• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

17 312 562.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 562.81 UAH
Номер: c4131161494f49ccbebdd1c5c2054592
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-22-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.03.2024 12:51 - 13.04.2024 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 50 № 21.03.2024 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2024-02-01-015679-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АГРО-ІМЕКС», ТОВ «Укрїнвестбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 09.02.2024 № 17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АГРО-ІМЕКС» (далі – ТОВ «АГРО-ІМЕКС»), «Укрінвестбуд» (далі – ТОВ «Укрінвестбуд»), вимоги про усунення невідповідностей до 17.02.2024 та до 07.03.2024, протоколи уповноваженої особи від 21.02.2024 № 18, від 27.02.2024 № 19, від 07.03.2024 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2024, договір від 14.03.2024 № 1403 на суму 15 010 000,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 02.04.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 15.04.2024 17:15 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2024 17:15

Запити/Пояснення