-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Картопля, сочевиця рожева, квасоля біла суха.
Завершена
575 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 879.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 879.75 UAH
Номер:
22a99d79936c422aab3e0018c8fd3b3d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 12:44 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-01-31-006724-a 31.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік за номером ID: UA-P-2024-01-31-002272-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 31.01.2024 № 23); реєстр отриманих тендерних пропозицій; пропозицію переможця торгів Фізичної особи-підприємця Михалевич Галина Ростиславівна (далі - ФОП Михалевич Галина Ростиславівна); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 13.02.2024 № 21 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2024; Договір від 20.02.2024 № 40; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 21.06.2024 та 25.06.2024.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено.
Пунктом 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Проте, в Тендерній документації Замовника затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 31.01.2024 № 23) не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація Замовника не відповідає вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Особливостей.
Під час проведення моніторингу на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 25.06.2024 Замовником надано пояснення, що у зв'язку з неможливістю усунення порушення прийнято рішення про розірвання Договору з учасником-переможцем Фізичною особою підприємцем Михалевич Галиною Ростиславівною.
Період усунення порушень:
27.06.2024 17:33 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 17:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
03.09.2024 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
7a79964499184dc0b1c95034929e3a5f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Картопля, сочевиця рожева, квасоля біла суха., Картопля - 20000 кілограм, Сочевиця рожева - 1255 кілограм, Квасоля біла суха - 700 кілограм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-006724-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6f367eb99da1488f9c1e09c58e3fc03d
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 14:08
Опис:
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету картопля, сочевиця рожева, квасоля біла суха, згідно коду ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля. Враховуючи вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" уповноважена особа надає розяснення:
1.Очікувана вартість закупівлі визначено на підставі бюджетного асигнування, яке передбачено на зазначені потреби на 2024 рік та на основі аналізу наданих комерційних пропозицій, які долучено в додатках до відповіді.
2.Зазнечене обгрунтування розміщено на веб-порталі замовника за адресою:https://varashosvita.rv.ua/publichni-zakupivli.html
Номер:
75f4ea860153487aabe6e0a75442c200
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Картопля, сочевиця рожева, квасоля біла суха., Картопля - 20000 кілограм, Сочевиця рожева - 1255 кілограм, Квасоля біла суха - 700 кілограм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-006724-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Проте, в Тендерній документації Замовника затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 31.01.2024 № 23) не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Поясніть причину невідповідності тендерної документації вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e45df5989385475fb793544f5e92cd68
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
25.06.2024 12:45
Опис:
У зв'язку з неможливістю усунення порушення описаного у Вашому запиті прийнято рішення про розірвання Договору з учасником-переможцем Фізичною особою підприємцем Михалевич Галиною Ростиславівною. У наступних закупівлях замовник зобов'язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.