-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання білизни
Завершена
1 692 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 460.00 UAH
Номер:
423c1138a93d4e958d9b5110757931c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-05-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
05.03.2024 15:34 - 27.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024 № 18-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 04.03.2024 № 18-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2024-01-31-006130-a 31.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3,17,28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пунктів 3,17,28 Особливостей під час формування тендерної документації.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.01.2024 № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.02.2024, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Дубицька Ніна Федорівна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2024 № 32, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.02.2024, договір від 19.02.2024 № 183-Т (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 07.03.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 6.4.1 пункту 3 розділу VI тендерної документації зазначено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої-дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей (не зазначивши, що норми частини другої статті 41 Закону також не застосовуються), що не відповідає пункту 17 Особливостей.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми пункту 17 Особливостей, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
20.03.2024 14:52 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2024 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
6b9bad3106b649398c4805e787083379
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
06.03.2024 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-006130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 01.02.2024 о 15.07 завантажено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол №25 від 31.01.2024).
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати пояснення з наступного питання: чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до тендерної документації?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
51386c1c79a14df99307801f8e2e2185
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.03.2024 12:29
Опис:
Комунальним підприємством «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувану вартість здійснено на підставі аналогічних закупівель попередніх періодів,взятих з закупівель, опублікованих в системі Прозорро,які проводили медичні заклади по код ДК 021:2015 -98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення» (Послуги з прання білизни)»
UA-2023-12-14-020772-a
UA-2023-12-20-009386-a
UA-2023-12-13-020697-a .
2.Чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до тендерної документації?
Згідно пояснень по оприлюдненню відкритих торгів з особливостями:
2. Порядок додавання документів до закупівлі
Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуваного документа та натиснути «Завантажити» (Рис. 6).
Рис. 6
Документ буде початково завантажено як чернетку (Рис.7).
Зверніть увагу! У статусі «Чернетка» документ можна видалити, відредагувати назву чи змінити його тип за необхідності.»
Замовником під час завантаження документів було виявлено арифметичну помилку в підрахунку дати розкриття пропозицій,яка крім оголошення вказується і в тендерній документації.Тому замовником було видалено версію тендерної документації з невірною датою та завантажено 12.42 тендерну документацію з правильною датою,інших змін не було .Проте закупівля до 15:23 була у статусі «чернетка».Вносити зміни до «чернетки» не заборонено до початку тендерної процедури.
Початком тендерної процедури є оприлюднення оголошення на вебпорталі уповноваженого органу ,яке можливе тільки після накладання КЕП. До накладання КЕП оголошення можна бачити тільки в особистому кабінеті замовника з статусом «чернетка» і недоступна для широкого доступу.
Підпис було накладено 15:23,отже видалення та заміна документа
проводилось до початку процедури,що не регламентується законодавством.
Уповноважена особа Людмила КРАЛЕВСЬКА