-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина
ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ
Завершена
3 407 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 071.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 071.00 UAH
Номер:
9181758c8096446fa199831f614aecca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-26-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 14:59 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 29-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 18 березня 2024 року № 003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.03.2024 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-02-01-010537-a, 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради на 2024 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2024 № 4; роз’яснення Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; перелік змін, внесених у додаток 1 до тендерної документації; нову редакцію додатку 1 до тендерної документації, оприлюднену 06.02.2024 в електронній системі закупівель; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців БАБІЯ В.В. (далі – ФОП БАБІЙ В.В.) та НЕТУДИХАТИ О.А. (далі – ФОП НЕТУДИХАТА О.А.), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІС ТОРГ ПОДІЛЛЯ» (далі – ТОВ «ЛІС ТОРГ ПОДІЛЛЯ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП БАБІЄМ В.В. у тендерній пропозиції; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛІС ТОРГ ПОДІЛЛЯ»; протокольні рішення уповноваженої особи від 15.02.2024 № 6, від 19.02.2024 № 7 та від 23.02.2024 № 10; пояснення Замовника, надане 05.04.2024 через електронну систему закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП НЕТУДИХАТОЮ О.А. відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 29.02.2024 № 28/1; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
12.04.2024 11:42 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
ebdf567778f54255b627fced790d3ddc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2024 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-01-010537-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0b154b7ab8ee4e6f80223aace3ed6b56
Назва:
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області за результатами моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
05.04.2024 14:27
Опис:
Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2024-03-26-000019 ● 9181758c8096446fa199831f614aecca
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2024 року: 14:59
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-04-04 11:53:23) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-03-26-000019 ● 9181758c8096446fa199831f614aecca, затвердженого Начальником Управління Тетяною ВЕЛЬКО (наказ від 26.03.2024 № 29-З). Згідно вказаного Запиту №1 вимагається:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-010537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-01-010537-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.»
Щодо суті питань за Запитом №1
1. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради, є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Деревина дров’яна) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-01-010537-a).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 3 407 100,00 (три мільйони чотириста сім тисяч сто гривень 00 копійок) грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби в забезпеченні підпорядкованих закладів освіти Замовника необхідним товаром для спалювання в котлах.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за календарний рік (бюджетний період) 2022/2023 років. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційному веб–сайті Товарної біржі «Українська товарна біржа» за посиланням https://www.ueex.com.ua/ в розділі «Біржові котирування: Деревина. Індекси та інші цінові показники ТОВ «Українська енергетична біржа» Біржові котирування. Деревина. Індекси та інші цінові показники» за посиланням https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/wood/indexes/. Також порівняльним аналізом ціни на деревину без врахування вартості на їх доставку порівнювались ціни з використанням державної платформи «ДіЯ» за посиланням https://drovae.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини, що оприлюднені в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/tender?cpv=03410000-7&proc_type=aboveThreshold&status=complete у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку або через біржові аукціони лісових господарств, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Хочемо зауважити, що нами не формувались запити у письмовому вигляді до суб’єктів господарювання, що займаються реалізацією деревини для отримання комерційних пропозицій на товар з метою запобігання ризиків, які можуть бути розцінені як корупційні правопорушення або порушення прозорості закупівлі.
Варто зазначити, що чинним законодавством також не покладено обов’язку на замовників закупівлі перед плануванням закупівлі робити запити до учасників з підстав отримання комерційних цін на товари.
Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір бюджетного призначення: 3 407 100,00 (три мільйона чотириста сім тисяч сто гривень 00 копійок) грн. згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника. Місцевий бюджет.
Водночас, нами як розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів обов’язково враховано вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля деревини, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинна відповідати вимогам технічних вимог «Деревина дров’яна». Наразі окремого чинного Національного стандарту на такий товар як «деревина дров’яна» в Україні на затверджено.
Обґрунтування якісних та технічних характеристик.
1. Кількісні вимоги до предмету закупівлі:
№
п/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру К-ть
Діаметр см
Довжина, см
1. деревина дров’яна м.куб. 1662 20-40 100 (з відхиленням не більше 5 см)
2. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару за адресою замовника, витрати на перевезення, проведення розвантажувально-навантажувальних робіт.
3. Загальні умови поставки товарів:
- Виконавець забезпечує суворе дотримання правил прийому сировини.
-Товар постачається учасником-переможцем протягом 2024 року за додатково погодженими партіями.
4. Поставка здійснюється за адресою замовника в робочі дні та години.
5. Вимоги щодо якості продукції:
5.1. Якість продукції повинна відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
5.2. Деревина дровяна, повинна бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилася не повинна перевищувати 30 мм. Продукція не повинна бути в попередній експлуатації.
5.3. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м.куб. Товар повинен бути українського походження.
5.4. Дрова повинні бути без гнилі та трухляви.
Місце поставки (передачі) Товару:
Заклади відділу освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради.
Заклади відділу освіти Дашівської селищної ради додається PDF файлі
2. Замовником забезпечено оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-01-010537-а відповідно до пункту 4¹постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація https://osv.org.ua/rada/41420649/obgruntuvannya-zakupivel-16-15-34-04-04-2024/.
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. Протокол обґрунтування для закупівлі;
4. Обґрунтування до закупівлі;
5. Перелік закладів.