• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки

Завершена

198 045.00 UAH з ПДВ
Номер: 38df24a0fb994fe59b7ef33adedc3c45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 11.03.2024 17:34 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2024 № 13-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 11.03.2024 №13-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 5. UA-2024-01-31-002154-a, яку проводить Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення пунктів 5 та 10 Особливостей в частині здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель без наявності відповідних підстав. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «15» березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту адміністративних послуг Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; обґрунтування здійснення закупівлі без використання електронної системи; укладений договір про закупівлю. З метою дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, зокрема п.13 Особливостей, в ході проведення моніторингу через електронну систему публічних закупівель, керуючись п.6 та 11 ст.10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовнику направлено запит. У вказаному запиті наведено вимогу щодо надання інформації з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель. На запит через електронну систему публічних закупівель отримано відповідь Замовника, згідно якої: «…замовником помилково був обраний пункт 11 Особливостей для даної Закупівлі та прийняте рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель….». Відповідно до вимог п.10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Отже, з урахуванням того факту, що вартість закупівлі перевищує 100 тис. грн, Замовник мав керуватись п.10 Особливостей № 1178, та застосовувати процедуру відкритих торгів з особливостями. Відповідно до п.5 Особливостей № 1178 забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Отже, укладання Замовником договору від 31.01.2024 №6-24 з Товариство з обмеженою відповідальністю "Інженерна компанія "КРОС" на суму 198 045,00 грн є порушенням п.5 та 10 Особливостей №1178. Відповідно підпункту 1 п. 21 Особливостей № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей. Враховуючи вказану законодавчу норму договір від 31.01.2024 №6-24 з Товариство з обмеженою відповідальністю "Інженерна компанія "КРОС" є нікчемним.
Період усунення порушень: 15.03.2024 16:23 - 30.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.03.2024 16:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради на виконання зобов'язання управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо здійснення заходів по усуненню виявлених порушень у встановленому законодавством порядку за результатом моніторингу №UA-M-2024-03-11-000026 щодо Закупівлі «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки» за ДК 021:2015 50310000-1: “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” Єдиного закупівельного словника за ідентифікатором: № UA-2024-01-31-002154-a повідомляє про усунення виявлених порушень. Відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України Замовником було розірвано договір №6-24 від 31.01.2024, укладений з ТОВ “Інженерна компанія “КРОС”, шляхом укладання відповідної додаткової угоди №1 від 15.03.2024 (копія додається).
Дата публікації звіту: 18.03.2024 16:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради на виконання зобов'язання управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо здійснення заходів по усуненню виявлених порушень у встановленому законодавством порядку за результатом моніторингу №UA-M-2024-03-11-000026 щодо Закупівлі «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки» за ДК 021:2015 50310000-1: “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” Єдиного закупівельного словника за ідентифікатором: № UA-2024-01-31-002154-a повідомляє про усунення виявлених порушень. Відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України Замовником було розірвано договір №6-24 від 31.01.2024, укладений з ТОВ “Інженерна компанія “КРОС”, шляхом укладання відповідної додаткової угоди №1 від 15.03.2024 (копія додається).
Дата публікації: 19.03.2024 15:41

Запити/Пояснення