-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель Комунального закладу «Сєвєродонецька обласна загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів», розташованого за адресою: вул. Донецька, 1, м. Сєвєродонецьк, Луганської області
Завершена
42 548 757.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 40 000.00 UAH
Номер:
acb95e79e9d5443e999088aeff085508
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-20-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 16:14 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2018-04-16-000433-b 16.04.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Шахтобуріння» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «Ромалекс», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації
(далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.04.2018 № 160, тендерну пропозицію приватного підприємства «Ромалекс» (далі – ПП «Ромалекс»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шахтобуріння» (далі – ТОВ «Шахтобуріння»), протокол засідання тендерного комітету від 11.05.2018 № 166, протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.05.2018 № 171, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2018, договір про закупівлю від 07.06.2018 № 20 (далі – Договір), додаткову угоду від 17.08.2018 № 1, додаткову угоду від 03.09.2018 № 2, додаткову угоду від 21.09.2018 № 3, додаткову угоду від 10.10.2018 № 4, додаткову угоду від 05.12.2018 № 4, додаткову угоду від 27.12.2019 № 5, додаткову угоду від 05.04.2019 № 6, додаткову угоду від 08.04.2018 № 7, додаткову угоду від 06.05.2019 № 8, додаткову угоду від 27.05.2019 № 9, додаткову угоду від 20.06.2019 № 10, додаткову угода від 27.12.2019 № 11.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація (далі – ТД) Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації про відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Також, у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник установив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт відповідно до технічного завдання цієї ТД, за формою згідно Додатку 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Проте тендерна пропозиція ТОВ «Шахтобуріння» містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, в якій не зазначено строку експлуатації обладнання, як вимагалося Замовником.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Шахтобуріння» не відповідала кваліфікаційному критерію, визначеному у ТД, та мала бути відхиленою.
Проте Замовник, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Шахтобуріння», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та рішенням тендерного комітету (протокол від 25.05.2018№ 173) визначив ТОВ «Шахтобуріння» переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
01.04.2020 20:05 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2020 20:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Обґрунтовані заперечення на моніторинг.
1. «За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація (далі – ТД) Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації про відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону».
Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Замовником встановлені вимоги передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та передбачено, що у випадку порушення цих вимог, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів. Зокрема пунктів:
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
та частини 2 ст. 17 - учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Крім того, на виконання п. 2 частини 2 ст. 22 Закону, спосіб документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 зазначена в Додатку 4 до Тендерної документації.
Разом з тим зауважимо, що переможець торгів - ТОВ «Шахтобуріння» відповідало вимогам встановленим ст. 17 Закону.
2. «Також, у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник установив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт відповідно до технічного завдання цієї ТД, за формою згідно Додатку 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Проте тендерна пропозиція ТОВ «Шахтобуріння» містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, в якій не зазначено строку експлуатації обладнання, як вимагалося Замовником. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Шахтобуріння» не відповідала кваліфікаційному критерію, визначеному у ТД, та мала бути відхиленою. Проте Замовник, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Шахтобуріння», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та рішенням тендерного комітету (протокол від 25.05.2018№ 173) визначив ТОВ «Шахтобуріння» переможцем та уклав з ним договір».
Враховуючи Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що надана ТОВ «Шахтобуріння», вся техніка яка буде використовуватися під час будівництва – орендована, тому фактично підприємство могло не мати інформацію щодо строків її експлуатації, отже ця інформація не була наведена. Тендерним комітетом було визначено що це може вважатися формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Дата публікації звіту:
08.04.2020 15:31