-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі ( суміш сухофруктів, родзинки без кісточок, томатна паста, курага, чорнослив без кісточок ,горошок зелений с/м,шипшина)
Завершена
2 873 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 365.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 365.00 UAH
Номер:
80bf11e4e4bc4c209d120afb3db3a79a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-01-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2024 00:00
Період моніторингу:
01.04.2024 17:52 - 23.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-02-01-009042-a 01.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ФОП ВЕРХОЛАЗ ІРИНА ВАСИЛІВНА встановлено порушення вимог абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.02.2024 № 31 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.02.2024 № 42, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2024, договір від 19.02.2024 № 90, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 08.04.2024 року.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП ВЕРХОЛАЗ ІРИНА ВАСИЛІВНА з ціною пропозиції 2 141 170,00 грн (без ПДВ), ФОП ПЕДЧЕНКО МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА з ціною пропозиції 2 141 175,00 грн (без ПДВ).
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ФОП ВЕРХОЛАЗ ІРИНА ВАСИЛІВНА з ціною пропозиції 2 141 170,00 грн (без ПДВ).
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП ВЕРХОЛАЗ ІРИНА ВАСИЛІВНА умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до Додатку № 2 до ТД («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») учасник повинен надати у складі пропозиції копії сертифікатів та/або ветеринарних свідоцтв (довідок) та/або декларації виробника та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі (товару).
При цьому, у складі пропозиції Переможця надано сертифікат управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000, що не може посвідчувати якість товару, що пропонує учасник до постачання.
Наданим сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно складування, зберігання, транспортування, роздрібної та оптової торгівлі (реалізації) продуктами харчування, які здійснює фізична особа-підприємець ФОП ВЕРХОЛАЗ ІРИНА ВАСИЛІВНА відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Однак, Переможцем у складі пропозиції не надано жодного документа, що підтверджує саме якість предмета закупівлі (товару), чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей.
Таким чином, в порушення абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП ВЕРХОЛАЗ ІРИНА ВАСИЛІВНА як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а уклав з ним договір про закупівлю на суму 2 141 170,00 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень:
24.04.2024 15:50 - 09.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2024 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано відповідно до ст.651,654 Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту:
02.05.2024 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
2c56173c29c94c03ac4831f83832dbbf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2024 21:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-009042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
79970f34df524871be39af1b6f76e13b
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
08.04.2024 09:53
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-009042-a) повідомляємо наступне. Планова потреба в закупівлі оброблених фруктів та овочів розрахована на підставі затвердженого Управлінням безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини ,державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби у Київській області меню та технологічних карт закладів освіти з урахуванням кількості дітей,які забезпечуються безкоштовним харчуванням у 2024 році. Розмір бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості закупівлі згідно бюджетного призначення та рішення сесії Миронівської міської ради.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
https://myronivka-osvita.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-15-11-00-27-02-2023/