-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (Бензин А-95, Дизельне паливо (скретч-картки та/або талони)
Завершена
1 496 538.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 483.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 483.00 UAH
Номер:
3e96711de5aa4adab146694a4c7be5da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-11-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2024 00:00
Період моніторингу:
11.09.2024 17:16 - 03.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
09.09.2024 № 74-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.09.2024 № 74-З
4) UA-2024-02-02-011216-a, яку проводить КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба";
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, укладання додаткових угод порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 24 » вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій ТОВ "БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ" та ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП", укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію (далі – ТД) затверджену уповноваженою особою (протокол № 3 від 02.02.2024), тендерні пропозиції ТОВ "БІЗНЕС ФАКТОР КОМПАНІ" та ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП", договір від 21.02.2024 №59Б, додаткові угоди від 22.04.2024 №1 та від 09.09.2024 №2.
Період усунення порушень:
24.09.2024 18:25 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 18:25