89e87c93b42af88dc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2024 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НАСОС ВАКУУМНИЙ ДЛЯ ТЕРАПІЇ РАН З ВИТРАТНИМИ МАТЕРІАЛАМИ), за адресою: 61037, Україна, Харківська обл., місто Харків, проспект Героїв Харкова, будинок 195, (інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-02-02-013610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином учасник виконав вимогу п2. Додаток 3 до тендерної документації стосовно надання гарантійного терміну експлуатації товару (файл 14. Гаран. лист. Медітор-Чуприна М.О. pdf.).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a121b0e7a9f34f74a2fe25257344092f
Назва:
відповідь на Запит з приводу наступного питання: Яким чином учасник виконав вимогу п 2. Додаток 3 до тендерної документації стосовно надання гарантійного терміну експлуатації товару
Дата опублікування:
04.11.2024 16:00
Опис:
В зв'язуку із великим об'ємом текстового матеріалу, відповідь та додатки до нього надаються окремими файлами