-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна
Завершена
2 030 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 152.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 152.40 UAH
Номер:
18046427c2044f848b718ca66d7e19de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2024 00:00
Період моніторингу:
28.06.2024 11:04 - 20.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2024 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.06.2024 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-01-31-011447-a 31.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів; абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час формування тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік комунального підприємства по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 31.01.2024р.№16, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.02.2024, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НКП Дніпро», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.02.2024 № 25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.02.2024, договір від 19.02.2024 № 40, пояснення (інформацію, документи) від 04.07.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 24 Особливостей.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступні позиції щодо коду товарів, що становлять предмет закупівлі та придбання яких здійснюється Замовником згідно інформації, розміщеної в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме:
44163000-0 Труби та арматура;
44163100-1 Труби.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Моніторингом встановлено, що пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме:
- витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який / яка оформлена на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі».
При цьому, Замовником зазначено, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим.
Слід зазначити, що з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів.
Отже, із 04.09.2023 Замовник може самостійно перевірити в Реєстрі інформацію про наявність або відсутність відомостей про керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до якого застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у пункті 3 додатку 2 до тендерної документації до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження переможцем відсутності підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей суперечать вимогам, встановленим у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Реєстру не був обмеженим.
Враховуючи вищевикладене, в порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень:
08.07.2024 13:37 - 23.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2024 13:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо усунення порушень моніторингу до закупівлі
«Арматура трубопровідна»
(UA -2024-01-31-011447-a)
02 липня 2024 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області було здійснено моніторинг закупівель Комунального підприємства по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради, в ході якого були виявлені порушення щодо закупівлі товару «Арматура трубопровідна» за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої».
10 липня 2024 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області було надіслано висновок щодо зобов’язання усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На виконання висновку для усунення порушень Комунальним підприємством по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради були проведенні наступні дії:
Для уповноваженої особи було проведено роз’яснення, щодо недопущення в подальшому аналогічних помилок, за результатами бесіди уповноваженою особою буде пройдено курси-навчання, які будуть в найближчий час.
Також уповноваженою особою будуть враховані Ваші зауваження в подальшому під час проведення закупівель.
Дата публікації звіту:
11.07.2024 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
9f5d21e1fcde447c8578d6c5c7b300c9
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.07.2024 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-011447-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
653922a6a1bf467aa156616bf7eb36bc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.07.2024 13:14
Опис:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Арматура трубопровідна»
(UA -2024-01-31-011447-a)
На Ваш запит від 02.07.2024 року Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради повідомляє наступне:
31 січня 2024 року КП «Тепловик» було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Арматура трубопровідна», код національного класифікатора України ДК:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, для виконання ремонтних, монтажно- будівельних робіт по ремонту котелень та тепломереж в між опалювальний період, а також проектів по реконструкції котелень.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що базовий техніко-економічний аналіз закупівлі за Технічними умовами виконується фахівцями нашого підприємства з огляду на систематичний моніторинг технічної інформації від різних виробників аналогічної продукції та цінових пропозицій для різних видів продукції, а також зважаючи на вимоги проектно-технічної документації.
В свою чергу, напередодні розміщення оголошення ми провели аналіз закупівель та цін на арматуру трубопровідну продукцію на майданчику прозоро, зробили розрахунок за цінами, що розміщувались на вебсайтах декількох постачальників (виробників), а також було взято до уваги комерційні пропозиції постачальників. (додатки додаються).
Щодо очікуваної вартості, то вона вказана в оголошені до закупівлі і визначена на підставі вищенаведеного моніторингу.
Додатки на 22 аркушах