-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо)
код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо)
Завершена
1 499 796.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 997.96 UAH
мін. крок: 1% або 14 997.96 UAH
Номер:
72b9d2f7cfb3426f8bfb2b0d37af62d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
12.03.2024 17:17 - 03.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 № 39
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 11.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.03.2024 № 39
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2024-02-01-002623-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ПП «ОККО-СЕРВІС» встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківблагоустрій» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2024 № 18, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої від 05.02.2024 № 21, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.02.2024, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС» (далі - ПП «ОККО-СЕРВІС», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.02.2024, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2024 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024, договір про закупівлю від 20.02.2024 № 33ТЛБЗ-2103/24 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20.02.2024 року, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 14.03.2024 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що вимогами пункту 5 розділу 3 тендерної документації (файл «ТД нова.doc») та Додатку №1 до тендерної документації (файл «ДОДАТОК 1 новий.doc») Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що визначені в Додатку 3 (для переможця) до тендерної документації, а саме – документи про підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Однак, учасником-переможцем ПП «ОККО-СЕРВІС» в порушення пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації та підпунктів 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей вищезазначені документи в чотирьохденний термін з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не було надано.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Однак, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 20.02.2024 № 33ТЛБЗ-2103/24.
Замовник 11.03.2024 в електронній системі закупівель оприлюднив звіт про виконання Договору, сума оплати за яким складає 1 469 100,00 гривень.
Період усунення порушень:
01.04.2024 21:17 - 16.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2024 21:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, КП «Харківблагоустрій» зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшій роботі.
Додатково повідомляємо, що Уповноважена особа, яка проводила дану процедуру закупівлі звільнилась.
Дата публікації звіту:
03.04.2024 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
dfc82cd56d7e48f5afba6b5058372895
Назва:
щодо звіту про виконання договору
Дата опублікування:
13.03.2024 10:00
Опис:
КП «Харківблагоустрій» повідомляє, що зобов’язання за Договором № 33ТЛБЗ-2103/24 від 20.02.24р. про закупівлю коду ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо» виконані, про що 11.03.2024 р. о 8-44 опубліковано звіт про виконання договору.
Номер:
929ad42e70494d2fa2da64da07a459f7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2024 16:40
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «код ДК 021:2015 - 09130000-9 - нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-01-002623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
78bee4bf3d4c48d5b84007cba1d7313b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.03.2024 11:57
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
На Ваш запит від 13.03.24 , у межах проведення Моніторингу № UA-M-2024-03-11-000098, процедури закупівлі коду ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо», комунальне підприємство «Харківблагоустрій» по першому питанню повідомляє: відповідно до пункту 14 Особливостей, підприємство здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Запланована закупівля, незалежно від вартості включається до річного плану закупівель Замовника відповідно до статті 4 Закону. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість на підставі потреб замовника та пропозицій ринку збуту такого виду товарів. Якість товару: Бензин А-95 повинно відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельних, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927 ( далі- Технічний регламент) або еквівалент та вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро або еквівалент. Дизельне паливо повинно відповідати Технічному регламенту та вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро або еквівалент. Мета використання бензину А-95, дизельного палива – забезпечення безперебійної та ефективної експлуатації автотранспорту Замовника, що дислокуються у м. Харкові. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення.(скріншоти додаються) ), крім того, проведено аналіз загальнодоступної інформації, що міститься у відкритому доступі. РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ коду ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо»: Дизельне палево: 50,76 грн.*16300л=827388 грн.; Бензин А-95: 50,94грн.*13200л.=672408грн. Усього: 1499796 грн.
По другому питанню: Комунальне підприємство «Харківблагоустрій» не є Головним розпорядником бюджетних коштів, але уся інформація що стосується, предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості, технічних та інших вимог розміщена на офіційному сайті Харківської міської ради ( https://www.city.kharkiv.ua/uk/dokumentyi/gosudarstvennyie-zakupki/e-tender.html) (скріншот додається) Також повідомляємо, що на етапі розміщення річного плану закупівлі в електронній системі закупівель додатково було розміщено документ, у вигляді окремого файлу, в якому міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик, та розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, який є загальнодоступний для перегляду. (посилання https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-01-001071-b).(скріншот додається). Протокол №50 від 14.03.24 р. уповноваденої особи. та інші документи додаються