-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
М’ясо свіже в асортименті (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо),
Завершена
2 246 580.00
UAH без ПДВ
Номер:
6429dd276d444850bd3a92ddee8e7936
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 17:44 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 37-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2024-01-31-004062-a 31.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, правомірності несення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ «Борзнянський ліцей «Чернігівської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію, опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір про закупівлю товарів від 30.01.2024 № 1511-24, додаткову угоду до договору від 30.01.2024 № 1, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 08.07.2024 через електронну систему закупівель на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, з огляду на наступне.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням в електронній системі закупівель 25.06.2024 оприлюднено запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень Замовником. Проте, відповідь Замовником надано 08.07.2024, тобто на 9-й робочий день, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
11.07.2024 14:48 - 26.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2024 14:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальний заклад «Борзнянський ліцей» Чернігівської обласної ради на моніторинг UA-M-2024-06-18-000115 до закупівлі М’ясо свіже в асортименті (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо), (UA-2024-01-31-004062-a) повідомляє, що дане правопорушення виникло в зв’язку з нестабільною енергетичною ситуацією в країні ( багатогодинними відключеннями світла та відсутністю мережі інтернет).
Адміністрацією закладу проведені роз’яснювальні заходи та заплановані навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи щодо подальшого уникнення повторних порушень.
Дата публікації звіту:
16.07.2024 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
16ce3a87f92248e68f08ff4342ced409
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо свіже в асортименті (код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо), очікуваною вартістю 2 246 580,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-004062-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмету закупівлі та обрано саме ФОП Калібовець Олксандр Степанович?
4. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору, укладеного між Замовником та ФОП Калібовець Олксандр Степанович, за результатами даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0a981f7bbc31413892e470d90a1f67bb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.07.2024 16:14
Опис:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі рекомендацій згідно з наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ зазначеного наказу (методом порівняння ринкових цін), та наявним бюджетним призначенням.
При цьому розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проводився згідно з аналізом цін на визначений предмет закупівлі на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі (сайт https://index.minfin.com.ua/, https://www.chernigivstat.gov.ua/, сайт PROZZORO та відкритих джерел інформації.
Передбачалось, що ціна товару включає в себе вартість товару та будь-які витрати Постачальника, пов'язані з послугами з транспортування, відвантаження товару в місці поставки товару та всі визначені законодавством податки і збори.
Розрахунок потреби на 2024 рік підтверджений розрахунками на використання продуктів харчування, виходячи з основних виробничих показників:
- Постанови КМУ від 24.02.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення відпочинку»,
- Забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідно видатків з бюджету протягом бюджетного періоду.
КЗ «Борзнянський ліцей» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-01-19-015019-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до пп.2 п. 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями», звіт про результати проведення закупівлі № UA-2024-01-19-007598-a.
При укладанні договору відповідно пп.6 п.13 Особливостей враховано, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Також враховані наявні бюджетні призначення відповідно Постійного кошторису на 2024 рік та потреба на використання продуктів харчування відповідно до Постанови КМУ від 24.02.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення відпочинку» .
Очікувана вартість предмета закупівлі при проведенні відкритих торгів (з особливостями) складала 2 320 220,00 грн., а при укладанні прямого договору за виключенням згідно з пп.6 п.13 Особливостей становить 2 246 5801,00 грн.
Фактичний стан виконання договору в сумі 562 695 грн.
Номер:
9d6476192e0847d8969fccd7a9977f10
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
16.07.2024 14:47
Опис:
Комунальний заклад «Борзнянський ліцей» Чернігівської обласної ради на моніторинг UA-M-2024-06-18-000115 до закупівлі М’ясо свіже в асортименті (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо), (UA-2024-01-31-004062-a) повідомляє, що дане правопорушення виникло в зв’язку з нестабільною енергетичною ситуацією в країні ( багатогодинними відключеннями світла та відсутністю мережі інтернет).
Адміністрацією закладу проведені роз’яснювальні заходи та заплановані навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи щодо подальшого уникнення повторних порушень.