• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

М’ясо свіже в асортименті (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо),

Завершена

2 246 580.00 UAH без ПДВ
Номер: 6429dd276d444850bd3a92ddee8e7936
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 18.06.2024 17:44 - 10.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.06.2024 № 37-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2024-01-31-004062-a 31.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.p.smolovyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, правомірності несення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ «Борзнянський ліцей «Чернігівської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію, опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір про закупівлю товарів від 30.01.2024 № 1511-24, додаткову угоду до договору від 30.01.2024 № 1, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 08.07.2024 через електронну систему закупівель на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, з огляду на наступне. Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У ході проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням в електронній системі закупівель 25.06.2024 оприлюднено запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень Замовником. Проте, відповідь Замовником надано 08.07.2024, тобто на 9-й робочий день, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 11.07.2024 14:48 - 26.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2024 14:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальний заклад «Борзнянський ліцей» Чернігівської обласної ради на моніторинг UA-M-2024-06-18-000115 до закупівлі М’ясо свіже в асортименті (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо), (UA-2024-01-31-004062-a) повідомляє, що дане правопорушення виникло в зв’язку з нестабільною енергетичною ситуацією в країні ( багатогодинними відключеннями світла та відсутністю мережі інтернет). Адміністрацією закладу проведені роз’яснювальні заходи та заплановані навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи щодо подальшого уникнення повторних порушень.
Дата публікації звіту: 16.07.2024 14:54

Запити/Пояснення