• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нерегулярні пасажирські перевезення

Завершена

516 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 580.00 UAH
Номер: 57a10fc5b71c4d51be3537dd10d29195
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-17-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 17.06.2024 14:24 - 09.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.06.2024 № 46-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.06.2024 № 46-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-02-02-009201-a 02.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, підпункту 11 пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ» встановлено порушення абзацу восьмого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу сьомого підпункту 1, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 28.02.2024 № 07/02/24 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Івано-Франківська регіональна дирекція») на 2024 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ», протокол (протокольне рішення) уповноваженої особи від 13.02.2024 № 4/пр, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2024, договір від 28.02.2024 № 07/02/24, повідомлення про внесення змін до договору від 01.03.2024, додаткову угоду від 29.02.2024 № 1, пояснення Замовника від 20.06.2024, від 24.06.2024 та від 25.06.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у пункті 3 розділу V ТД та у пункті 6 додатку № 4 до ТД зазначено, що: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». Однак, відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпункту 11 пункту 47 Особливостей, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації під час подання тендерної пропозиції учасник не може визначити конфіденційною інформацію про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, при поданні інформації та документів тендерної пропозиції, не визначають їх як конфіденційні. Учасником ФОП «РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ» під час подання своєї тендерної пропозиції визначено конфіденційною інформацію, що підтверджує відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Тим самим порушено пункт 40 Особливостей та абзац 2 частини другої статті 28 Закону, якими визначено, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (статтею 17 Закону). Отже, на порушення абзацу восьмого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу сьомого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ» через те, що він визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей. Також, у додатку 2 до ТД Замовник вимагає документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме діючий страховий поліс ОСАГО, який відповідає особливим умовам використання транспортного засобу по наданню послуги (узагальнена довідка в довільній формі). Учасником ФОП «РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції не надано діючий страховий поліс ОСАГО, який відповідає особливим умовам використання транспортного засобу по наданню послуги (узагальнена довідка в довільній формі), що відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (додаток № 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики»). На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до розділу ІІ додатку № 4 до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (після їх завантаження накладається електронний підпис (КЕП або УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі), що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: 1) *Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що відомості про керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 2) *Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі / фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; 3) Довідка у довільній формі про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю та були відсутні підстави, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. 4) Оновлена цінова пропозиція за результатами аукціону. У визначений ТД строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможцем ФОП «РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ» вищезгадані документи не надано. Отже, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «РИБАК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень: 26.06.2024 11:33 - 11.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2024 11:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про виконання зобов'язання щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Філія АТ "НСТУ" "Івано-Франківська РД" на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-02-009201-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26 червня 2024 року повідомляє про вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель: 1. Сторони дійшли взаємної згоди про розірвання договору про надання послуг (нерегулярні пасажирські перевезення) від 28.02.2024 № 07/02/24 шляхом укладення додаткової угоди № 5 до договору № 07/02/24 від 28 лютого 2024 року про надання послуг (нерегулярні пасажирські перевезення) від 03.07.2024 року (Додаток 1). 2. Вжито заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: - УО вказали на недопустимість в подальшому повторення вказаних недоліків та неухильного дотримання законодавства України щодо публічних закупівель; - у разі допущення в подальшому порушень під час проведення закупівель ініціювати питання притягнення винної особи до дисциплінарної відповідальності; - УО в порядку самоосвіти розглянути всі зміни до процедур, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», а також підзаконних актів, що стосуються порядку проведення публічних закупівель, в тому числі у період воєнного стану; - провести роз'яснювальну роботу з УО з метою недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі; - врахувати результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області під час вирішення питання про можливе преміювання УО за результатами її роботи у відповідному календарному місяці (Додаток 2). Додатки: 1) Додаткова угода №5 до Договору № 07/02/24 від 28.02.2024 року про надання послуг (нерегулярні пасажирські перевезення) від 03.07.2024 року – на 2 арк. в 1 прим.; 2) Службова записка Директора департаменту тендерних процедур, директора юридичного департаменту АТ «НСТУ» від 02.07 2024 №1533 – на 2 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту: 03.07.2024 17:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано.
Дата публікації: 18.07.2024 13:53

Запити/Пояснення