• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо)

код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин: бензин А-95; код ДК 021:2015 - 09134200-9-Дизельне паливо: дизельне паливо)

Завершена

1 499 796.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 997.96 UAH
Номер: 72b9d2f7cfb3426f8bfb2b0d37af62d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 12.03.2024 17:17 - 03.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 № 39 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.03.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024 № 39 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3. UA-2024-02-01-002623-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ПП «ОККО-СЕРВІС» встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківблагоустрій» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2024 № 18, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої від 05.02.2024 № 21, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.02.2024, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС» (далі - ПП «ОККО-СЕРВІС», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.02.2024, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2024 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024, договір про закупівлю від 20.02.2024 № 33ТЛБЗ-2103/24 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20.02.2024 року, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 14.03.2024 року (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що вимогами пункту 5 розділу 3 тендерної документації (файл «ТД нова.doc») та Додатку №1 до тендерної документації (файл «ДОДАТОК 1 новий.doc») Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що визначені в Додатку 3 (для переможця) до тендерної документації, а саме – документи про підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Однак, учасником-переможцем ПП «ОККО-СЕРВІС» в порушення пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації та підпунктів 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей вищезазначені документи в чотирьохденний термін з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не було надано. Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Однак, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 20.02.2024 № 33ТЛБЗ-2103/24. Замовник 11.03.2024 в електронній системі закупівель оприлюднив звіт про виконання Договору, сума оплати за яким складає 1 469 100,00 гривень.
Період усунення порушень: 01.04.2024 21:17 - 16.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2024 21:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, КП «Харківблагоустрій» зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшій роботі. Додатково повідомляємо, що Уповноважена особа, яка проводила дану процедуру закупівлі звільнилась.
Дата публікації звіту: 03.04.2024 17:38

Запити/Пояснення