-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Філе куряче, м’ясо свинини
Завершена
675 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 145.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 145.00 UAH
Номер:
dc8974a689d045da8e71287239b8c3b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-14-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2024 00:00
Період моніторингу:
14.03.2024 14:20 - 05.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2024 № 14-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.03.2024 № 14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-02-01-014879-a від 01.02.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 47 Особливостей №1178.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Стайоха О.О. умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ПАП «Медведівці» умовам тендерної документації встановлено порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договорів поставки товарів, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів поставки товару від 01.03.2024 за №32 та №33 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури, молоді та спорту Трибухівської сільської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2024 за №2 та тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 за №10, тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця Стайоха Олександр Олександрович (далі - ФОП Стайоха О.О.) за Лотом №1 та приватного агропромислового підприємства «Медведівці» (далі- ПАП «Медведівці») за Лотом №2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 за №18 та №19 , повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024 за Лотами №1, №2, договори поставки товару від 01.03.2024 за №32 та №33, пояснення Замовника від 18.03.2024, від 27.03.2024 та пояснення з власної ініціативи від 27.03.2024, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства установлено, що на порушення вимог пункту 47 Особливостей №1178 в тендерній документації не передбачено для учасника спосіб документального підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей №1178.
Проведеним аналізом тендерної пропозиції ФОП Стайоха О.О. на відповідність вимогам тендерної документації (по лоту №1) встановлено наступне.
В підпункті 3 пункту 1 Додатку 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що «…Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, які проходять періодичну санітарну обробку (дезінфекцію) про що учасники надають діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції у другому півріччі 2023 року».
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі, кінцевий термін подання пропозицій 11.02.2024. В складі пропозиції ФОП Стайоха О.О. надано договір від 20.11.2023 за №360 про надання послуг з дератизації приміщень та дезінфекції транспорту укладеного з Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної медицини з терміном дії до 31.12.2023. Відповідно до річного плану та тендерної документації закупівля проводиться на 2024 рік та відповідно до оголошення про проведення закупівлі кінцевий термін подання пропозицій 11.02.2024.
Отже, термін дії вищевказаного договору, наданого ФОП Стайоха О.О. у складі тендерної пропозиції, минув та не відповідає вимогам тендерної документації.
Під час проведення моніторингу, 22.03.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду пропозиції ФОП Стайоха О.О.
Замовник у відповіді від 27.03.2024 вказав: «… Замовник помилково не звернув увагу, на те, що термін дії наданого учасником договору про надання послуг з дезінфекції транспортних засобів від 20.11.2023 №360 укладено з Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної, минув та не відповідає вимогам тендерної документації…».
Стосовно вимоги Замовника про надання актів за результатами проведення дезінфекції транспортних засобів у другому півріччі 2023 року, встановлено, що ФОП Стайоха О.О. у складі тендерної пропозиції подано лише один акт на проведення дезінфекції від 22.11.2023 року за №165, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Стайоха О.О. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проведеним аналізом тендерної пропозиції ПАП «Медведівці» на відповідність вимогам тендерної документації (по Лоту №2) встановлено наступне.
У пункті 1 «Зміст i спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначена вимога щодо завантаження учасником «…в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) за формою, визначеною Додатком 4 до тендерної документації документації…».
Проте, ПАП «Медведівці» у складі тендерної пропозиції не подано лист-згоду щодо обробки персональних даних.
У підпункті 3 пункту 1 додатку №6 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» (далі – додаток №6) до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п.1 ч.2 ст.16 Закону)» Замовником зазначено вимогу, що «…Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, які проходять періодичну санітарну обробку (дезінфекцію) про що учасники надають діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції у другому півріччі 2023 року».
Моніторингом тендерної пропозиції ПАП «Медведівці» встановлено, що учасником подано чинний договір про надання послуг від 09.01.2024 за №09/01-м укладений з ТОВ «Гадз-Агро» щодо санітарної обробки (дезінфекції) транспортних засобів спеціальними розчинами, строк якого закінчується 31.12.2024 року та один акт проведення дезінфекції від 23.01.2024 року, однак відсутні акти за результатами дезінфекції у другому півріччі 2023 року.
У підпункті 3 пункту 2 додатку №6 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.2 ч.2 ст.16 Закону)» Замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками: «…на осіб, зазначених у вищевказаному листі (довідці), які супроводжуватимуть продукти в дорозі/ виконуватимуть навантажувально – розвантажувальні роботи скан-копію особистої медичної книжки з результатами проходження обов'язкового медичного огляду, дійсного на момент подання документів тендерної пропозиції…».
Учасником закупівлі ПАП «Медведівці» у складі пропозиції подано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2024 за №18 у якій зазначено про наявність одного працівника – Добровольський Сергій Анатолійович.
Відповідно до «Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) за результатами медичного огляду для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150 (далі-Наказ №150).
Аналізом тендерної пропозиції ПАП «Медведівці» встановлено, що у складі пропозиції не подано скан-копії особистої медичної книжки на Добровольського Сергія Анатолійовича, а лише «Медичну Карту огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я».
У підпункті 5.7 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії, визначені ст. 16 Закону, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у додатку №6 до тендерної документації Замовником зазначено, що «…переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 44 Особливостей...».
Переможець ПАП «Медведівці» усі вищеперелічені документи надав замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Під час проведення моніторингу, 22.03.2024 Замовнику було надано запит щодо розгляду пропозиції ПАП «Медведівці» на відповідність переможця вимогам підпункту 5.7 пункту 5 розділу III тендерної документації та додатку № 6 до тендерної документації.
Замовник у поясненні з власної ініціативи від 27.03.2024 зазначив, що «…Замовник помилково не звернув увагу, на те, що переможець процедури закупівлі по Лот 2 "М'ясо свинини" ПАП "Медведівці" надав документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Отже, в порушення підпункту 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ПАП «Медведівці» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень:
28.03.2024 11:21 - 12.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2024 11:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Трибухівської сільської ради 03.04.2024 року на електронну адресу ФОП Стайохи О. О. відправлено Додаткову угоду №1 про припинення дії Договору № 32 від 01.03.2024 року на виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області від 28.03.2024р.
2. Між відділом освіти, культури, молоді та спорту Трибухівської сільської ради та ПАП «Медведівці» укладено Додаткову угоду №1 про припинення дії Договору №33 від 01.03.2024р. І оприлюднино через електронну систему закупівель звіт про розірвання Договору №33 від 01.03.2024р.
Дата публікації звіту:
03.04.2024 17:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
11.04.2024 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
a7bf7a50b7784c4c9ad1d38583e50826
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.03.2024 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Філе куряче, м’ясо свинини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-01-014879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cb3151982f85491d91d127bd5cdc2e59
Назва:
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби ( обл.)
Дата опублікування:
18.03.2024 11:51
Опис:
1. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на офіційному веб сайті Мінфін за посиланням:https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/ . При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників, на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Філе куряче, м'ясо свинини» у відповідності до п. 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщено на офіційному веб-сайті Замовника за посиланням: https://trybuhivci-osvita.gov.ua/news/1710514923/
Номер:
1a0ff35bbb9f46ea95389f78aad9fbe8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.03.2024 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Філе куряче, м’ясо свинини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-01-014879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. В пункті 1 додатку №6 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати «…діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів…».
Однак, у складі пропозиції ФОП Стайоха О.О. подано договір про надання послуг від 20.11.2023 за №360, де серед інших послуг у переліку ветеринарно-санітарних заходів є дезінфекція транспортних засобів, але у пункті 6.3. розділу 6 «Дія договору» зазначено, що «…строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у пункті 6.1. цього договору та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним, але не довше, ніж до 31 грудня 2023 року», тобто даний договір дійсний з 20.11.2023 до 31.12.2023 і станом на дату подання тендерних пропозицій він уже не є чинним.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Стайоха О.О. вимогам додатку № 6 до тендерної документації.
2. У підпункті 5.7 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії, визначені ст. 16 Закону, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення» розділу ІІІ «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» та у додатку №6 до тендерної документації Замовником зазначено, що «…переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 44 Особливостей...».
Однак, переможець ПАП «Медведівці» усі вищеперелічені документи надав замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ПАП «Медведівці» вимогам підпункту 5.7 пункту 5 розділу III тендерної документації та додатку № 6 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c82f22361ef247b5b3107745e2e62440
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2024-02-01-014879-a Філе куряче, м’ясо свинини (ДК 021:2015 -15110000-2 М’ясо)
Дата опублікування:
27.03.2024 17:25
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) на закупівлю UA-2024-02-01-014879-a Філе куряче, м’ясо свинини ДК 021:2015 -15110000-2 М’ясо повідомляємо наступне:
Замовник помилково не звернув увагу, на те, що термін дії наданого учасником договору про надання послуг з дезінфекції транспортних засобів від 20.11.2023 №360 укладено з Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної, минув та не відповідає вимогам тендерної документації, а також помилково не звернув увагу, на те, що переможець процедури закупівлі надав документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Номер:
012d0883564c470eab6388545c5e2279
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2024-02-01-014879-a Філе куряче, м’ясо свинини (ДК 021:2015 -15110000-2 М’ясо)
Дата опублікування:
27.03.2024 17:58
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) на закупівлю UA-2024-02-01-014879-a Філе куряче, м’ясо свинини ДК 021:2015 -15110000-2 М’ясо повідомляємо наступне:
1. Замовник помилково не звернув увагу, на те, що учасником закупівлі по Лот 1 "Філе куряче" ФОП Стайоха О.О. надано договір про надання послуг з дезінфекції транспортних засобів від 20.11.2023 №360 укладено з Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної,термін дії якого минув та не відповідає вимогам тендерної документації.
2.А також Замовник помилково не звернув увагу, на те, що переможець процедури закупівлі по Лот 2 "М'ясо свинини" ПАП "Медведівці" надав документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.