-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби попередньоізольовані та комплектуючі до них
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер:
4f8a37faa5e346ee953c9503a4fdcd8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 15:29 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-01-31-011637-a 31.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2024 № 13 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» (далі – Переможець), прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2024 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2024, договір від 21.02.2024 № 45, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 23.03.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» з остаточною ціною пропозиції 1 394 760,00 грн з ПДВ, ТОВ «Перший трубний завод» з остаточною ціною пропозиції 1 395 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «Термо – Ізолі» з остаточною ціною пропозиції 1 924 999,97 грн з ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» з ціною 1 394 760,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
11.04.2024 17:10 - 17.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2024 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
5f0b4c60d39a4e13b31a50ddb35164c6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3166c3f5072240ccb64884e0e6f4f868
Назва:
Про надання пояснень відповідно до моніторингу Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2024-03-20-0000025)
Дата опублікування:
23.03.2024 13:34
Опис:
По першому питанню запиту
1) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби підприємства, у зв”язку із аварійним станом тепломереж (підтверджено відповідними актами обстежень стану ділянок теплових мереж), сформовані, узгоджені відповідними технічними службами підприємства та наведені у додатку 3 до тендерної документації. Потреба в заміні теплової мережі складає:
від котельні по вулиці І. Франка, 16 на ділянці від ТК63А до ТК66 по вулиці Опільського, 2- Камінна, 4;
від котельні по вулиці Галицька, 40 на ділянці від ТК53 до ТК 53-а по просп.Злуки, 9. Технічні характеристики труб та комплектуючих наведені у службових записках та актами обстежень стану ділянок теплових мереж(додаються).
2) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу III примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Розрахунок очікуваної вартості та пропозиції виробників додаються.
Пояснення щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комерційні пропозиції становлять: ТОВ «Перший трубний завод» - 3421014,58 гривень; Корпорація «Енергоресурс- 3436710,97 гривень, ТОВ «Термо- Ізол» - 3400444,70 гривень. Середня вартість пропозицій на труби попередньоізольовані та комплектуючі до них відповідно - 3419390,083 гривень. У даній вартості: середні значення вартості труби (224 м) – 2188179,84 гривень; комплектуючих (з врахуванням 10 нерух.опор) – 1231210,243 гривень. Оскільки підприємством визначено потребу у 8 нерух.опорах, то вартість комплектуючих (з врахуванням 8 нерух.опор) відповідно складе – 1152370,497 гривень.
Керівництвом підприємства прийнято рішення щодо закупівлі труб товщиною 8 мм, а пропозиції виробників були надані на труб и товщиною 7 мм, відповідно скорегована очікувана вартість труб складе 2500776,96 гривень (2188179,84*8/7). Підсумовуючи зазначене загальна вартість предмету закупівлі: 2500776,96+115370,497 = 3653147 гривень.
Враховуючи наведене, замовником сформовано очікувану вартість предмету закупівлі - 3500000 гривень.
По другому питанню запиту
1) Комунальне підприємство «Тернопільміськтеплокомуненерго» здійснювало планування та проведення закупівлі за власні кошти, не є суб’єктом управління об’єктами державної власності, суб’єктам господарювання державного сектору економіки, головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки та не підпадає під дію вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2)Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://teplo.te.ua/.