-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (м’ясо яловичини без кістки, м’ясо свинини без кістки, печінка свиняча, серце свиняче, четвертина задня курчат-бройлерів, печінка куряча)
Завершена
2 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 400.00 UAH
Номер:
54c831be0b384ba9bd676083cde1d5ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-08-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2024 00:00
Період моніторингу:
08.10.2024 15:32 - 29.10.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2024 № 74
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.10.2024 № 74.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-02-02-011938-a 02.02.2024 RISK sas 24-3-10
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) UA-P-2024-02-02-005612-b на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи №29 від 02.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ФОП «Цвик Альона Віталіївна» в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Слободенюк Роман Ростиславович; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника №52 від 19.02.2024 та №56 від 20.02.2024; повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2024; Договір поставки товару від 27.02.2024 №34/2024; додаткову угоду №1 від 24.09.2024; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 11.10.2024.
Період усунення порушень:
22.10.2024 17:25 - 26.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.10.2024 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
06a1ccbd36c54a79ba7c3b679e199adf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.10.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (м’ясо яловичини без кістки, м’ясо свинини без кістки, печінка свиняча, серце свиняче, четвертина задня курчат-бройлерів, печінка куряча) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-02-011938-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
25952e6867c84299a74a99ed584bc1e3
Назва:
Відповіді на питання в рамках моніторингу розпочатого 08.10.2024 р. на підставі Наказу УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 08.10.2024 № 74 по закупівлі ID: UA-2024-02-02-011938-a.
Дата опублікування:
11.10.2024 10:20
Опис:
Питання 1: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Відповідь 1:
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом Замовника, але не обов’язком. Очікувану вартість закупівлі формують з огляду на особливості ціноутворення окремих предметів закупівель. Суб’єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни. Вільні ціни визначають на всі види продукції (робіт, послуг), окрім тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Їх формують з урахуванням, зокрема: – етапів життєвого циклу продукту; – новизни товару; – комбінації ціни та якості продукту; – структури ринку й місця підприємства на ринку; – конкурентоспроможності товару. Державні регульовані ціни запроваджують КМУ, органи виконавчої влади, державні колегіальні органи та органи місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень у встановленому законодавством порядку. Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення слів «очікувана вартість», це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку Замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо.
Замовником було заплановано вищезгадану закупівлі виходячи з річної потреби, при обґрунтуванні якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенні його очікуваної вартість по даній закупівлі (ID: UA-2024-02-02-011938-a), насамперед, керуючись принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності, було враховано якісні характеристики аналогічних предметів власних закупівель проведених у попередніх періодах, а саме: ID: UA-2023-02-01-005236-a, ID: UA-2023-01-09-002102-a., так як продукція поставлялася відповідної якості. При розрахунку очікуваної вартості по даній закупівлі використано середні показники цін останніх поставок за договорами Замовника за закупівлями ID: UA-2023-02-01-005236-a, ID: UA-2023-01-09-002102-a., інших закупівель, що містяться в електронній системі закупівель за аналогічними предметами закупівель, що проводились в той період, а саме: ID: UA-2023-12-28-001776-a (яловичина, свинина), ID: UA-2023-12-28-005447-a (курятина), ID: UA-2024-01-31-007557-a , ID: UA-2023-11-17-004167-a, ID: UA-2024-01-25-005923-a (печінка куряча) та граничних цін з статистичної інформації Головного управління статистики в Рівненській області щодо граничних цін на деякі продукти харчування (копія додається).
Питання 2: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь 2:
На виконання вимог Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником на власному веб-сайті - https://ogiv.rv.ua/ розміщено посилання на сторінку Рrozorro - https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?buyer=05506690 , за яким оприлюднено всі закупівлі Замовника включаючи обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, розмірів бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівель (знімки екрана додаються).
Уповноважена особа Юлія ГОМОЛЬ