• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб з борошна пшеничного І ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного І ґатунку, булочка з борошна пшеничного 1 ґатунку

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони.

Завершена

3 385 606.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 928.03 UAH
Номер: 6081be5f61ee4610992a5942a3d065b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 22.01.2025 15:27 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.01.2025 № 2-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 21.01.2025 № 2-З Витяг з переліку процедур закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу 15. UA-2024-02-01-014678-a 01.02.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, SmirikaV84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та вимогам Особливостей № 1275, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимогам «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275» (далі – Особливості № 1275), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи Військової частини 2269 Національної гвардії України (далі – Замовник) протоколом від 01.02.2024 року № 6/сп; пропозицію фізичної особи підприємця «Савінов Олексій Валерійович» (далі – ФОП «Савінов Олексій Валерійович»); протокол уповноваженої особи про визначення Переможця від 12.02.2024 року № 6/2сп; повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024 року, договір про закупівлю від 14.02.2024 року № 31/ПС (далі - Договір); додаткові угоди до договору: від 07.11.2024 року №1; від 08.11.2024 року №2; від 11.12.2024 року №3; від 20.12.2024 року №4; від 03.01.2025 року №5; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.01.2025 року.
Період усунення порушень: 04.02.2025 11:05 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2025 11:05

Запити/Пояснення