-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«За кодом CPV за ДК 021:2015: 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (КТ з описом досліджень)»
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"( зі змінами).
Завершена
8 147 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 736.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 736.25 UAH
Номер:
e62677a6716445f19c88b9d331f6ae6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
18.04.2024 17:48 - 10.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2024 Одеса № 88
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 18.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 88
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2024-02-01-003611-a 01.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД, внесення змін до ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору, умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» територіальних громад Броварського району Київської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2024 № 30 та ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 № 34, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІ-МЕД 2000» (далі ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000» виявлених Замовником невідповідностей, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.02.2024 № 43, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.02.2024, договір про закупівлю медичних послуг від 23.02.2024 № 59, пояснення та документи Замовника, надані 30.04.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до вимог Додатка 1 до ТД на підтвердження додаткових вимог
Учасник повинен надати гарантійний лист, зокрема щодо:
1. Здійснення оплати проводиться згідно актів виконаних робіт після надання (виконання) послуг та перевірки їхньої якості;
2. Послуги з діагностичних послуг надаються медичними працівниками Учасника, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України;
3. Якість послуг повинна відповідати чинним нормативним актам (для даного виду послуг) на території України, чинним стандартам, технічним умовам та вимогам, які звичайно пред’являються до послуг даного виду;
4. Виконавець при наданні послуг несе відповідальність за додержання його представниками вимог охорони праці та пожежної безпеки, екологічних вимог згідно діючого законодавства;
5. Виконавець надає Замовнику результати діагностичних послуг в паперовому вигляді на бланках відповідної форми, які затверджені чинним Законодавством. При потребі результати повинні надаватися на магнітному носію (диску).
Однак на порушення вимог Додатка 1 до ТД учасником процедури ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000» у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначений гарантійний лист.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.04.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника в частині відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000» вимогам Додатка 1 до ТД Замовник 30.04.2024 надав пояснення, в якому зазначив: «Враховуючи необхідність в отриманні послуг з комп’ютерної томографії за укладеними договорами з НСЗУ за програмою медичних гарантій, Замовником проаналізовано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000», та на підтвердження відповідності Додатка 1 взято до уваги проєкт Договору, до якого учасник надав лист-згоду з проєктом договору (додається), та в якому йдеться про дотримання нормативних актів та забезпечення надання послуг, якість яких відповідає вимогам, встановленим для такого виду послуг (пункт 1.3 розділу 1, та підпункт 3.4.2 пункту 3.4 розділу 3 Договору); про оплату наданих послуг шляхом підписання сторонами акту наданих послуг (розділ 2 Договору); про дотримання правил та норм охорони праці, техніки безпеки, інших нормативних документів (підпункт 3.4.5 пункту 3.4. розділу 3 Договору), про вимогу своєчасного та повного оформлення всіх супровідних документів, що стосуються цього Договору (підпункт 3.1.5. пункту 3.1 розділу 3 Договору) (Договір додається). На підтвердження кваліфікаційним вимогам, було взято до уваги довідку про кваліфікацію персоналу кабінету комп’ютерної томографії ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000» працюючого у сфері використання ядерної енергії (додається), та Наказів на призначення № 1/10/22, № 3-К, № 10-К (додаються). На підтвердження того, що обладнання на якому виконується обстеження, має знаходитись за місцезнаходженням Виконавця, але не більше 2 км від місцезнаходження юридичної адреси Замовника, було взято до уваги довідку (додається), в якій йдеться про те, що місце надання послуг: Комунальне некомерційне підприємство «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» територіальних громад Броварського району Київської області, 07400, вул. Шевченка 14, м. Бровари, Київська область, Україна».
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до вимог зазначених у Додатку 1 до ТД Замовник встановив чітку вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції саме гарантійного листа.
Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
07.05.2024 17:08 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2024 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП "Броварська багатопрофільна клінічна лікарня" повідомляє, що з метою виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, договір № 59 від 23.02.2024 розірвано, порушення усунуто.
Дата публікації звіту:
09.05.2024 14:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
14.05.2024 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
16ad26b9a16448c28ee72b0fad3e43f6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.04.2024 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІ-МЕД 2000» вимогам Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист на підтвердження додаткових умов, а саме:
Здійснення оплати проводиться згідно актів виконаних робіт після надання (виконання) послуг та перевірки їхньої якості;
Послуги з діагностичних послуг надаються медичними працівниками Учасника, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України;
Якість послуг повинна відповідати чинним нормативним актам (для даного виду послуг) на території України, чинним стандартам, технічним умовам та вимогам, які звичайно пред’являються до послуг даного виду;
Виконавець при наданні послуг несе відповідальність за додержання його представниками вимог охорони праці та пожежної безпеки, екологічних вимог згідно діючого законодавства;
Виконавець надає Замовнику результати діагностичних послуг в паперовому вигляді на бланках відповідної форми, які затверджені чинним Законодавством. При потребі результати повинні надаватися на магнітному носію (диску);
Обладнання на якому виконується обстеження, має знаходитись за місцезнаходженням Виконавця, але не більше 2 км від місцезнаходження юридичної адреси Замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4ec393a60a6e4da2a31d90d5c538c0dd
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
30.04.2024 15:41
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-01-003611-a
На виконання запиту Держаудитслужби України від 26.04.2024 про надання пояснень, інформації та документів уповноважена особа КНП «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» повідомляє:
1. Обґрунтування розміру витрат, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась середня орієнтовна кількість проведення досліджень з обстеження хворих шляхом комп’ютерної томографії за попередні періоди, згідно рапорту, наданого заступником директора з економічних питань.
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, вимог щодо надання медичних послуг, затверджених Національною службою здоров’я України.
Визначення обсягу надання послуг здійснено відповідно до прогнозованої кількості надання послуг замовником, зокрема з урахуванням інформації про приблизну чисельність пацієнтів.
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.bbkl.com.ua/обґрунтування-технічних-та-якісних-х-125/
2. Враховуючи необхідність в отриманні послуг з комп’ютерної томографії за укладеними договорами з НСЗУ за програмою медичних гарантій, Замовником проаналізовано тендерну пропозицію учасника «ПРОФІ-МЕД 2000» , та на підтвердження відповідності Додатка 1 взято до уваги проєкт Договору, до якого учасник надав лист-згоду з проєктом договору (додається), та в якому йдеться про дотримання нормативних актів та забезпечення надання послуг, якість яких відповідає вимогам, встановленим для такого виду послуг (пункт 1.3 розділу 1, та підпункт 3.4.2 пункту 3.4 розділу 3 Договору); про оплату наданих послуг шляхом підписання сторонами акту наданих послуг (розділ 2 Договору); про дотримання правил та норм охорони праці, техніки безпеки, інших нормативних документів (підпункт 3.4.5 пункту 3.4. розділу 3 Договору), про вимогу своєчасного та повного оформлення всіх супровідних документів, що стосуються цього Договору (підпункт 3.1.5. пункту 3.1 розділу 3 Договору) (Договір додається). На підтвердження кваліфікаційним вимогам, було взято до уваги довідку про кваліфікацію персоналу кабінету комп’ютерної томографії ТОВ «ПРОФІ-МЕД 2000» працюючого у сфері використання ядерної енергії (додається), та Наказів на призначення № 1/10/22, № 3-К, № 10-К (додаються). На підтвердження того, що обладнання на якому виконується обстеження, має знаходитись за місцезнаходженням Виконавця, але не більше 2 км від місцезнаходження юридичної адреси Замовника, було взято до уваги довідку (додається), в якій йдеться про те, що місце надання послуг: Комунальне некомерційне підприємство «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» територіальних громад Броварського району Київської області, 07400, вул. Шевченка 14, м. Бровари, Київська область, Україна.