-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Костюм спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ЛОТ 1 5 тис. к-тів до 31.03.2024 5 тис. к-тів до 30.04.2024 15 тис. к-тів до 31.05.2024 ЛОТ 2 5 тис. к-тів до 31.03.2024 5 тис. к-тів до 30.04.2024 15 тис. к-тів до 31.05.2024 ЛОТ 3 5 тис. к-тів до 31.03.2024 5 тис. к-тів до 30.04.2024 15 тис. к-тів до 31.05.2024 ЛОТ 4 5 тис. к-тів до 31.03.2024 5 тис. к-тів до 30.04.2024 15 тис. к-тів до 31.05.2024
Завершена
429 499 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 536 873.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 536 873.75 UAH
Номер:
73bb47c419da49e78310e35b0a549ba5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
10.04.2024 12:42 - 02.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-01-31-008908-a 31.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання ДОТ законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції ТОВ «МІК», ТОВ «Астра Люкс», ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (далі – Державний оператор тилу, ДОТ) від 31.01.2024, запити до процедури, вимоги про усунення порушень, пропозиції приватне акціонерне товариство «АСТРА ЛЮКС» (далі – ПрАТ «АСТРА ЛЮКС») (Лот 1), товариство з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») (Лот 2), товариство з обмеженою відповідальністю «Олтекс» (далі – ТОВ «Олтекс») (Лот 3), товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСТРІМ-ТЕКС» (далі – ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС») (Лот 4), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи розкриття тендерних пропозицій, протоколи від 13.02.2024 № 13.02.24-8, від 14.02.2024 № 14.02.24-3, від 14.02.2024 № 14.02.24-4, від 16.02.2024 № 16.02.24-2, повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю від 29.02.2024 № 44/02-24-РМ на загальну суму 104 745 000,00 грн. з ПДВ (далі – Договір № 44/02-24-РМ) (Лот 1), додаткова угода № 1 від 29.03.2024 до Договору № 44/02-24-РМ, державний контракт (договір) про закупівлю від 01.03.2024 № 45/02-24-РМ на суму 104 874 000,00 грн. з ПДВ (далі – Договір № 45/02-24-РМ) (Лот 2), додаткова угода № 1 від 29.03.2024 до Договору № 45/02-24-РМ, державний контракт (договір) про закупівлю від 29.02.2024 № 46/02-24-РМ на суму 104 949 000,00 грн. з ПДВ (далі – Договір № 4/02-24-РМ) (Лот 3), додаткова угода № 1 від 29.03.2024 до Договору № 46/02-24-РМ, державний контракт (договір) про закупівлю від 29.02.2024 № 36/02-24-РМ на суму 104 850 000,00 грн. з ПДВ (далі – Договір № 36/02-24-РМ) (Лот 4), додаткова угода № 1 від 29.03.2024 до Договору 36/02-24-РМ, пояснення ДОТ, надані 19.04.2024, 22.04.2024, 09.04.2024 та 30.04.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак, ДОТ в додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановив можливість для переможця торгів надати Замовнику окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Державного оператору тилу, чим не дотримався вимог частини восьмої статті 12 Закону.
З приводу встановленого, Державний оператор тилу надав письмове пояснення, що «…зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет - зв’язку».
Варто зазначити, що Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору.
Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами а саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель.
Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
Період усунення порушень:
03.05.2024 14:39 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2024 14:39
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу спрощеної закупівлі оскаржено до Київського окружного адміністративного суду України.
Дата публікації:
20.05.2024 16:40
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2024-04-10-000034
(UA-2024-01-31-008908-a)
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі моніторингу процедури публічної закупівлі «Костюм спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-008908-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-01-31-008908-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку.
Державна аудиторська служба за результатами моніторингу доходить наступного висновку:
«Відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Однак, ДОТ в додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановив можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Замовника, чим не дотримався вимог частини восьмої статті 12 Закону. З приводу встановленого, Державний оператор тилу надав письмове пояснення, що «…зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.». Варто зазначити, що Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів».
Замовник не погоджується з висновками Держаудитслужби, адже Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог щодо подання документів поза електронною системою закупівель.
Відповідно умов Додатку № 8 до Оголошення про закупівлю Учасник повинен надати замовнику документи згідно пунктів 1-2 цього Додатку шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого оприлюднення - електронною поштою: procurement@dotua.org та volodymyr.datsenko@dotua.org)
Замовником наголошено, що під час проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-06-014872-a) учасниками подавались інформація та документи виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовник під час проведення закупівлі не вимагав та не отримував від учасників будь-якої інформації та документів поза електронною системою закупівель, в тому числі на електронну пошту.
Також зауважимо, що згідно зі статтею 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Таким чином, Закон містить вимоги щодо завантаження через електронну систему закупівель виключно пропозиції. При цьому зауважимо, що документи, які вимагались у додатку 8 від переможця процедури закупівлі не є складовою пропозиції, та відповідно Закон не містить вимог щодо завантаження таких документів переможцем саме через електронну систему закупівель.
Таким чином, зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Дата публікації звіту:
08.05.2024 18:36
Запити/Пояснення
Номер:
8a4a8bb3d65143d2b2ec10e2063e80d5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюму спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-31-008908-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в Додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Державного оператору тилу.
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцями спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотами 1, 2, 3 та 4 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договорів про закупівлю (Лоти 1, 2, 3 та 4) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9cb4a1cf01564bd290b748f08a73f625
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000034 (UA-2024-01-31-008908-a)
Дата опублікування:
19.04.2024 14:34
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм спеціальний літній» ТС A01XJ.33387-049:2019 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
Щодо визначення очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом від 18.02.2020 року №275 та Наказу питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони», із застосуванням методу найбільш економічно вигідної цінової пропозиції.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в Додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Державного оператору тилу.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно умов Додатку № 8 до Оголошення про закупівлю Учасник повинен надати замовнику документи згідно пунктів 1-2 цього Додатку шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого оприлюднення - електронною поштою: procurement@dotua.org та volodymyr.datsenko@dotua.org)
Звертаємо увагу, що під час проведення спрощеної закупівлі учасниками подавались інформація та документи виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовник під час проведення закупівлі не вимагав та не отримував від учасників будь-якої інформації та документів поза електронною системою закупівель, в тому числі на електронну пошту.
Також зауважимо, що згідно зі статтею 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Таким чином, Закон містить вимоги щодо завантаження через електронну систему закупівель виключно пропозиції. При цьому зауважимо, що документи, які вимагались у додатку 8 від переможця процедури закупівлі не є складовою пропозиції, та відповідно Закон не містить вимог щодо завантаження таких документів переможцем саме через електронну систему закупівель.
Таким чином, зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцями спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотами 1, 2, 3 та 4 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
Зазначені документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 1, 4 Додатку № 1 до Оголошення у складі документів пропозиції.
Документи додаються.
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договорів про закупівлю (Лоти 1, 2, 3 та 4) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Документи додаються.
Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Костюм спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)».
2. Протокол робочої групи №30.01.24-1 від 30.01.2024 року.
3. Копії документів щодо продовження строку постачання за Лотами 1, 2, 3, 4.
4. Копії документів переможців закупівлі згідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», подані через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Номер:
2587904a8106493e85abb5127c8d0e2a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюму спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-31-008908-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в Додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Державного оператору тилу.
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцями спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотами 1, 2, 3 та 4 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договорів про закупівлю (Лоти 1, 2, 3 та 4) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0c25e1a6097e48e48ab17cf1c4afc21f
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000034 (UA-2024-01-31-008908-a)
Дата опублікування:
19.04.2024 14:35
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм спеціальний літній» ТС A01XJ.33387-049:2019 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
Щодо визначення очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом від 18.02.2020 року №275 та Наказу питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони», із застосуванням методу найбільш економічно вигідної цінової пропозиції.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в Додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Державного оператору тилу.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно умов Додатку № 8 до Оголошення про закупівлю Учасник повинен надати замовнику документи згідно пунктів 1-2 цього Додатку шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого оприлюднення - електронною поштою: procurement@dotua.org та volodymyr.datsenko@dotua.org)
Звертаємо увагу, що під час проведення спрощеної закупівлі учасниками подавались інформація та документи виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовник під час проведення закупівлі не вимагав та не отримував від учасників будь-якої інформації та документів поза електронною системою закупівель, в тому числі на електронну пошту.
Також зауважимо, що згідно зі статтею 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Таким чином, Закон містить вимоги щодо завантаження через електронну систему закупівель виключно пропозиції. При цьому зауважимо, що документи, які вимагались у додатку 8 від переможця процедури закупівлі не є складовою пропозиції, та відповідно Закон не містить вимог щодо завантаження таких документів переможцем саме через електронну систему закупівель.
Таким чином, зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцями спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотами 1, 2, 3 та 4 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
Зазначені документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 1, 4 Додатку № 1 до Оголошення у складі документів пропозиції.
Документи додаються.
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договорів про закупівлю (Лоти 1, 2, 3 та 4) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Документи додаються.
Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Костюм спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)».
2. Протокол робочої групи №30.01.24-1 від 30.01.2024 року.
3. Копії документів щодо продовження строку постачання за Лотами 1, 2, 3, 4.
4. Копії документів переможців закупівлі згідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», подані через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Номер:
112fdb93ff5545b9a88f922e171baa4a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2024 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-008908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
04ef8214207a40b7a514eded718e0654
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000034 (UA-2024-01-31-008908-a)
Дата опублікування:
22.04.2024 18:36
Опис:
1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм спеціальний літній» ТС A01XJ.33387-049:2019 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення виконання договору.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Номер:
60ab1245a91b4adcb7c4a876e9ea4d8f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2024 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів спеціальних літніх, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-008908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення щодо не відповідності пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» вимогам пункту 3 Додатку 4 Оголошення в частині відсутності у складі пропозиції наказу (файл «Накази про призначення працівників.pdf») про призначення головного бухгалтера Сердюк Т.В., який зазначений п. 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2024 № 182 (файл «Довідка працівники.pdf») - лот № 3.
2. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» за лотом № 4 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівниками Подгородецькою О.А. та Гулая Н.Б., які зазначені у пунктах 54 та 74 Довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю від 05.02.2024 № 280.
3. Надати інформацію щодо стану виконання контрактів (договорів) про закупівлю від 29.02.2024 № 44/02-04-РМ (лот 1), від 01.03.2024 № 45/02-24-РМ (лот 2), від 29.02.2024 № 46/02-24-РМ (лот 3), від 29.02.2024 № 36/02-24-РМ (лот 4).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c98d0c2eac0845cbb5f2c8a379900bdd
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000034 (UA-2024-01-31-008908-a)
Дата опублікування:
25.04.2024 18:49
Опис:
1. Надати пояснення щодо не відповідності пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» вимогам пункту 3 Додатку 4 Оголошення в частині відсутності у складі пропозиції наказу (файл «Накази про призначення працівників.pdf») про призначення головного бухгалтера Сердюк Т.В., який зазначений п. 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.02.2024 № 182 (файл «Довідка працівники.pdf») - лот № 3.
Згідно п. 3 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи:
- довідку в довільній формі «Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю» за наступними категоріями професій у кількості:
• швачка – не менше 20 працівників;
• технолог – не менше 1 працівника;
• розкрійник/закрійник – не менше 1працівника;
• працівники контролю якості – не менше 1 працівника;
Таким чином згідно вимог Оголошення від учасника не вимагалося підтвердження трудових відносин з головним бухгалтером.
2. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» за лотом № 4 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівниками Подгородецькою О.А. та Гулая Н.Б., які зазначені у пунктах 54 та 74 Довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю від 05.02.2024 № 280.
Відповідно п. 3 Додатку №4 до Оголошення для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи:
- довідку в довільній формі «Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю» за наступними категоріями професій у кількості:
• швачка – не менше 20 працівників;
• технолог – не менше 1 працівника;
• розкрійник/закрійник – не менше 1працівника;
• працівники контролю якості – не менше 1 працівника;
ТОВ «Екстрім-Текс» згідно наданих документів підтвердив наявність необхідної кількості працівників згідно вимог п.3 Додатку №4 Оголошення. Таким чином підтвердження трудових відносин з працівниками Подгородецькою О.А. та Гулая Н.Б., які зазначені у пунктах 53 та 73 Довідки не впливають на підтвердження відповідності вимогам п. 3 Додатку №4 Оголошення.
3. Надати інформацію щодо стану виконання контрактів (договорів) про закупівлю від 29.02.2024 № 44/02-04-РМ (лот 1), від 01.03.2024 № 45/02-24-РМ (лот 2), від 29.02.2024 № 46/02-24-РМ (лот 3), від 29.02.2024 № 36/02-24-РМ (лот 4).
Зазначені договори перебувають в процесі виконання.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Номер:
f0fb3320ba82475fa32ab1173e138a20
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів спеціальних літніх, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-008908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «МІК» (Лот 2) надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» на директора виконавчого ТОВ «МІК» Марфіна А.А. та директора з розвитку ТОВ «МІК» Мітрохіна О.Є.
3. Надати інформацію, як учасник ПрАТ «Астра Люкс» за лотом № 2 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівником Вірич Н.Г., яка зазначена у пункті 20 «Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю»
від 07.02.2024 № 58/6.
Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a3ccf8ef2694421cadc147d79c3199d1
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000034 (UA-2024-01-31-008908-a)
Дата опублікування:
30.04.2024 18:17
Опис:
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Попередня оплата за укладеними договорами не здійснювалася.
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «МІК» (Лот 2) надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» на директора виконавчого ТОВ «МІК» Марфіна А.А. та директора з розвитку ТОВ «МІК» Мітрохіна О.Є.
Відповідно п. 11 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції повинен надати сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Лист-згода надається від імені особи уповноваженої на підписання пропозиції та/або проекту договору.
Учасником ТОВ «МІК» надано наказ про призначення Шустової Аліни Сергіївни та довіреність на представництво інтересів учасника в закупівлях з боку Шустової Аліни Сергіївни зокрема щодо складання, подачі та підписання пропозицій учасника тощо
Учасником надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” на Шустову Аліну Сергіївну.
Таким чином учасником дотримано вимог п. 11 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію, як учасник ПрАТ «Астра Люкс» за лотом № 2 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівником Вірич Н.Г., яка зазначена у пункті 20 «Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю» від 07.02.2024 № 58/6.
Відповідно п. 3 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасника має підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи:
довідку в довільній формі «Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю» за наступними категоріями професій у кількості:
• швачка – не менше 20 працівників;
• технолог – не менше 1 працівника;
• розкрійник/закрійник – не менше 1працівника;
• працівники контролю якості – не менше 1 працівника;
завірена учасником копія звіту про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску, поданого за останній звітний період з підтвердженням про надання звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2).
завірені учасником копії наказів про призначення зазначених у довідці працівників, з якими Учасник перебуває в трудових відносинах.
Учасником ПрАТ «Астра Люкс» надано підтвердження наявності працівників згідно вимог п. 3 Додатку №4 зокрема у кількості не менше 20 швачок (а саме 21 швачка).
Щодо працівника Вірич Н.Г. учасником надано файл «8.3.2 Накази на працівників.pdf» сторінка 20 якого містить наказ на призначення Вірич Н.Г. З огляду на те, що учасником надано підтвердження наявності 21 швачки наявність документів щодо Вірич Н.Г. не впливає на підтвердження відповідності учасника вимогам Оголошення.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО